Rasende over bryllup (mega lang sorry)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2010

XXSS

HELT ÆRLIGT! Så synes jeg, at det vigtigste er at du passer på dine små æg og sørger for at du selv har det godt, når DU brændende ønsker dig børn - hvilket hun jo umiddelbart ikke gør! Hun ønsker et hektisk forhold med en mand, som faktisk ikke gider hende og som ikke gider at have børn, men alle de materíelle ting er gode nok...

NEJ TAK, det var hvad jeg havde sagt. At lige præcis der måtte jeg godt nok frabede mig alt ansvar.. Og helt ærligt så synes jeg ikke at man kan komme 1½ måned i forvejen og bede om alle de ting hun gør, hvem har mulighed for at nå at spare op til tøj, ting osv. bare fordi det lige passer hende..

DU må altså sige fra ellers går det ud over dit humør, dine små æg, din kæreste - tja alle dem det ikke burde gå udover!

Hun må få styr på sit liv selv - og lade være med at udnytte dig hver gang situationen byder det. Lære at tage ansvar for sin egne handlinger og blive voksen i det forhold hun nu engang har valgt at være i! Meld ud at du har brug for ro og at du ikke har mulighed for at være der hver gang hun absolut mener det er så nødvendigt også bare, at hun føler, at hun kan tillade sig at ringe kl. halv syv om morgenen - jeg synes det er flabet!

Det skal ikke undre mig, at hun er typen, der ikke hører på dig og hvordan du har det - men KUN snakker om sig selv og hendes problemer når hun er i kontakt med dig, hvad kan du bruge det til???

Du får en kæmpe krammer  Jeg håber du siger fra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

B&J

Jennifer skriver:

kunne ikke være mere enig.
hun lyder lidt som min kusine, og der har jeg så valgt at droppe stort set al kontaken til hende, (det bedste jeg nogenside har gjort)
jeg ville også helt klart melde fra.! du skal jo huske at passe på dig selv, især nu her.

nemlig hun skal passe på sig selv og tænke på alle de gode ting... og især de to dejlige æg som kan blive til noget virkelig dejlig

Anmeld

12. juli 2010

Tropez

Ja jeg overvejer det mere og mere,vi har bare så mange vennepar til fælles som intet ved og de ting der er foregået, så hvis vi melder helt fra så risikere vi at miste dem fordi de mener vi er nogen fjolser, det er sku svært nå man ikke kan fortælle det til nogen, men jeg har sagt fra overfor at være brudepige, jeg orker det ikke og hun vil have lang stor kjole jeg vil have noget som er simpelt og løst, det går heller ikke jeg binder mig til for meget i det tilfælde at noget skulle gå galt, så jeg tror måske det i sidste ende ender med at jeg overdrager polterabend til en anden, det er sku så bittert det her, hader hende virkeligt for at sætte mig i den her krog, men jeg er bange for at få hende til at gå i et sort hul, hun mistede hendes mor søndag i sidste uge blev begravet onsdag, og hun er på anti drepri i forvejen, nej hvor kan jeg se det selv nu jeg sidder bare og kommer med en masse undskyldninger, nu må jeg tage mig sammen og tænke på mig og ingen andre (end dem der virkeligt betyder noget) ja det må være sådan det skal gøres.

Anmeld

12. juli 2010

XXSS

Tropez skriver:

Ja jeg overvejer det mere og mere,vi har bare så mange vennepar til fælles som intet ved og de ting der er foregået, så hvis vi melder helt fra så risikere vi at miste dem fordi de mener vi er nogen fjolser, det er sku svært nå man ikke kan fortælle det til nogen, men jeg har sagt fra overfor at være brudepige, jeg orker det ikke og hun vil have lang stor kjole jeg vil have noget som er simpelt og løst, det går heller ikke jeg binder mig til for meget i det tilfælde at noget skulle gå galt, så jeg tror måske det i sidste ende ender med at jeg overdrager polterabend til en anden, det er sku så bittert det her, hader hende virkeligt for at sætte mig i den her krog, men jeg er bange for at få hende til at gå i et sort hul, hun mistede hendes mor søndag i sidste uge blev begravet onsdag, og hun er på anti drepri i forvejen, nej hvor kan jeg se det selv nu jeg sidder bare og kommer med en masse undskyldninger, nu må jeg tage mig sammen og tænke på mig og ingen andre (end dem der virkeligt betyder noget) ja det må være sådan det skal gøres.

Du SKAL tænke på dig selv. Hvad angår hendes mor kan hun jo bare ringe og snakke med dig, hvis hun har behov for det - men så skal det jo ikke omhandle hendes "skide" elendige forhold, som alligevel aldrig har fungeret...

Nogle gange skal man ud af boblen for at se klart.. Jeg tror din kæreste vil værdsætte at du tænker på dig selv og forhåbentlig snart jeres kommende baby.

