Dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.600 visninger
30 svar
0 synes godt om
13. juli 2010

pussepige

Synes godt nok at folk er gode til at dømme uden endelig at kende så meget til det.. Er ved at brække mig over hvordan Stine fra DUM blir svinet diverse steder...

Ville endelig ikke noget med det her indlæg bare lige af med lidt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Delilah

Det er vel kun normalt man bliver sur når man hører at folk yder vold mod deres børn? Og det at man har set hende i tv gør jo at man ved hvem hun er, så bliver der naturligvis snakket mere om det.

Anmeld

13. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Er der kommet noget som helst frem som antyder at hun skulle have ydet vold mod barnet da?

Jeg tror man må forvente snak i krogene når man beslutter sig for at deltage i tv programmer... Men, jeg synes bestemt også det ofte kører af sporet

Anmeld

13. juli 2010

pussepige

Ja det kan nok ikke undgåes men folk skal lige tænke på at det er en domstol der skal dømme en skyldig og ikke alle andre folk..

bare se hvordan det gik med Jan L M i drabsagen ang maria nytårsaften.. Der var folk også hurtig til at dømme pga forskellige ting i pressen og diverse..

Anmeld

13. juli 2010

Mutti2B

Ni-ko-li-ne skriver:

Er der kommet noget som helst frem som antyder at hun skulle have ydet vold mod barnet da?

Jeg tror man må forvente snak i krogene når man beslutter sig for at deltage i tv programmer... Men, jeg synes bestemt også det ofte kører af sporet

Hun er anholdt og sigtet for rystevold mod Benjamin. Hendes søster har bekræftet det. Om hun så er skyldig er så et helt andet spørgsmål.

Anmeld

13. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Mutti2B skriver:

Hun er anholdt og sigtet for rystevold mod Benjamin. Hendes søster har bekræftet det. Om hun så er skyldig er så et helt andet spørgsmål.

Puuuuuh jeg håber da det ikke er rigtigt!!! Håber hun ikke har gjort det... Det er da forfærdeligt... Øv

Anmeld

13. juli 2010

smokin

Man er uskyldig til andet er bevist... men der skulle efter sigende være ret stærke beviser imod hende og så synes jeg squ ærlig talt at der er HELT fair.. Så må hun for min skyld gerne få stukket en sur sok helt ned i halsen!

Fatter ikke man kan ruske et barn!

- Og jeg har SELV et barn der skriger det meste af døgnet! Har sku ikke et sekund tænkt på at ruske hende....

Anmeld

13. juli 2010

skoust

står det ikke på nettet det der med stine så man kan komme ind og læse noget om det og så kan man jo tage en vurdering ud fra det om man tror på det eller ej.. men er der nogen der har et link eller et sted man kan gå hen og læse om det så er jeg meget interesseret

Anmeld

13. juli 2010

Tynen

Jeg vil give dig helt ret i at det er til at  sig over hvor meget der bliver kørt i den sag - Specielt når hun ikke er dømt skyldig endnu.

Dog skal det siges at vold mod børn virkelig sætter pisset i kog hos mange, men det gør det nok en tand værre at Stine er et kendt ansigt.
Desuden er hun jo varetægtsfængslet i 4 uger, så politiet må virkelig (HÅBER jeg da!) have meget stærke beviser, ellers ville det slet ikke være aktuelt.

Jeg tror bare at man skal lade "sagen dø ud" og selv lade være med at snakke mere om det.
Så har man da gjort hvad man kunne.
Jeg personligt vil først tage stilling til det hele når dommen er afsagt.
Mine tanker er lige nu hos lille Benjamin og Isabella som skal undvære deres mor (Skyldig eller ej).

Anmeld

13. juli 2010

skoust

står det ikke på nettet det der med stine så man kan komme ind og læse noget om det og så kan man jo tage en vurdering ud fra det om man tror på det eller ej.. men er der nogen der har et link eller et sted man kan gå hen og læse om det så er jeg meget interesseret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.