Ja det var jo så meningen jeg skulle ligge og sove nu, men bliver lige nødt til at dele det her med jer. Så er der noget dejlig morgenlæsning til jer A mennesker 
Nogle af jer kender sikkert det, man kan ikke sove og snupper sig lige et bad her i den ulidelige varme. Okay, godt så, jeg kan alligevel ikke lade være med at tage en lille kikkert i køleskabet
Dum som jeg er tænder jeg ikke lyset, og pludselig knaser det en smule under min fod, men det føles også lidt blødt og slattent
Jeg tænder lyset og ser hvilke dejligheder jeg mon har trådt på.
Fy for pokker, det vendte sig godt og grundigt i min mave da jeg så synet af en død afgnasket mus, som jeg med min dejlige vægt har fået klasket ud på gulvet og resten på min fod. jeg skynder mig i bad igen, og vil tørre de ulækre rester op. Så sker da selfølgelig det som ALTID sker for mig! Jeg får det så dårlig af tanken og om synet, at indholdet af maven ender oveni! FØJ! 
Ja og nu sidder jeg tilbage og er helt dårlig. Mon man er en anelse sart. Syntes bare det er skide ulækkert!
Ihh den satans kat
Holder altid øje med hvad han slæber med ind, men denne gang fik den lige sneget sit bytte med!
Godnat!
Anmeld