Anmeld

12. juli 2010

Tropez

du har helt ret, og igen det burde hun fandme også havde tænkt på hvis hun virkeligt synes jeg er noget for hende, at jeg altså er igennem nogen ting lige nu hvor jeg er nød til at være egistisk for at det skal lykkes for os det er trods alt 7½ vi har kæmpet for at nå hvor vi er idag og så skal det bare lykkes

Kæmpe kram til alle jer

Anmeld

12. juli 2010

Enayia

Undskyld mig, men hvad fanden bilder hun sig ind.

For det første, så er det hende der skal giftes og ønsker brudetøj osv osv det er da på ingen måde dig som skal betale for det?

Syntes hun er MEGET egoistisk, og så tænker hun sig overhovedet ikke om. Det lyder overhovedet ikke som en stabil tilværelse!

Med hensyn til gaver, det kan man fanme ikke tillade sig. Man skal være glad for nogle overhovedet GIDER give en gave, det er da ligegyldigt hvad den koster. SYntes det er fejt og egocentreret at ønske sig gaver til 2000kr plus, der stopper legen sgu!¨

Og så ved man ovenikøbet ikke om det holder. Uanset hvad, så syntes jeg ikke man ønsker sig så dyre gaver.

Ud over det skal du passe på dig selv nu og dine små æg. Så skal du helst ikke udsættes for alt den stress du er i nu!

Anmeld

12. juli 2010

Trolde_mor

Min første tanke var - godt at det bliver bryllup og ikke barn, nu det lyder som om at det bare skulle være den ene af "tingene"..

Sidder og tænker: Hvad giver hun dig, hvad giver hun dig igen, som veninde? Støtter hun? Trøster hun? Er hun der for dig?

Jeg ville melde ud at du da godt kan være brudepige, men at det så bliver gaven, fordi du selv skal betale kjolen.

Polterabend, syntes jeg du skal lade hende den anden styre, og så sige hun altid kan ringe og spørge dig, hvis der er noget hun er i tvivl om.. og så lade det være ved det.

Du skal passe på dig selv, og det er jo tydeligt at hun udnytter dig

Efter brylluppet kan du jo så tage en snak med hende omkring det hele og sige at du syntes jeres venskab bør stoppe..

(måske man skulle gøre det inden, men der er meget at se til, og du magter det måske ikke lige nu, hvor du har de små æg / din mave at tænke på..

Pas nu på dig...

Anmeld

12. juli 2010

Tropez

Trolde_mor skriver:

Min første tanke var - godt at det bliver bryllup og ikke barn, nu det lyder som om at det bare skulle være den ene af "tingene"..

Sidder og tænker: Hvad giver hun dig, hvad giver hun dig igen, som veninde? Støtter hun? Trøster hun? Er hun der for dig?

Jeg ville melde ud at du da godt kan være brudepige, men at det så bliver gaven, fordi du selv skal betale kjolen.

Polterabend, syntes jeg du skal lade hende den anden styre, og så sige hun altid kan ringe og spørge dig, hvis der er noget hun er i tvivl om.. og så lade det være ved det.

Du skal passe på dig selv, og det er jo tydeligt at hun udnytter dig

Efter brylluppet kan du jo så tage en snak med hende omkring det hele og sige at du syntes jeres venskab bør stoppe..

(måske man skulle gøre det inden, men der er meget at se til, og du magter det måske ikke lige nu, hvor du har de små æg / din mave at tænke på..

Pas nu på dig...

Du er inde på meget af det rigtige og det er også det jeg har tænkt mig at gøre, har grublet meget over det idag og snakket med nogen af dem som er inviteret til polterabend men som ikke kan komme da de er på ferie der eller skal andre ting de har sagt ja til først, og jeg kan godt fornemme på det at jeg ikke er den eneste alligevel som har det svært med det her bryllup, men alle andre der skal med er imod det fordi de ikke kan lide min kusine, og var kærestens venner først og jeg er imod det fordi kæresten altid har været kold og slesk og besidderisk, jeg har kun kendt hende i mit voksne liv og har kun kendt hende mens hun har været sammen med ham og jeg har aldrig kunnet fordrage ham, og hvis der er nogen som pisser på folk så er det ham, men jo jeg har taget et valg om ikke at være brudepige og jeg tager polterabend op til diskussion med hende den anden i morgen samt min kusine og så er jeg nød til at sige farvel efter brylluppet, for jeg kan ikke være der for hende når jeg selv går og håber at hun var nået at skride fra ham i løbet af dette år, så jo må konkludere at dette bryllup koster det der skulle have været et vendskab, men som jeg ikke har gavn af

kæmpe krammer

Anmeld

12. juli 2010

K&S

Karo skriver:

Jeg tror jeg pænt ville takke nej tak til at være brudepige.

Det vigtigese er at du passer på dig selv og dine æg, og ikke hendes føelser. Så sig du endelig nej.

Lige mine tanker...!

