Fy for pokker! (ret klamt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

Dansker I Holland

Enayia skriver:

Hihi dejligt! Så var det jo tiden værd

Ja det er meget skægt når folk deler ud af deres humor hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Enayia

NR3ønskebarn skriver:

Ja det er meget skægt når folk deler ud af deres humor hihi

Haha, jeg har lagt mærke til jeg er blevet så hærdet, nogle gange tænker jeg ikke over om andre væmmes ved nogle af mine detajler haha

Anmeld

14. juli 2010

Enayia

Jeanne skriver:

Der er ikke noget som mussesnask mellem tærerne Godt det ikke var mig - jeg var gået i total panik, men jeg er også en sippe

Det er jeg også, alt fra dyr, lort, opkast m.m kan jeg ikke tåle, dette var dog værre!

Anmeld

14. juli 2010

Dansker I Holland

Enayia skriver:

Haha, jeg har lagt mærke til jeg er blevet så hærdet, nogle gange tænker jeg ikke over om andre væmmes ved nogle af mine detajler haha

Hehe nej det kender jeg godt Men jeg væmmes dog ikke direkte Ikke fordi jeg synes det er lækkert, men jeg kunne bare ikke forestille mig det ggg... Men jeg håber du kommer til at sove godt For nu kryber jeg under dynen Nat nat og knus til dig og bebs

Anmeld

14. juli 2010

Enayia

NR3ønskebarn skriver:

Hehe nej det kender jeg godt Men jeg væmmes dog ikke direkte Ikke fordi jeg synes det er lækkert, men jeg kunne bare ikke forestille mig det ggg... Men jeg håber du kommer til at sove godt For nu kryber jeg under dynen Nat nat og knus til dig og bebs

Naaat !

Anmeld

14. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977
Enayia skriver:

Det er jeg også, alt fra dyr, lort, opkast m.m kan jeg ikke tåle, dette var dog værre!

Sjovt du lige skal nævne lort Her sidder jeg og smågriner lidt for mig selv over din oplevelse. Her til aften sked en mand på min nye sko MENS JEG HAVDE DEN PÅ!!!! Jep endnu en vidunderlig dag på arbejde

Anmeld

14. juli 2010

Jibbe

Jeg har lært at tænde lyset og se hvor jeg træder. Mine katte nyder også at gå på jagt om natten og efterlade hele og halve mus til mig. Imorges lå der også en gennemgnasket halv mus og 1 hel mus til mig og ventede. Mon det havde noget med regnen at gøre at de kom frem, altså musene. Det er ved at være et stykke tid siden sidst nemlig

Anmeld

14. juli 2010

Enayia

Jeanne skriver:

Sjovt du lige skal nævne lort Her sidder jeg og smågriner lidt for mig selv over din oplevelse. Her til aften sked en mand på min nye sko MENS JEG HAVDE DEN PÅ!!!! Jep endnu en vidunderlig dag på arbejde

Jamen dog, var der en der sked på din sko. Undskyld men, hvad arbejder du med og hvordan gik det dog til

Anmeld

14. juli 2010

Enayia

Jibbe skriver:

Jeg har lært at tænde lyset og se hvor jeg træder. Mine katte nyder også at gå på jagt om natten og efterlade hele og halve mus til mig. Imorges lå der også en gennemgnasket halv mus og 1 hel mus til mig og ventede. Mon det havde noget med regnen at gøre at de kom frem, altså musene. Det er ved at være et stykke tid siden sidst nemlig

Haha ja! Ihhh det lyder da lækkert med sådan en dejlig morgen gave!Fniss!

Anmeld

14. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977
Enayia skriver:

Jamen dog, var der en der sked på din sko. Undskyld men, hvad arbejder du med og hvordan gik det dog til

På et plejehjem. Han sagde han skulle tisse, så vi får ham op at stå ved toiletter og jeg holder kolben for ham. Men det var så nr 2 han skulle, og deværre var min fod meget uheldigt palceret Men den kom et smut i vaskemaskinenen og er ren og pæn igen. (og min fod blev efter grundig vask druknet i sprit)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.