Klamydia.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Rosa skriver:

Citat fra sexsygdomme.dk

Klamydia smitter fra person til person, hvis der ikke bruges kondom ved samleje i skede eller endetarm eller ved, at kønsorganerne kommer i tæt berøring med hinanden uden brug af kondom. Man får ikke klamydia på kønsdelene ved oralsex, og man får heller ikke klamydia ved at dele håndklæde med én, der har klamydia. Klamydia smitter heller ikke gennem vand, så man kan ikke blive smittet ved at gå i bad med en, der er smittet med klamydia.

Jeg har citeret fra den selvsamme side ovenover og en gang for alle:

KLAMYDIA SMITTER KUN GENNEM SEXUEL KONTAKT!!!!

Trådstarter - lad nu være med at være naiv!!! Klamydia kommer IKKE af sig selv, og smitter IKKE gennem uskyldig kontakt!!!

skrev også at det var en skrøne at det smitter fra toiletter og sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

skrev også at det var en skrøne at det smitter fra toiletter og sådan

Ahh jeg misforstod fordi du skriver "( du behøver ikke have sex for at blive smittet du kan faktisk få det ved offenligt-toiletbesøg / Boblebade osv" i dit indlæg...

Anmeld

13. juli 2010

KatjaRenee skriver:

Nu har jeg googlet det og klamydia er utroligt smitsomt..

( du behøver ikke have sex for at blive smittet du kan faktisk få det ved offenligt-toiletbesøg / Boblebade osv det er en slim bakterie som du kan få penicilin ved lægen... men enden du skælder manden ud behøver han ikke at have været sammen med en anden..) dette er en skrøne

Du kan tage kuren i 14 dage mener jeg der stod og så skulle det gerne være væk.. og ta' du liii' en snak med manden

http://www.sexogsamfund.dk/Default.aspx?ID=2689

Her står en del

se der står skrøne

Anmeld

13. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KatjaRenee skriver:

se der står skrøne

Yes, undskyld - jeg læste det forkert

Anmeld

13. juli 2010

Rosa skriver:

Neeej, du skrev altså "( du behøver ikke have sex for at blive smittet du kan faktisk få det ved offenligt-toiletbesøg / Boblebade osv" i dit indlæg...

Prøv lige at tjekke igen har lige citeret min egen

Anmeld

13. juli 2010

Rosa skriver:

Yes, undskyld - jeg læste det forkert

Heheh Helt iorden

Anmeld

13. juli 2010

Rosa skriver:

Ahh jeg misforstod fordi du skriver "( du behøver ikke have sex for at blive smittet du kan faktisk få det ved offenligt-toiletbesøg / Boblebade osv" i dit indlæg...

Jah skulle nok have skrevet det som det første men nu satte jeg det sidst men rart lige at snakke med dig trods en bjætte misforståelse

Anmeld

14. juli 2010

XXSS

Rosa skriver:

Citat fra sexsygdomme.dk

Klamydia smitter fra person til person, hvis der ikke bruges kondom ved samleje i skede eller endetarm eller ved, at kønsorganerne kommer i tæt berøring med hinanden uden brug af kondom. Man får ikke klamydia på kønsdelene ved oralsex, og man får heller ikke klamydia ved at dele håndklæde med én, der har klamydia. Klamydia smitter heller ikke gennem vand, så man kan ikke blive smittet ved at gå i bad med en, der er smittet med klamydia.

Jeg har citeret fra den selvsamme side ovenover og en gang for alle:

KLAMYDIA SMITTER KUN GENNEM SEXUEL KONTAKT!!!!

Trådstarter - lad nu være med at være naiv!!! Klamydia kommer IKKE af sig selv, og smitter IKKE gennem uskyldig kontakt!!!

LIGE PRÆCIS Rosa ! Det smitter via seksual kontakt og IKKE i bad.

Jeg tror desværre også at det andet er en lidt naiv tankegang til det - beklager tøser

Anmeld

22. juni 2014

fatherZ

Hej alle sammen

Min kæreste og jeg har stået i selv samme situation. Da vi først fandt hinanden i 2006 blev både hende og jeg testet og var begge positive, blev behandlet og efterfølgende testet negative. 

For så Ca. 2 år siden var jeg ved vagtlægen med noget kløe og han sagde at det var klamydia - skal lige siges at hun blev testet negativ og jeg har ikke været utro.

Læren fortalte da at klamydia godt kan smitte gennem andre veje end sex, fx på offentlige toiletter.

Så at i alle straks siger at hendes kæreste var utro pga. Klamydia er noget fis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.