Fy for pokker! (ret klamt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

Enayia

Jeanne skriver:

På et plejehjem. Han sagde han skulle tisse, så vi får ham op at stå ved toiletter og jeg holder kolben for ham. Men det var så nr 2 han skulle, og deværre var min fod meget uheldigt palceret Men den kom et smut i vaskemaskinenen og er ren og pæn igen. (og min fod blev efter grundig vask druknet i sprit)

uhhh det var uheldigt! Men også ret morsomt egentlig! Godt det ikke var i hånden Hahaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977
Enayia skriver:

uhhh det var uheldigt! Men også ret morsomt egentlig! Godt det ikke var i hånden Hahaha

Ja gudskelov for det, men jeg kan godt sige dig - i lååååååve my job Man keder aldrig.

Anmeld

14. juli 2010

Enayia

Jeanne skriver:

Ja gudskelov for det, men jeg kan godt sige dig - i lååååååve my job Man keder aldrig.

Hihi, det betyder også alt i verden!

Du oplever da lidt af hvert

Anmeld

14. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977
Enayia skriver:

Hihi, det betyder også alt i verden!

Du oplever da lidt af hvert

Jeg kan ikke helt bestemme mig for om hvem der er mest fucked up i hovedet - de gamle demente eller personalet Og det er på den gode måde. Er dog glad for jeg kun er vikar, så jeg ikke har ansvaret på samme måde som de faste. Jeg kommer når der er brug for det og overlader beslutningerne til de andre

Anmeld

14. juli 2010

mortil(nichlasogmathias)

fy for pokker... din stakkel, hvor ville jeg også bare have det dårligt bagefter. AD AD AD, håber du har fået noget søvn efter, ku forestille mig du tænkte over det noget tid efter, he he..

kram karina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.