Klamydia.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

XXSS

Anonym skriver:

nej okay mente jeg nok.

altså kun gdt nok det er blevet opdaget så det kan behandles.

og så må jeg se hvad han siger til det når han kommer hjem og vi kan snakke om det. har først lige set svaret fra min læge da jeg ikke har været hjemme hele dagen.

Ja det er måske en god ide at tage en snak om det, for ellers har du jo gået med det i 2 år (man kan blive steril af det, hvis ikke det bliver opdaget) - hvis det passer at der ikke har været andre indover.. Det er jo hellere ikke fedt, hvis han er dig utro, hvilket jeg selvfølgelig ikke håber

Men hvordan kan det være, at du blev tjekket for det nu? - tænker mere på, hvis du aldrig har haft det og stoler på ham?

Klamydia er jo en sygdom man bliver tjekket for, hvis man har mistanke om at man kan være blevet smittet...  (tror jeg i hvert fald at de fleste gør)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Louise mortil4

Det er vist noget med at det er MEGET smitsomt, det kan vist smitte fra person til person hvis du har været i boblebad eller andet form for vand sammen med en der har det. Prøv lige at spørg din læge om det.

Anmeld

13. juli 2010

Anonym trådstarter

Tanja78 skriver:

Ja det er måske en god ide at tage en snak om det, for ellers har du jo gået med det i 2 år (man kan blive steril af det, hvis ikke det bliver opdaget) - hvis det passer at der ikke har været andre indover.. Det er jo hellere ikke fedt, hvis han er dig utro, hvilket jeg selvfølgelig ikke håber

Men hvordan kan det være, at du blev tjekket for det nu? - tænker mere på, hvis du aldrig har haft det og stoler på ham?

Klamydia er jo en sygdom man bliver tjekket for, hvis man har mistanke om at man kan være blevet smittet...  (tror jeg i hvert fald at de fleste gør)

havde kontaktblødning og så er det rotine lægen tjekker for det blandt andet.

Anmeld

13. juli 2010

Anonym trådstarter

Louise mortil4 skriver:

Det er vist noget med at det er MEGET smitsomt, det kan vist smitte fra person til person hvis du har været i boblebad eller andet form for vand sammen med en der har det. Prøv lige at spørg din læge om det.

det smitter ikke gennem vand har læst om det. det er kun dirikte kontakt mellem to slimhinder altså tissemand og skide og eller røven.

Anmeld

13. juli 2010

Mutti2B

Louise mortil4 skriver:

Det er en skrøne

Anmeld

13. juli 2010

XXSS

Anonym skriver:

havde kontaktblødning og så er det rotine lægen tjekker for det blandt andet.

Okay - jamen det er jo godt at lægen har opdaget det nu - så du ikke kommer til at gå med det længere

Anmeld

13. juli 2010

XXSS

Mutti2B skriver:

Det er en skrøne

Kun via fysisk seksuel kontakt

Anmeld

13. juli 2010

XXSS

Mutti2B skriver:

Det er en skrøne

hehe det var så ikke lige dig jeg skulle citere

Anmeld

13. juli 2010

Mutti2B

Tanja78 skriver:

Kun via fysisk seksuel kontakt

Nemmerli'

Anmeld

13. juli 2010

Mutti2B

Tanja78 skriver:

hehe det var så ikke lige dig jeg skulle citere

Ha ha, det tænkte jeg nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.