Hold da op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

Svane83

AnneBJ skriver:

Har det helt ligesådan. Bliver først dårlig hvis jeg bliver for sulten...

ja sådan er det også her ikke for langt mellem måltiderne så går det ok.

Så må vi bare krydse finger for at det ikke bliver værrer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Maria-s

Svane83 skriver:

Tusind Tak

Overvejet at tage en test mere imorges, bare for lige at se om stregerne stadig var der, men jeg lod nu værre hvis der var to streger på de 3 jeg tog i mandags og på den jeg tog igår, så er de der nok også idag...fjollet

Selvfølgelig er jeg med på mødregruppe 1. kvartal.

Hvor langt er du?

Jeg er i dag 6+4, så ikke så langt... Skal til lægen her i starten af august til 0. undersøgelse og starte vandrejounal mv.

Anmeld

14. juli 2010

Svane83

Maria-s skriver:

Jeg er i dag 6+4, så ikke så langt... Skal til lægen her i starten af august til 0. undersøgelse og starte vandrejounal mv.

Så skal vi jo følges ad, hvor dejligt.

Jeg har endnu ikke ringet til lægen, men glæder mig også til at jeg skal til lægen, ikke til selveundesøgelsen, men mere at komme hjem med vandrejournal osv. så er man ligesom rigtig gravid.

Har i fortalt det til familien? - Vi havde egentlig aftalt at vi ville vente til uge 12, men jeg ved ikke om jeg kan vente så længe

Anmeld

14. juli 2010

B&J

Kæmpe tilykke med den lille inde i maven ja det er både en virkelig dejlig og lidt underlig fornemmelse fordi man ved om ca 9mdr så er alt anderledes... men helt klart på den gode måde....

Anmeld

14. juli 2010

Svane83

B&J skriver:

Kæmpe tilykke med den lille inde i maven ja det er både en virkelig dejlig og lidt underlig fornemmelse fordi man ved om ca 9mdr så er alt anderledes... men helt klart på den gode måde....

Tak skal du have.

Ja det er en ret mærkelig følelse, på den ene side er man bare enormt lykkelig og spændt og på den anden side så er man også nervøs for hvordan ens liv mon ser ud om 9 måneder, om man nu kan finde ud af det der med at være mor osv.

Anmeld

14. juli 2010

Maria-s

Svane83 skriver:

Så skal vi jo følges ad, hvor dejligt.

Jeg har endnu ikke ringet til lægen, men glæder mig også til at jeg skal til lægen, ikke til selveundesøgelsen, men mere at komme hjem med vandrejournal osv. så er man ligesom rigtig gravid.

Har i fortalt det til familien? - Vi havde egentlig aftalt at vi ville vente til uge 12, men jeg ved ikke om jeg kan vente så længe

Vi fortalte det til vores nærmeste familie da jeg var 4+6 fordi vi var så superglade og fordi vi gerne ville have de vidste hvad der forgår i vores liv også hvis det var der nu skulle gå anderledes end vi forventer og håber på. Men også bare så de kan glæde sig sammen med os. Det bliver nemlig det første barnebarn på begge sider

Men sådan venner, anden familie samt arbejde bliver først efter uge 12, når det er lidt mere sikkert og virkeligt

Anmeld

14. juli 2010

Svane83

Maria-s skriver:

Vi fortalte det til vores nærmeste familie da jeg var 4+6 fordi vi var så superglade og fordi vi gerne ville have de vidste hvad der forgår i vores liv også hvis det var der nu skulle gå anderledes end vi forventer og håber på. Men også bare så de kan glæde sig sammen med os. Det bliver nemlig det første barnebarn på begge sider

Men sådan venner, anden familie samt arbejde bliver først efter uge 12, når det er lidt mere sikkert og virkeligt

Hmmm... jeg er godt nok også i tvivl om vi skulle fortælle det, hvis nu det går galt vil jeg jo gerne have deres støtte og jeg vil jo også gerne glæde mig med mine forældre og min søster som længe har plaget om at blive moster.

Jeg synes godt nok det er svært, men hvorfor egentlig vente til uge 12, det kan jo lige så vel gå galt efterfølgende, risikoen er selvfølgelig mindre, men alligevel....

Hmmm tror jeg skal vende det med manden derhjemme om hvad vi gør.

Anmeld

14. juli 2010

line melias mor

Svane83 skriver:

Så er jeg simpelthen GRAVID

Og i følge terminsberegneren her på siden så er jeg i uge 4 + 4 og får termin d. 17/3-2011 

Hvor er det bare en mærkelig fornemmelse. Føler mig egentlig ikke særlig gravid endnu. jeg har godt nok døjet en smule med lidt maveonde og kvalme de sidste par dage, men havde egentlig tilskrevet det varmen, men det er det så nok ikke. ellers har jeg det som jeg havde det igår

Det er meget mærkeligt at skulle forholde sig til at bare fordi der er kommet to streger på en pind eller to eller måske 5 pinde så er der noget derinde.

Min kæreste blev vildt glad, men han spurgte flere gange igår, er det så sikkert, er du så rigtig gravid?? Han kunne heller ikke helt sådan rigtig forstå det tror jeg og det snakkede vi meget om.

Men nu skal jeg bare lige have ringet til lægen og så må vi se.

Har taget Gravitamin siden vi begyndte at prøve, så den er på plads og jern det er først fra uge 10 ikke? Nå men det skal jeg nok få styr på.

WOW hvor er det det bare vildt gravid.....

Carina, der stolt sidder med en smule kvalme på sit arbejde

haha hvor han sød din mand og hvor er jeg bare rigtig glad på jeres vegne. kæmpe tillykke

Anmeld

15. juli 2010

B&J

Svane83 skriver:

Tak skal du have.

Ja det er en ret mærkelig følelse, på den ene side er man bare enormt lykkelig og spændt og på den anden side så er man også nervøs for hvordan ens liv mon ser ud om 9 måneder, om man nu kan finde ud af det der med at være mor osv.

Ja det tror jeg da jeg får heletiden afvide eller vi får afvide af vores dreng er utrolig glad og godt tilpas og mega kontakt søgende så tror han har det godt den bette bølle hihihihi...

men glæder mig til om en uge ca der er han ca 4½måned der skal han måles og vejes igen sidst vejde han jo 6300g og 63 lang og fra fødsel 2810g og 49cm

men skal så lige siges i starten var det pisse sværet for efter en månede lå jeg med halsbetændelse og en virus oven i og 40,4 i feber og jeg smittede min kæreste og lille manden så det var en hård omgang men vi klarede det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.