skal jeg sige noget ??? :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.185 visninger
27 svar
0 synes godt om
13. juli 2010

MarieMor

ja , her går jeg alene hjemme på min barsel og har ikke forfærdeligt meget at give mig til . da jeg leder efter en lineal som min kæreste havde sagt han havde inde i en af sine mapper falder jeg over nogle billeder af hans ekskæreste , hvor af det ene af dem er hvor hun sidder nøgen med ryggen til !!! hvad sker der lige der ?? vi har været sammen snart 5 år og så har han stadig billeder af en han kom sammen med over et år før han mødte mig og som han ikke snakker med mere .. 

ved simpelthen ikke hvad jeg skal tro og tænke ? har han glemt dem eller kigger han stadig på dem sommetider ? og ved da slet ikke om jeg skal sige at jeg har set dem ? vil jo ikke virke som om jeg går herhjemme og snager i hans ting ..

skal jeg bare  eller skal jeg blive  

er helt LOST . hjælp mig piger , hvad ville i gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

XXSS

Den er svær, da mænd jo godt kan "glemme"  Men altså her gjorde vi det, at vi begge fik ryddet ud i alle eks ting, da vi flyttede sammen også inkl. billeder..

Jeg ville selv blive ret skidt af at finde nøgenbilleder af hans eks - NEJ tak!

Hvis det går dig på - synes jeg du kan spørge ham ad og sig at du faldte over dem, da du ledte efter linealen, og om der er noget i det - eller om han "bare" har glemt dem.. Det må jo hellere ikke være fedt for ham - omvendt at finde nøgenbilleder af din eks.

Hvis du mangler at få lettet dit hjerte i stedet for tankespil så ja.

Er du ok med at han måske har glemt det - så nej.

Anmeld

13. juli 2010

sofie85

Er det nogle mapper som han altid har haft eller nogle han har fået imens i har været sammen? For på den måde ved du jo om han god ved at han har haft billederne imens i var sammen.

Og ja!! selfølgelig skal du da sige til ham at du fandt dem og spørge om hvorfor han stadig har dem.

Jeg ved at jeg havde gakket fuldstændig ud især efter så mange år, så burde de jo være borte for længst..

Men håber da bare at det er nogle gamle mapper som han ikke har helt styr på og at i finder ud af det

Held og lykke...

Anmeld

13. juli 2010

MarieMor

Tanja78 skriver:

Den er svær, da mænd jo godt kan "glemme"  Men altså her gjorde vi det, at vi begge fik ryddet ud i alle eks ting, da vi flyttede sammen også inkl. billeder..

Jeg ville selv blive ret skidt af at finde nøgenbilleder af hans eks - NEJ tak!

Hvis det går dig på - synes jeg du kan spørge ham ad og sig at du faldte over dem, da du ledte efter linealen, og om der er noget i det - eller om han "bare" har glemt dem.. Det må jo hellere ikke være fedt for ham - omvendt at finde nøgenbilleder af din eks.

Hvis du mangler at få lettet dit hjerte i stedet for tankespil så ja.

Er du ok med at han måske har glemt det - så nej.

ja , det er jo lige det , og ved jeg har en ekstra glemsom en af slagsen !!  synes bare det er svært fordi jeg er bange for at blive uvenner over noget som evt. ikke er noget overhovedet .. 

Anmeld

13. juli 2010

MarieMor

sofie85 skriver:

Er det nogle mapper som han altid har haft eller nogle han har fået imens i har været sammen? For på den måde ved du jo om han god ved at han har haft billederne imens i var sammen.

Og ja!! selfølgelig skal du da sige til ham at du fandt dem og spørge om hvorfor han stadig har dem.

Jeg ved at jeg havde gakket fuldstændig ud især efter så mange år, så burde de jo være borte for længst..

