skal jeg sige noget ??? :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

helora

Jeg kan kun erklære mig enig med de andre i, at det er med at komme ud med det, så du ikke går og fantaserer videre på det og bliver endnu mere ulykkelig. Det kan jo være, at det virkelig er længe siden han har kigget i den mappe og har glemt alt om billederne.

Jeg har stadig billeder af og breve fra mine ekskærester, fordi de har betydet meget for mig. Jeg har aldrig snublet over billeder af min kærestes ekser, men det skulle da ikke undre mig, at han har nogle. Og jeg kunne aldrig drømme om at kræve, at han skulle smide dem ud. Jeg ved jo, at det er fortid.

Så giv ham nu en chance for at forklare sig og accepter, at han har haft et liv før I blev kærester (hvor svært det nu end nogle gange kan være).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Enayia

kitty skriver:

Men er din følelse af tristhed og skuffelse det værd, hvis der nu ikke er noget i det? Du vil spare jer for et skænderi - forståeligt nok - men alt det du kan bygge op i dit hovede over noget der måske bare er glemt er da lige så slem ikke?

Jeg ville spørge, stille og roligt.. Sig at du faædt over dem, da du ledte efter linealen, og det ikke var for at snage, men nu kan du altså ikke lade være med at tænke over det, og gerne vil have det ud af verden på en ordentlig måde. Det synes jeg godt du kan.

Vi har været sammen lige længe som jer, og jeg ville få en alvorlig mavepine af at gå og spekulere som du gør nu!

Stort

Jeg ville gøre det samme som kitty skriver. Hellere spørge end at lade tankerne hobe sig op i hovedet. Så kan det komme ud af verdenen igen!

Anmeld

13. juli 2010

MarieMor

helora skriver:

Jeg kan kun erklære mig enig med de andre i, at det er med at komme ud med det, så du ikke går og fantaserer videre på det og bliver endnu mere ulykkelig. Det kan jo være, at det virkelig er længe siden han har kigget i den mappe og har glemt alt om billederne.

Jeg har stadig billeder af og breve fra mine ekskærester, fordi de har betydet meget for mig. Jeg har aldrig snublet over billeder af min kærestes ekser, men det skulle da ikke undre mig, at han har nogle. Og jeg kunne aldrig drømme om at kræve, at han skulle smide dem ud. Jeg ved jo, at det er fortid.

Så giv ham nu en chance for at forklare sig og accepter, at han har haft et liv før I blev kærester (hvor svært det nu end nogle gange kan være).

jeg har slet heller ikke noget imod at han har nogle billeder af tidligere kærester , bryder mig bare ikke om at de er nøgen billeder . 

og ved desværre at han sommetider er i den mappe for det er ikke særligt lang tid siden ( måske en måned ) at vi lavede sjov med nogle af de opgaver han har haft skrevet , og de er nemlig deri . men det har altid kun været ham der har kigget i den ..

Anmeld

13. juli 2010

3xM

var det mig havde jeg tabt hovedet fuldstændigt, hvis han har et behov for at have billeder af sin x hvad er jeg så inde i billedet for? eller skal vi bare ha en aftale om at de billeder han har sin x har jeg da også fremme så af mine xér....

tolerere intet i den stil...man skal ikke blæse og have mel i munden...uhf hvor jeg lige kom op der...du skal fortælle ham det og så skal han skille sig af med dem.

Anmeld

13. juli 2010

>>Carina<<

Jeg syns bestemt at du skal konfrontere ham hvis du har det skidt med det. Men jeg syns bestemt ik at du skal kræve at han smider dem ud. Det er en del af hans fortid. Den fortid som har været med til at gøre ham til den fyr du faldt for :-) men syns bestemt ik ham behøver beholde det hvor hun er nøgen. Jeg har personligt mange billeder af xen og x svugerfamilien. Det var flere år af mit liv med rejser, begivenheder osv. Jeg ville ikke selv smide dem ud hvis min mand bedre mig gøre det. Men de ligger så heller ikke skjult et sted. De står i album og der er skrevet udenpå hvad albummet indeholder så ham behøver jo ik åbne dem hvis han ik har lyst til at se min fortid :-)
Men når alt dette er sagt vil jeg så lige sige at jeg da heller ik altid syns det er sjovt at se billeder af hans xer osv men det er jo som sagt en del af ens fortid. Ku aldrig drømme om at bede ham smide dem ud. Kun hvis der var nogle uden tøj.
Håber at du får en god snak med ham og finder en løsning og forklaring på det. :-)

Anmeld

13. juli 2010

klmf

Pia. skriver:

Jeg forstår ikke alle de hemmeligheder - mange af jer opdager ting og finder ting som gør jeg kede af det, jamen for pokker da så kom dog ud med det...

Du får at vide du kan lede efter en lineal der inde og du finder billederne - havde det været mig havde jeg da lige taget min telefon og ringet og sagt tak for hjælpen, jeg har fundet den men fandt sjovt nok også noget andet... Og mon ikke han selv lige fortæller hvorfor de billeder er gemt eller også så aner han ikke de er der...

Knus Pia, med et hav af gamle billeder - af ex kærester - mange af dem har jeg fælles opleveler med (rejser til udlandet) og de billeder smidder jeg da ikke ud, selvom jeg efterfølgende var i et forhold i 13 år... Jeg har en kasse med dagbøger og billeder i lange baner - har ikke set i den kasse i mange mange år, men lur mig om der ikke også ligger et par frække billeder imellem ... 

Bare ud med det med det samme uden drama eller halløj

Jeg har også fundet billeder af den nøgne eks. Eftersom de lå på en comp vi nu deler, så slettede jeg dem, da jeg alligevel synes det var for meget at have dem liggende på den fælles Men de ligger nu nok stadig i en af hans private mapper et eller andet sted og det er fint nok, jeg gider bare ikke falde over dem i tide og utide....

Anmeld

14. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har også billeder af en af mine exer til at ligge i en mappe, og har ingen intentioner om at spide dem ud. Ikke fordi jeg kigger på dem, men fordi de er en del af mit liv. Og Henrik er ligeglad - vi har været sammen i 13 år så hvorfor bekymre sig om noget der engang  var?

Anmeld

14. juli 2010

Astrid P

Jeanne skriver:

Jeg har også billeder af en af mine exer til at ligge i en mappe, og har ingen intentioner om at spide dem ud. Ikke fordi jeg kigger på dem, men fordi de er en del af mit liv. Og Henrik er ligeglad - vi har været sammen i 13 år så hvorfor bekymre sig om noget der engang  var?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.