hvordan gør i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.989 visninger
31 svar
0 synes godt om
13. juli 2010

L.J.L

7 mdr. uden sammenhængende søvn, så er man næsten villig til at gøre hvad som helst!

Hvordan får i jeres barn til at sove igennem???

Jeg fik afvide at en flaske vælling til natten gjorde underværker, det gjorde så det stik modsatte her; han vågnede hver 20 minut og var ked af det... Da vi stoppede med vællingen gik han tilbage til sit gamle mønster og vågner nu "kun" 5-6 gange i løbet af natten.

Kan han være sulten? Fondes der noget alternativ til vælling og mme?

håber i vil dele ud af jeres guldkorn.

hilsner fra en meget træt mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Valle81

linselouise skriver:

7 mdr. uden sammenhængende søvn, så er man næsten villig til at gøre hvad som helst!

Jeg fik afvide at en flaske vælling til natten gjorde underværker, det gjorde så det stik modsatte her; han vågnede hver 20 minut og var ked af det... Da vi stoppede med vællingen gik han tilbage til sit gamle mønster og vågner nu "kun" 5-6 gange i løbet af natten.

Hmm, det kan da godt være han er sulten, hvad med en gang havregrød inden han skal sove:0)

Anmeld

13. juli 2010

Hansen97

Hvad med at give ham grød om aftenen??

Eller i hvertfald ikke vælling som sidste flaske da det er lidt  sværere at fordæje end mælk og derfor er han urolig...

Eller er det sutten han taber?? sover han ved jer?? Vækker I ham ??

Anmeld

13. juli 2010

L.J.L

Valle81 skriver:

Hmm, det kan da godt være han er sulten, hvad med en gang havregrød inden han skal sove:0)

han får grøntsagsmos og 250 ml mme til natten... kunne da godt være man skulle prøve havregrød, men det er han bare blevet træt af, hmm...

Anmeld

13. juli 2010

L.J.L

112233 skriver:

Hvad med at give ham grød om aftenen??

Eller i hvertfald ikke vælling som sidste flaske da det er lidt  sværere at fordæje end mælk og derfor er han urolig...

Eller er det sutten han taber?? sover han ved jer?? Vækker I ham ??

vælling får han heller ikke mere, det stoppede vi hurtigt med

jeg ved ikke rigtig hvorfor han vågner. han får selvfølgelig sutten og gerne lidt vand når han vågner, og så falder han i søvn igen og sover et par timer før han så vågner igen.

Ja han sover i vores soveværelse. Kan det være det der er galt? (Vi har ikke mulighed for at give ham hans eget værelse her hvor vi bor )

Anmeld

13. juli 2010

Valle81

linselouise skriver:

han får grøntsagsmos og 250 ml mme til natten... kunne da godt være man skulle prøve havregrød, men det er han bare blevet træt af, hmm...

Ja eller noget andet grød, øllebrød måske eller noget:0)

Men det er ikke sikkert at han er sulten - kan også bare være han er en rigtig natteravn

Anmeld

13. juli 2010

Valle81

linselouise skriver:

jeg ved ikke rigtig hvorfor han vågner. han får selvfølgelig sutten og gerne lidt vand når han vågner, og så falder han i søvn igen og sover et par timer før han så vågner igen.

Ja han sover i vores soveværelse. Kan det være det der er galt? (Vi har ikke mulighed for at give ham hans eget værelse her hvor vi bor )

Det kan sagtens være fordi i vækker ham, børn skifter meget hyppigerre mellem søvnstadierne end os voksne og er merre i den lette søvn end i den dybe, og hvis i så er meget urolige når han sover i den lette, så kan i sagtens komme til at vække ham:0)

Kunne da være i skkulle prøve at flytte ham på eget værelse og sove:0)

Anmeld

13. juli 2010

charlottekri

vores datter er 2½ nu og er først nu begyndt at sove igennem med enkelte undtagelser... og vi har prøvet alt hvad der er blevet foreslået, så jeg kan desværre ikke sige andet end: hæng i... sorry

Anmeld

13. juli 2010

Hansen97

linselouise skriver:

Altså hvis han er en der sover meget let så ja.. så kan I godt vække ham uden at vide det.. ved at snorke.. ved at vende jer i sengen.. hoste osv...

Vi havde det samme problem omkring samme alder og vi flyttede hende ind på eget værelse og så var det slut.. så sov hun igennem.. men det er jo ikke sikkert det er det.. kan bare være han ikke sover anderledes... måske reagerer du også for hurtigt fordi du er så tæt..

Er jo ikke sikkert at han er vågen men at han bare drømmer og så falder hen igen...

Min den store dreng havde natteskræk og sover ikke ordentlig endnu og han er 7½ år gammel så jeg kender godt det med ingen søvn

Anmeld

13. juli 2010

Maise

linselouise skriver:

hvor længe har han haft det mønster??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.