skal jeg sige noget ??? :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

sofie85

MarieMor skriver:

ja det er en gammel mappe, han har alle hans eksamenspapirer i den, så den er nok 10 år gammel .. 

men ja ville også næsten ønske jeg bare kunne blive sur men lige nu føler jeg mig bare aller mest skuffet og ked 

Det forstår jeg godt, men det gode er jo at den mappe er så gammel at han højst sansynlig ikke engang aner at de er deri. Få snakket med ham så i kan få det ud af verden og du kan få det godt igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

otlitrom

Tanja78 skriver:

Det har jeg også... Men hvis det går dig på - og du ikke vil brænde inde med det.. Kan du jo spørge ham sådan helt tilfældigt, forresten jeg faldte over nogle billeder da jeg ledte efter linealen - et eller andet i den stil - så det bliver gjort på den "gode" måde og så han ikke tror, at du snager... Han burde da kunne forstå, at det måske ikke er så fedt og selv evt. tilbyde at smide dem ud.

Jeg tror ikke at jeg kunne lade være med at lade bomben springe på et eller andet tidspunkt - fordi jeg ville få det dårligt over det - men det er nok bare mig

præcis! Jeg tror jeg kunne finde på at smide det på bordet i en meget uheldig sammenhæng (diskussion eller lignende) og det er bare ti gange værre!

så jeg er enig!

Anmeld

13. juli 2010

Mikkelmusen

Jeg har prøvet det samme. Og han sagde at det havde han ikke tænkt over at han havde liggende. Og jeg tror ham. Vi smed dem ud og så var der ikke mere i det.

Jeg konfronterede ham, en anelse ked af det. Og det kunne han godt forstå.. Han blev ikke sur eller noget.

Knus

Anmeld

13. juli 2010

Ni-ko-li-ne

jeg ville sige det som det er.... at du skulle have en lineal og så så du dem... og at du nu er utroligt ked af det

Anmeld

13. juli 2010

Margorie

Jeg var blevet rasende!
Ej synes det er respektløst han ikke har sørget for at smide det ud? Det sidste jeg gider glo på er min kærestes eks nøgen- ikke at jeg har noget imod hende, men føj!!

Anmeld

13. juli 2010

MarieMor

i har sikkert ret piger .. håber jeg kan finde modet til at sige det . tror bare jeg kommer til at gå og være trist indtil han spørger hvad der er i vejen , først der tror jeg jeg får det sagt .. håber bare han kan se det med det samme 

og tusind tak for allehar jeg helt sikkert brug for 

Anmeld

13. juli 2010

MarieMor

Marge skriver:

Jeg var blevet rasende!
Ej synes det er respektløst han ikke har sørget for at smide det ud? Det sidste jeg gider glo på er min kærestes eks nøgen- ikke at jeg har noget imod hende, men føj!!

synes også det er virkeligt frustrerende !!!  føler mig bare enormt splittet !!

Anmeld

13. juli 2010

puttecolle

MarieMor skriver:

ja , her går jeg alene hjemme på min barsel og har ikke forfærdeligt meget at give mig til . da jeg leder efter en lineal som min kæreste havde sagt han havde inde i en af sine mapper falder jeg over nogle billeder af hans ekskæreste , hvor af det ene af dem er hvor hun sidder nøgen med ryggen til !!! hvad sker der lige der ?? vi har været sammen snart 5 år og så har han stadig billeder af en han kom sammen med over et år før han mødte mig og som han ikke snakker med mere .. 

ved simpelthen ikke hvad jeg skal tro og tænke ? har han glemt dem eller kigger han stadig på dem sommetider ? og ved da slet ikke om jeg skal sige at jeg har set dem ? vil jo ikke virke som om jeg går herhjemme og snager i hans ting ..

skal jeg bare  eller skal jeg blive  

er helt LOST . hjælp mig piger , hvad ville i gøre

det er jo ikke fordi du snager i tingene men fordi du leder efter noget som han har sagt ligger samme sted hvilket du ikke vidste jo...

nu har min mand og jeg slet ikke været sammen på i samme længde som du og din kæreste men jeg var da tændt af og det var han også.

men jeg ville fortælle ham at du har fundet dem ved et uheld også sige at det gøre dig rigtigt ked af at vide at der ligger sådan noget af en eks, og man er extra sårbar når man er gravid eller lige har født...

jeg har flere gange troede at min mand har været sammen med andre når jeg ikke har ku opfylde hans behov for sex men vi har snakket om det hvilket også er meget vigtigt ellers er det jo mistillid

håber virkelig at du får det løst og er oki...

Nicole 29+2

Anmeld

13. juli 2010

TbCp

Jeg var blevet stiktosset og havde lagt billederne frem på bordet til han kom hjem....
Så kunne han så finde ud af hvordan han ville undskylde overfor mig.

Anmeld

13. juli 2010

Pia.

Jeg forstår ikke alle de hemmeligheder - mange af jer opdager ting og finder ting som gør jeg kede af det, jamen for pokker da så kom dog ud med det...

Du får at vide du kan lede efter en lineal der inde og du finder billederne - havde det været mig havde jeg da lige taget min telefon og ringet og sagt tak for hjælpen, jeg har fundet den men fandt sjovt nok også noget andet... Og mon ikke han selv lige fortæller hvorfor de billeder er gemt eller også så aner han ikke de er der...

Knus Pia, med et hav af gamle billeder - af ex kærester - mange af dem har jeg fælles opleveler med (rejser til udlandet) og de billeder smidder jeg da ikke ud, selvom jeg efterfølgende var i et forhold i 13 år... Jeg har en kasse med dagbøger og billeder i lange baner - har ikke set i den kasse i mange mange år, men lur mig om der ikke også ligger et par frække billeder imellem ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.