Men håber da bare at det er nogle gamle mapper som han ikke har helt styr på og at i finder ud af det

Held og lykke...

ja det er en gammel mappe, han har alle hans eksamenspapirer i den, så den er nok 10 år gammel .. 

men ja ville også næsten ønske jeg bare kunne blive sur men lige nu føler jeg mig bare aller mest skuffet og ked 

Anmeld

13. juli 2010

Stepmom87

Jeg synes du skal nævne det for ham, men mon ikke at han bare har glemt det? Jeg gik fra min eks for snart 5 år siden og på trods af at jeg troede at alle billeder af ham var smidt ud finder jeg stadig et enkelt hist og her når jeg får rodet nogle ting igennem.

Anmeld

13. juli 2010

NGE

Jeg ville lade ham have sine ting fra fortiden i fred - også selvom jeg godt kan forstå, at du kan få et chok ved at finde det. Hvis det går dig på, kan du selvfølgelig godt nævne at du fandt dem og at det gør dig nervøs - men jeg synes egentlig ikke du har ret til at forlange en forklaring eller at han smider det ud etc.

Jeg mener ikke at man skal barbere alt, hvad der måtte være af levn fra sit tidligere liv væk, fordi man bygger et nyt liv op med sin nye kæreste. Det er fint at aftale, at man har det bedst med at det er gemt lidt af vejen eller sådan - men det er jo nu engang minder fra et liv man har haft og dem er der vel ingen grund til at skjule eller lade som om aldrig har fundet sted.

Hos os har vi aldrig haft behov for at sortere hos hinanden - jeg har mine ting, han har sine og det er fint.

MH Nana

Anmeld

13. juli 2010

Silvermist1

Puha, ja den er lidt svær...

Personligt ville jeg spørge min mand lige ud, uden tvivl. Jeg ville slet ikke kunne magte at tumle rundt med om det er bevidst el. ej at han stadig har disse billeder. Det ville gøre mig sindsyg.

Hvis man ikke ved hvor man har hinanden, hvis man går og tvivler. Så ødelægger det også og tværer på forholdet.

Selvfølgelig kan det jo være at han bare har glemt at de billeder lå der og så kan du få ro i sindet. Det håber jeg inderligt at han har gjort. Men så skal de billeder også kasseres, basta. Sådan nogle billeder hører sgu ikke hjemme i det nye forhold, tak !

Masser af varme tanker til dig  

Anmeld

13. juli 2010

XXSS

MarieMor skriver:

ja , det er jo lige det , og ved jeg har en ekstra glemsom en af slagsen !!  synes bare det er svært fordi jeg er bange for at blive uvenner over noget som evt. ikke er noget overhovedet .. 

Det har jeg også... Men hvis det går dig på - og du ikke vil brænde inde med det.. Kan du jo spørge ham sådan helt tilfældigt, forresten jeg faldte over nogle billeder da jeg ledte efter linealen - et eller andet i den stil - så det bliver gjort på den "gode" måde og så han ikke tror, at du snager... Han burde da kunne forstå, at det måske ikke er så fedt og selv evt. tilbyde at smide dem ud.

Jeg tror ikke at jeg kunne lade være med at lade bomben springe på et eller andet tidspunkt - fordi jeg ville få det dårligt over det - men det er nok bare mig

Anmeld

13. juli 2010

otlitrom

MarieMor skriver:

Men er din følelse af tristhed og skuffelse det værd, hvis der nu ikke er noget i det? Du vil spare jer for et skænderi - forståeligt nok - men alt det du kan bygge op i dit hovede over noget der måske bare er glemt er da lige så slem ikke?

Jeg ville spørge, stille og roligt.. Sig at du faædt over dem, da du ledte efter linealen, og det ikke var for at snage, men nu kan du altså ikke lade være med at tænke over det, og gerne vil have det ud af verden på en ordentlig måde. Det synes jeg godt du kan.

Vi har været sammen lige længe som jer, og jeg ville få en alvorlig mavepine af at gå og spekulere som du gør nu!

Stort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.