Fy for pokker! (ret klamt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.187 visninger
24 svar
0 synes godt om
13. juli 2010

Enayia

Ja det var jo så meningen jeg skulle ligge og sove nu, men bliver lige nødt til at dele det her med jer. Så er der noget dejlig morgenlæsning til jer A mennesker

Nogle af jer kender sikkert det, man kan ikke sove og snupper sig lige et bad her i den ulidelige varme. Okay, godt så, jeg kan alligevel ikke lade være med at tage en lille kikkert i køleskabet Dum som jeg er tænder jeg ikke lyset, og pludselig knaser det en smule under min fod, men det føles også lidt blødt og slattent

Jeg tænder lyset og ser hvilke dejligheder jeg mon har trådt på.

Fy for pokker, det vendte sig godt og grundigt i min mave da jeg så synet af en død afgnasket mus, som jeg med min dejlige vægt har fået klasket ud på gulvet og resten på min fod. jeg skynder mig i bad igen, og vil tørre de ulækre rester op. Så sker da selfølgelig det som ALTID sker for mig! Jeg får det så dårlig af tanken og om synet, at indholdet af maven ender oveni! FØJ!

Ja og nu sidder jeg tilbage og er helt dårlig. Mon man er en anelse sart. Syntes bare det er skide ulækkert!

Ihh den satans kat  Holder altid øje med hvad han slæber med ind, men denne gang fik den lige sneget sit bytte med!

Godnat!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Koen.

unndskyld, men sidder her med morgenmaden og kan næsten ikke lade være med at grine kan lige forestille mig hvor lækkert det må føles med kvast mus mellem fusserne

Anmeld

13. juli 2010

Lone Jakobsen

åh hvor lyder det bare vildt ulækkert. jeg troede det var en snegl da jeg læste beskrivelsen. jeg er ekstremt sart om morgenen så kan virkelig sætte mig ind i hvordan du har det.

Anmeld

13. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

Mums

Anmeld

14. juli 2010

Enayia

Jeanne skriver:

Mums

Hehe ja tak, jeg bliver stadig dårlig bare ved tanken om den !

Anmeld

14. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977
Enayia skriver:

Hehe ja tak, jeg bliver stadig dårlig bare ved tanken om den !

Der er ikke noget som mussesnask mellem tærerne Godt det ikke var mig - jeg var gået i total panik, men jeg er også en sippe

Anmeld

14. juli 2010

Dansker I Holland

Enayia skriver:

Ja det var jo så meningen jeg skulle ligge og sove nu, men bliver lige nødt til at dele det her med jer. Så er der noget dejlig morgenlæsning til jer A mennesker

Nogle af jer kender sikkert det, man kan ikke sove og snupper sig lige et bad her i den ulidelige varme. Okay, godt så, jeg kan alligevel ikke lade være med at tage en lille kikkert i køleskabet Dum som jeg er tænder jeg ikke lyset, og pludselig knaser det en smule under min fod, men det føles også lidt blødt og slattent

Jeg tænder lyset og ser hvilke dejligheder jeg mon har trådt på.

Fy for pokker, det vendte sig godt og grundigt i min mave da jeg så synet af en død afgnasket mus, som jeg med min dejlige vægt har fået klasket ud på gulvet og resten på min fod. jeg skynder mig i bad igen, og vil tørre de ulækre rester op. Så sker da selfølgelig det som ALTID sker for mig! Jeg får det så dårlig af tanken og om synet, at indholdet af maven ender oveni! FØJ!

Ja og nu sidder jeg tilbage og er helt dårlig. Mon man er en anelse sart. Syntes bare det er skide ulækkert!

Ihh den satans kat  Holder altid øje med hvad han slæber med ind, men denne gang fik den lige sneget sit bytte med!

Godnat!

LOL ved godt det er lidt sent men fik lige den vildeste griner på af det du skrev Var ikke så meget at du trådte i den mus, mere måden du skrev det på hehe...

Anmeld

14. juli 2010

Bayze

Ha ha ha - fantastisk!! Tak for det billede du lige gav mig i  hovedet der

Anmeld

14. juli 2010

Enayia

NR3ønskebarn skriver:

LOL ved godt det er lidt sent men fik lige den vildeste griner på af det du skrev Var ikke så meget at du trådte i den mus, mere måden du skrev det på hehe...

Hihi dejligt! Så var det jo tiden værd

Anmeld

14. juli 2010

Enayia

Bayze skriver:

Ha ha ha - fantastisk!! Tak for det billede du lige gav mig i  hovedet der

hihi jamen det er jo helt fantastisk! føøøøøj!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.