Åh nej skal vi nu have den diskussion herinde. Hvis folk er så meget imod der er nogle mennesker der har den mening ikke, så kan jeg ikke se hvorfor det skal bringes op igen på andre forums, jeg syntes ærlig talt det er dobbelt-moralsk.
For det første har jeg selv været på den side, og sagt min mening på en sober måde, ligesom mange andre har sagt sin mening på en sober måde. Det er utroligt så mange der skider kul over det og kalder det "tilsvining" Der er altså en stor forskel på at diskutere emnet og svine til.
Ja ærligt talt, så er jeg skide ligeglad med om det er Stine fra DUM eller hvem dælen det er, det er fanme ikke i orden. Drengen kunne være død af dette! Har man en FD som HUN udemærket vidste længe men IKKE søgte hjælp, Er det stadig hendes ansvar som mor at søge hjælp. Sådan er det når man får børn.
Syntes det er latterligt en FD skal være en undskyldning for at skade et barn når der kunne have været gjort noget ved det!
Ud over det er der tons af mennesker derinde som blander deres eget privat liv ind i debatten og bliver stødt! Måske nogle skulle lære at en debat handler om at snakke om meninger og ikke blande sit privat liv ind i alt. Debatten handler ikke om dem, men om emnet!
Desuden er dem der skriver. bla bla du er en fantastisk mor, ikke et hak, bedre en dem der er sure og forfærdet over at vide hvad der er sket den stakkels dreng!
Undskyld mig, men hvis man yder vold på sit barn, så syntes jeg altså ikke de skal roses op til skyerne!
Vil også godt tilføje at hvis dem som påstår virkelig støtter "stakkels" Stine, hvorfor så overhovedet deltage i den "sladder" de er så forfærdet over! Det er mig godt nok ubegribeligt!
Nej, stakkels dreng siger jeg bare!!
Anmeld