Klamydia.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.169 visninger
38 svar
1 synes godt om
13. juli 2010

Anonym trådstarter

Klamydia? ja vil gerne vide om man kan ha det uden at det kan smitte før nogen år senere? da jeg har fået konstateret en vækst at klamydia og har kun min kæreste og har kun været sammen med ham. er blevet testet før for det og der var der intet og det var i starten af vores forhold. nu har vi været sammen i 2 år.

og hvis det ikke er sådan så må han ha været sammen med en anden da det ikke kan ha været mig da jeg ved jeg ikke har været sammen med en anden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Mor-til-asta-09

Er næsten sikker på at du sagtens kan få klamydia bare sådan.. dermed sagt tror jeg ikke din kæreste har været sammen med en anden, men skal self tjekkes hos lægen også, da det skal behandles. Men søg på google

Anmeld

13. juli 2010

Frk. Himmelblå

Hej med dig

Det er da synd for dig! Heldigvis er det jo let at komme af med igen - klamydia.

Ved ikke så meget om det, men tænker, at det jo kan være, at han ikke havde smittet dig (endnu) i starten af jeres forhold. Måske beskyttede I jer bedre da? Måske var I bare heldige..

Og så blev du smittet af ham efter din podning for det. 

Det er da en mulighed.

Anmeld

13. juli 2010

Anonym trådstarter

SeptemberBaby skriver:

Hej med dig

Det er da synd for dig! Heldigvis er det jo let at komme af med igen - klamydia.

Ved ikke så meget om det, men tænker, at det jo kan være, at han ikke havde smittet dig (endnu) i starten af jeres forhold. Måske beskyttede I jer bedre da? Måske var I bare heldige..

Og så blev du smittet af ham efter din podning for det. 

Det er da en mulighed.

ja okay. er glad for det er blevet opdaget. for ja det er nemt at komme af med.

det kan godt ske kan ikke huske om vi beskytted os bedre eller hvad vi gjorde i starten ved bare jeg ikke har haft det før.

vi da en sund og rask datter sammen også og hun blev også testet for klamydia efter fødslen da hun fik øjnbetændelse, (der er en form for klamydia der giver børn øjnbetændelse eller lunde betændelse kun dage efter fødseln) der var gudskelov ikke noget heller  hun er nu 1 år gammel.

Anmeld

13. juli 2010

Anonym trådstarter

forældre-til-Asta skriver:

Er næsten sikker på at du sagtens kan få klamydia bare sådan.. dermed sagt tror jeg ikke din kæreste har været sammen med en anden, men skal self tjekkes hos lægen også, da det skal behandles. Men søg på google

ja kan da sagtens ske man kan få det bare sådan uden videre.

har kikket lidt på nettet og kan ikke rigtig finde noget

Anmeld

13. juli 2010

Frk. Himmelblå

Her er et link fra sex og samfund:

http://www.sexogsamfund.dk/Default.aspx?ID=3990

Anmeld

13. juli 2010

Anonym trådstarter

SeptemberBaby skriver:

Her er et link fra sex og samfund:

http://www.sexogsamfund.dk/Default.aspx?ID=3990

mange tak.

Anmeld

13. juli 2010

XXSS

Anonym skriver:

Klamydia? ja vil gerne vide om man kan ha det uden at det kan smitte før nogen år senere? da jeg har fået konstateret en vækst at klamydia og har kun min kæreste og har kun været sammen med ham. er blevet testet før for det og der var der intet og det var i starten af vores forhold. nu har vi været sammen i 2 år.

og hvis det ikke er sådan så må han ha været sammen med en anden da det ikke kan ha været mig da jeg ved jeg ikke har været sammen med en anden.

Du kan ikke bare få klamydia uden at have haft sex med en smittet. Hvis i er blevet testet negative i starten af jeres forhold, så betyder det også, at en af jer har haft sex med en anden.. jeg har aldrig hørt om at man kan "gemme" på det så længe, især ikke når man engang er blevet testet  Beklager!

Anmeld

13. juli 2010

XXSS

Anonym skriver:

ja kan da sagtens ske man kan få det bare sådan uden videre.

har kikket lidt på nettet og kan ikke rigtig finde noget

Nej du burde ikke bare kunne få klamydia lige sådan - det sker igennem sex.  

Anmeld

13. juli 2010

Anonym trådstarter

Tanja78 skriver:

Du kan ikke bare få klamydia uden at have haft sex med en smittet. Hvis i er blevet testet negative i starten af jeres forhold, så betyder det også, at en af jer har haft sex med en anden.. jeg har aldrig hørt om at man kan "gemme" på det så længe, især ikke når man engang er blevet testet  Beklager!

nej okay mente jeg nok.

altså kun gdt nok det er blevet opdaget så det kan behandles.

og så må jeg se hvad han siger til det når han kommer hjem og vi kan snakke om det. har først lige set svaret fra min læge da jeg ikke har været hjemme hele dagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.