Rasende over bryllup (mega lang sorry)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

Barbamama

Jeg er rystet  Sådan kan man bare ikke behandle nogen! At hun ikke er flov over sin opførsel undrer mig meget!!! Jeg kan kun råde dig til at få hende ud og væk fra dit liv. Hun er nedbrydende at bruge tid på. At du hele tiden skal forholde dig til hendes "rod" gør intet godt for dig. Og hun ejer da ingen empati overhovedet når hun slynger ud at DU skal være brudepige og at du lige SELV skal betale kjolen. Min bedste veninde spurgte mig om jeg ville være brudepige og jeg havde ikke i min vildeste fantasi regnet med at de ville betale kjolen, men det gjorde de. Og den kostede 2000kr!!!! Rimelig vildt!!! Og hendes polterabend holdt jeg af egen fri vilje fordi jeg holder af hende. Det burde bare ikke være tvang sådan noget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

quity

Nu har jeg ik læst alle kommentarene, men vil komme med min alligevel.

DU stresser dig selv alt for meget. Ja det er din søster, men hun er 26 og må lære at tage ansvar for eget liv. Lær at sige fra, for ellers vil hun nok udnytte at du altid er der og siger ja kom over til os når kæresten smider dig ud. Selvfølgelig skal du være der når du fornemmer at det er alvorligt, men tror du det igen er et af deres numre, så sig fra.

Ang bryllup og brudepigerollen, så synes jeg bestemt din kæreste har ret. Vil hun bestemme hvilken kjole du skal have må hun også betale. Ellers kommer du i det tøj du vil.

Ang. gaver, ja så er der en ønskeliste, men hvem siger man skal købe hvad der står? Jeg synes personligt det er sjovere at få "overraskelses" gaver, altså gaver man på forhånd ik ved hvad er.

Så tag det helt rolig, slap af og pas på dig selv og mavsen. Du når det du når, er det ik godt nok for din søster, må hun selv eller ha givet Jer længere tid.

Du får lige et stort  

Anmeld

13. april 2011

Anza

13. april 2011

skønneunger

.

jeg aner ikke hvad der er rigtigt og forkert i disse historier, men ville da lige sige hold da kæft en opførsel du kommer med, du er sku da ikke en potte pis værd hvis du kan snakke sådan om et familie medlem lige gyldigt grunden!!!

Anmeld

13. april 2011

twinboys

.

Undskyld men hvad vil du med dette indlæg???

Andet end at svine hende til...

Herinde taler vi pænt synes måske det havde været mere smart at anmelde hendes indlæg end at udstille hende her...

Majbritt

Anmeld

13. april 2011

Anza

Har du HUSKET at fortælle at lige inden mit bryllup, mistede jeg min mor.... Og at jeg i forvejen har mistet min far, og at jeg oven i et bryllup stod med opsigelse af alt hvad min mor ejede og skulle ordne skifteret, sammen med et 37 timers arbejde, og at jeg derfor ikke kunne overskue at du ville lave om i vores planlagte plan, om at du skulle komme op og besøge mig om torsdagen efter jeg havde været på arbejde.... / men jeg tog hensyn, som du bad mig om og spurgte en anden veninde som straks sagde ja, uden at tøve!

Anmeld

13. april 2011

serinasmor

.

forstår ikke hvad dette skulle til for ..

her "taler" man pænt til og om hinanden

Anmeld

13. april 2011

TbCp

.

Jeg ville blot sige at jeg har anmeldt dit indlæg...

Aner intet om hvad der er sandt eller forkert i denne debat, men dette burde nok være taget over en privat besked i stedet for!

Anmeld

13. april 2011

Lou87

Anza:
Prøv nu liiiiiiiiige og se hvad du selv har gang i her ???????
Du er jo IKKE en skid bedre selv nu

Hvis hun er sådan en uærlig person osv, så lad hende dog sejle i sin egen sø.. og lad vær og synke ned på samme niveau selv!

Du kan anmelde hendes indlæg og så ska der nok komme styr på det, vi sndre gider sku ikke glo på jeres interne stridigheder herinde altså.. Hvor er det dog barnligt af jer begge!

Anmeld

13. april 2011

saxa

.

Må sige jeg er i chok over dit indlæg Ved ikke hvem der taler sandt eller forkert i denne sag - er også ligeglad.. Men iorden er det sq ikke, uanset hvad..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.