hvordan gør i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

L.J.L

Valle81 skriver:

Det kan sagtens være fordi i vækker ham, børn skifter meget hyppigerre mellem søvnstadierne end os voksne og er merre i den lette søvn end i den dybe, og hvis i så er meget urolige når han sover i den lette, så kan i sagtens komme til at vække ham:0)

Kunne da være i skkulle prøve at flytte ham på eget værelse og sove:0)

Så skal det være manden når han snorker!!!

Vi ville så gerne give ham hans eget værelse at sove på, men vi har kun et soveværelse, indtil vi engang får noget større at bo i ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Valle81

linselouise skriver:

Så skal det være manden når han snorker!!!

Vi ville så gerne give ham hans eget værelse at sove på, men vi har kun et soveværelse, indtil vi engang får noget større at bo i ...

Åhh jeg forstår - mulighed for at han kan sove ude i en gang eller noget:0)

Anmeld

13. juli 2010

L.J.L

Maise skriver:

hvor længe har han haft det mønster??

jamen stort set siden fødslen, med nogle enkelte afstikkere, hvor han har sovet dårligere. Han har aldrig sovet en hel nat uden opvågninger....

Anmeld

13. juli 2010

RGN

Profilbillede for RGN

Aldrig aldrig nøjes med at "fodre af" om aftenen.

Mæthed til natten skal man allerede gå i gang med fra morgenstunden ellers kommer maven på overarbejdet og den lille vi vågne konstant. Jeg lavede nemlig fejlen og det har kostet mig ekstremt mange timers søvn.

Da jeg begyndte at give havregrød om morgen, en skål maj/ris/hirsegrød om eftermiddagen og grøntsagsmos til aftenen begyndte han at sove et par timer længere ad gangen. I 2-3 uger. Så skulle der et måltid mere til i løbet af dagen.

Ved ikke om det kan hjælpe. Eller om I allerede gør det...

Anmeld

13. juli 2010

L.J.L

RGN skriver:

Aldrig aldrig nøjes med at "fodre af" om aftenen.

Mæthed til natten skal man allerede gå i gang med fra morgenstunden ellers kommer maven på overarbejdet og den lille vi vågne konstant. Jeg lavede nemlig fejlen og det har kostet mig ekstremt mange timers søvn.

Da jeg begyndte at give havregrød om morgen, en skål maj/ris/hirsegrød om eftermiddagen og grøntsagsmos til aftenen begyndte han at sove et par timer længere ad gangen. I 2-3 uger. Så skulle der et måltid mere til i løbet af dagen.

Ved ikke om det kan hjælpe. Eller om I allerede gør det...

Han får 3 skemåltider om dagen, ikke altid at han gider at spise det så får han flaske istedet. han får uanset hvor mange skemåltider altid omkring 6-700 ml mme. Jeg synes ikke han virker sulten i løbet af dagen.

Tror du vi skal øge hans måltider?

Anmeld

13. juli 2010

L.J.L

Valle81 skriver:

Åhh jeg forstår - mulighed for at han kan sove ude i en gang eller noget:0)

hmm det er svært, der er ikke rigtig nogle steder andet end soveværelset og toilettet hvor der kan lukkes af så vi ikke larmer i stuen. Og toilettet sætter jeg ham altså ikke ud og sover

Anmeld

13. juli 2010

RGN

Profilbillede for RGN

Den er svær. Det skader selvfølgelig ikke at give det et forsøg og så ellers forsøge at variere kosten til I finder noget han er helt vild med og forhåbentligt spiser noget mere af, som så også vil mætte noget mere.

Når det så er sagt sover vi heller ikke igennem her hjemme, men jeg er trods alt gået fra at skulle op 8-10 gange til 2-4 gange. (Han er 7½ måned)

Anmeld

13. juli 2010

L.J.L

RGN skriver:

Den er svær. Det skader selvfølgelig ikke at give det et forsøg og så ellers forsøge at variere kosten til I finder noget han er helt vild med og forhåbentligt spiser noget mere af, som så også vil mætte noget mere.

Når det så er sagt sover vi heller ikke igennem her hjemme, men jeg er trods alt gået fra at skulle op 8-10 gange til 2-4 gange. (Han er 7½ måned)

ja jeg må prøve at lægge hovedet i blød og finde på noget nyt til morgenmad. han er træt af havregrød og gider ikke øllebrød...

Er det sutten han vil have når han vågner, din søn?

Anmeld

13. juli 2010

line melias mor

jeg vil bare sende dig et kram det må være såååå hårdt håber snart han sover igennem

Anmeld

13. juli 2010

<3

Jamen vælling skal man holde sig fra. Grøntsagsmosen er fin.

Hvorfor han vågner er pga.

sut - giv ham en 5-6 stykker rundt omkring ved hovedet eller der hvor han ligger og så når han vågner jamen så uden at sige noget andet end ssshhhh og uden at kigge ham i øjnene flyt hans hånd hen til en sut så han lærer at lede efter og finde den selv.

selskab - vær kedelig. Tænd ikke lyset, kig ham ikke i øjnene,ignorer ham mest muligt, tal ikke til ham andet end trøst, evt. flyt ham så langt væk fra jer og sengen som muligt. Evt med et skab, høj sengekant eller tæppe hængt op så han er afskærmet. Her har en sengehimmel været rigtigt god.

hold ud - træf en beslutning, fx. at han selv skal finde sin sut eller han skal ligge ned i sengen før du går derhen og hold fast i din beslutning hele tiden!

pøj pøj med det. Og husk at nyd han er en fest, for lige pludselig så er det dig der lurer om sengen fordi du savner hans løjer og ham der sover fra det hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.