Hold da op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

Svane83

Mutti2B skriver:

Stort tillykke med de 2 streger

Tusind tak - håber også snart du får to streger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
svane83 skriver:

IIIHHHHH jeg har ventet på du kom på og så det

Jeg fandt sørme de to streger du sendte til mig.

Og efter 3 igår og en test idag så er jeg efterhånden overbevist om at den er god nok selvom jeg ikke føler mig særlig gravid. Lige med undtagelse af den udeblevne mens og en let kvalme, der indtil videre kan klares med et glas vand.

fedt fedt fedt fedt fedt!!!!!!!!!!!!!!

NUJ hvor er det dig bare så velondt!!!!

Bare rolig, kvalmen skal tids nok melde sig BIGtime, hvis den allerede kommer snigende nu Og jeg ved at du vil nyde hvert sekund af det!

Glæder mig så meget til at følge dig, graviditeten og udviklingen af noget så smukt så smukt!

Anmeld

13. juli 2010

Svane83

Caroline86 skriver:

fedt fedt fedt fedt fedt!!!!!!!!!!!!!!

NUJ hvor er det dig bare så velondt!!!!

Bare rolig, kvalmen skal tids nok melde sig BIGtime, hvis den allerede kommer snigende nu Og jeg ved at du vil nyde hvert sekund af det!

Glæder mig så meget til at følge dig, graviditeten og udviklingen af noget så smukt så smukt!

Fik helt tårer i øjnene, måske er man allerede en smule hormonel

Jeg håber nu ikke kvalmen bliver alt for slem, min mor var indlagt med både mig og min søster fordi hun intet kunne holde i sig og det kan jeg godt undvære... men man kan vel næsten ikke sige at man er gravid uden man har hænget ind over toiletkummen et par gange?

Glæder mig også rigtig meget til at kunne være rigtig med herinde, få nogle mavebilleder på osv. Manden har også sagt go for et Plus medlemskab så jeg kan få sådan en lille fin signatur.

Det er næsten ikke til at fatte....

Tak fordi du er dig

Carina

Anmeld

13. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
svane83 skriver:

Fik helt tårer i øjnene, måske er man allerede en smule hormonel

Jeg håber nu ikke kvalmen bliver alt for slem, min mor var indlagt med både mig og min søster fordi hun intet kunne holde i sig og det kan jeg godt undvære... men man kan vel næsten ikke sige at man er gravid uden man har hænget ind over toiletkummen et par gange?

Glæder mig også rigtig meget til at kunne være rigtig med herinde, få nogle mavebilleder på osv. Manden har også sagt go for et Plus medlemskab så jeg kan få sådan en lille fin signatur.

Det er næsten ikke til at fatte....

Tak fordi du er dig

Carina

nej, så slemt gider vi ikke det bliver! Men lidt kvalme og opkast er der ingen der har taget skade af For præcis et år siden sad jeg faktisk med hele hovedet i kummen (det er min onkels fødselsdag i dag, så jeg er slet ikke i tvivl om dagen)... Og nu sidder jeg i stedet med den LÆKRESTE lille troldepusling som lige er vågnet fra sin lur

Synes da helt sikkert også en gang Plus må være på sin plads! Og så skal du i øvrigt ikke tøve med at fortælle mig ALT hvad der sker.. Jeg skal have det hele med, søde!!!

Anmeld

13. juli 2010

Svane83

Caroline86 skriver:

nej, så slemt gider vi ikke det bliver! Men lidt kvalme og opkast er der ingen der har taget skade af For præcis et år siden sad jeg faktisk med hele hovedet i kummen (det er min onkels fødselsdag i dag, så jeg er slet ikke i tvivl om dagen)... Og nu sidder jeg i stedet med den LÆKRESTE lille troldepusling som lige er vågnet fra sin lur

Synes da helt sikkert også en gang Plus må være på sin plads! Og så skal du i øvrigt ikke tøve med at fortælle mig ALT hvad der sker.. Jeg skal have det hele med, søde!!!

Bare rolig jeg skal nok fortælle dig ALT hvad der sker.

Vi vil jo også forsøge at holde det hemligt indtil uge 12 så jeg får absolut brug for at få fortalt en hel masse. Gad vide om vi kan holde det hemmeligt så længe....

Ih jeg glæder mig allerede til at der er noget at fortælle.

Anmeld

13. juli 2010

Maria-s

Mange gange tillykke! Hvor dejligt med 2 streger Kender godt følelsen med at være i tvivl om det nu ER rigtigt. hehe. Har her de sidste par dage tænkt på at tage en test. - BARE FOR AT VÆRE SIKKER!.. Men hvis både der er ømme bryster og kvalme ja så er den jo nok god nok Og der har heller ikke været antydningen af mens siden slut maj

Men rigtig dejligt med endnu en til mødregruppen 1. kvartal 2011. Er du ikke lige med i den?

Anmeld

13. juli 2010

AnneBJ

Hej Carina,

Ih hvor jeg kender alle de følelser du fortæller om - også kærestens "tvivl".. jeg testede positiv igår morges, er 3+6 eller muligvis 8+5, må afvente lægebesøg d. 28.

glæder mig til at følges med dig!

Stort tillykke!

Anmeld

14. juli 2010

Svane83

AnneBJ skriver:

Hej Carina,

Ih hvor jeg kender alle de følelser du fortæller om - også kærestens "tvivl".. jeg testede positiv igår morges, er 3+6 eller muligvis 8+5, må afvente lægebesøg d. 28.

glæder mig til at følges med dig!

Stort tillykke!

Hej Anne

Tillykke med din positive test også, hvor er det spændende.

Ja min kæreste tror jeg stadig ikke helt tror på det, det er svært at forholde sig til når der ikk e er noget at se andet end to streger på en pen.

Det bliver hyggeligt at følges ad, det ser jeg frem til.

Har du kvalme eller lign. endnu? Jeg er plaget af en smule kvalme, men indtil videre kan det klares med en smule vand eller hvis jeg spiser lidt.

Anmeld

14. juli 2010

Svane83

Maria-s skriver:

Mange gange tillykke! Hvor dejligt med 2 streger Kender godt følelsen med at være i tvivl om det nu ER rigtigt. hehe. Har her de sidste par dage tænkt på at tage en test. - BARE FOR AT VÆRE SIKKER!.. Men hvis både der er ømme bryster og kvalme ja så er den jo nok god nok Og der har heller ikke været antydningen af mens siden slut maj

Men rigtig dejligt med endnu en til mødregruppen 1. kvartal 2011. Er du ikke lige med i den?

Tusind Tak

Overvejet at tage en test mere imorges, bare for lige at se om stregerne stadig var der, men jeg lod nu værre hvis der var to streger på de 3 jeg tog i mandags og på den jeg tog igår, så er de der nok også idag...fjollet

Selvfølgelig er jeg med på mødregruppe 1. kvartal.

Hvor langt er du?

Anmeld

14. juli 2010

AnneBJ

Svane83 skriver:

Hej Anne

Tillykke med din positive test også, hvor er det spændende.

Ja min kæreste tror jeg stadig ikke helt tror på det, det er svært at forholde sig til når der ikk e er noget at se andet end to streger på en pen.

Det bliver hyggeligt at følges ad, det ser jeg frem til.

Har du kvalme eller lign. endnu? Jeg er plaget af en smule kvalme, men indtil videre kan det klares med en smule vand eller hvis jeg spiser lidt.

Har det helt ligesådan. Bliver først dårlig hvis jeg bliver for sulten...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.