Dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

Tynen

skoust skriver:

står det ikke på nettet det der med stine så man kan komme ind og læse noget om det og så kan man jo tage en vurdering ud fra det om man tror på det eller ej.. men er der nogen der har et link eller et sted man kan gå hen og læse om det så er jeg meget interesseret

Gå på Facebook og søg efter "Stine fra de unge mødre" - gruppen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

pussepige

Ja der er den gruppe og så er der en anden lukket gruppe som støtter Stine uden at svine hende til der skal man så søge for at blive optaget i...

Anmeld

13. juli 2010

Delilah

Morale godt, dobbelt morale dobbelt så godt. Havde det været en ukendt mand der var snakke om var der nok ikke mange der havde sagt "Man skal ikke være så hurtig til at dømme"

En ting er at man godt kan lide hende, en anden ting er at se ned på andre over deres arrigskab.

Hun er trods alt nok blevet varetægtsfængslet af en grund, hvis vi skal have den mindste tillid til vores retssystem.

Anmeld

13. juli 2010

pussepige

Delilah skriver:

Morale godt, dobbelt morale dobbelt så godt. Havde det været en ukendt mand der var snakke om var der nok ikke mange der havde sagt "Man skal ikke være så hurtig til at dømme"

En ting er at man godt kan lide hende, en anden ting er at se ned på andre over deres arrigskab.

Hun er trods alt nok blevet varetægtsfængslet af en grund, hvis vi skal have den mindste tillid til vores retssystem.

Ja det er det jeg mener hvordan kan man have tillid til vores retssystem når man kan se hvordan det går andre folk i andre sager.. Tænk at være varetægtsfængslet og de så finder ud af man er uskyldig.. Så er ens liv bare ødelagt..

Skal lige siges at jeg ikke siger hun er uskyldig men det kan ligeså vel være hun er det som at hun er skyldig..

Anmeld

13. juli 2010

skoust

jeg kan ikke finde den gruppe på facebook er der ikke nogen der vil sende et link så er det lidt nemmere.. eller nogen der vil skrive det ned så jeg kan læse hvad der er sket for jeg er virkelig stor fan af de unge mødre

Anmeld

13. juli 2010

wamse

pussepige skriver:

Ja det er det jeg mener hvordan kan man have tillid til vores retssystem når man kan se hvordan det går andre folk i andre sager.. Tænk at være varetægtsfængslet og de så finder ud af man er uskyldig.. Så er ens liv bare ødelagt..

Skal lige siges at jeg ikke siger hun er uskyldig men det kan ligeså vel være hun er det som at hun er skyldig..

Men nu hører vi så om de få gange, hvor folk ved en fejl er blevet varetægtsfængslet, men der bliver jo mange mennesker varetægtsfængslet HVER dag, hvor det er berettiget. Det er selvfølgelig trist at blive uberettiget fængslet, men der er jo nogle ting der er årsag til at hun er varetægtsfængslet, en mistanke om noget og det skal nu tage sin tid at få det gennemlyst. De største tabere i denne sag, er børnene, hvis verden er vendt helt rundt

Anmeld

13. juli 2010

Pia.

pussepige skriver:

Synes godt nok at folk er gode til at dømme uden endelig at kende så meget til det.. Er ved at brække mig over hvordan Stine fra DUM blir svinet diverse steder...

Ville endelig ikke noget med det her indlæg bare lige af med lidt..

Jo noget ville du jo med det her indlæg - ellers havde du ikke skrevet det... Hvis du er så skide træt af alt den omrømme DUM får, hvorfor pokker oprætter du så denne her tråd ?? Det gør jo bare at os der  faktisk havde lagt Stine på hylden for en tid, bliver mindet om selv samme debat og kan begynde forfra...

Nu gider jeg personligt ikke bruge mere krudt på Stine eller nogen anden fra DUM... Men måtte alligevel lige give mit besyv med

Knus Pia - dog stadig med samme mening som sidst, og det er lige gyldigt om man hedder Stine eller !!!!!...

Anmeld

13. juli 2010

Plysbjørnen

Delilah skriver:

Havde det været en ukendt mand var det nok heller ikke blevet pisket op på samme måde...

Anmeld

13. juli 2010

pussepige

Tænker nu mere på børnene end Stine vil jeg sige... Jeg kan da sagtens lade være med at svare når folk skriver men er det så ikke ubehøvlet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.