Anmeld

12. juli 2010

ønskebørn74

Tropez skriver:

Det hele startede med at jeg i onsdags, den dag jeg skulle have taget æg ud for første gang nogensinde, blev ringet op af min kusine kl 06.30 (var oppe da vi skulle kører hjemmefra kl 7) som bare lige ville fortælle mig at vi altså fik en invitation idag med posten og at det var fordi hende og kæresten skulle giftes og jeg skulle være brudepige, men at hun altså ikke har råd til at købe min kjole og forresten så er det også lige den 21AUG hva gir i mig helt ærlig der er fandme knap nok en måned til og jeg skal selvfølgelig også arangere hendes polterarbend, nå men det er ikke engang det væreste, nej nu skal i bare høre hele historien.

De har værest sammen i omkring 7 år og det er da fint nok, men i løbet af de 7 år har de slået op med hinanden hmm ca 7 gange

ja og i nov sidste år var det rigtig slemt, min kusine vil gerne giftes og have børn hun er på det tidspunkt 25 år og han er 31 år og ha hele tiden sagt at de skulle giftes men ikke have børn, det er fair nok, men så mens de boede over på bornholm, havde hun spurgt ham omkring giftermål og børn igen og han var raset fuldstændig af på hende og bad hende om at være ude af huset inden han kommer hjem, hun kendte ingen på Bornholm de havde boet der i 5 mdr, og hun anede ikke sine levende råd så jeg blev selvfølgelig ringet op og tilbød hende at bo hos mig indtil vi fandt ud af noget, færgerne sejlede så ikke lige den dag, på grund af kraftig storm, og ville så tage en snak med ham når han kom hjem, det er også helt ok, men inden vi ligger på fortæller hun mig at kæresten sagde giv mig 3 gode grunde til at folk får børn for man skal jo nødig gå hen og fortryde bagefter SAY WHAT og nåå ja han kunne godt gå i kirken med hende det ville bare ikke betyde noget for hamHVAAAAD, nå men de finder ud af tingene igen og iløbet af decmber flytter de så tilbage til jylland fordi de ikke længere har råd til at bo på Bornholm da deres andet hus ikke er solgt, de flytter hjem og alt er fryd og gammen, på overfladen, jo jo hun vil gerne ud og rejse og får så afvide, at hvis hun nu bliver lidt bedre til at gøre rent i hjemmet så kunne det jo være der blev lagt lidt flere penge i rejsekassenHVAD SNAKKER DU OM, det er sku da ikke en tjeneste pige han har i huset klamme idiot, nå men så går der ca 2-3mdr efter de er kommet hjem så er helvede løs igen, jeg bliver ringet op en fredag formiddag inden jeg skal på job hvor hun spørg om hun må bo hos mig og min kæreste hen over weekenden for de havde stille og roligt torsdag aften snakket om at de nu ikke var et par mere og de allerede nu havde delt det meste af deres husHVAD SKER DER LIGE HER, jo det måtte hun godt, min kæreste og jeg er de eneste i vennekrædsen der ved hvad der er foregået og alle andre synes det er vildt fantastisk, nå men de havde så lige glemt at de havde inviteret en kammerat og hans dame på besøg hele den weekend og de måtte ikke vide noget så hun var nød til at blive hos (exén) nå men jeg bliver så ringet op om mandagen igen og får afvide at de nu er sammen igen og alt er godtHVAAAD på det her tidspunkt er jeg ved at få nok, og ja det fortsætter en måned efter ringer hun og fortæller at kæresten har bedt hende om at smide p-pillerne de kunne jo se om der skete noget, ja ok hun er nu 26år og han nærmer sig de 32, ok vi fortsætter, hun ringer jo så igen i onsdags hvor det hele kulminere for mig jeg kan ikke overskue mere og sætter mig ind til kæresten for at tude inden vi skal afsted på sygehuset, i lørdags fik jeg så sat 2 æg op og har prøvet at holde mig i ro og bare slappe af, nå men jeg har fået listen på de deltagere hun vil have med til polterabend, og jeg har snakket med ham der skal holde hendes kærestes, og han kan kun den 14 aug, så det bliver der for jeg kan heller ikke andre dage og vi skal lige nå at planlægge, men så i lørdags skulle vi jo holde min kærestes fødselsdagsfest, og det omtalte par deltager også, jeg sidder så og snakker med hende ang. børn og at hun skulle blive tjekket for pco og arvæv på æggestokkene da hun har haft temmelig en del betændelse af den ene eller anden art i underlivet det sidste års tid og hun har øget hårvækst som kan være pco tegn, nå men så siger hun til mig at nu skulle hun jo alligevel ikke have børn for nu blev hun jo giftDET SAGDE DU BARE IKKE, men jo det gjorde hun, og jeg spurgte så hvorffor det skulle gå så hurtigt og hun svarer at det var kæresten der ville giftes inden sommeren er ovre, jo jo, det skal lige siges at hendes kæreste sad og snakket med en anden af festens gæster hvor han så fortæller at det er hende der har presset på for at blive gift nu, nååå ja og indbydelsen der frabeder de alle sange og taler til festen og slik og drikkevarer som gaver, og ellers er ønskerne, en bryllupsrejse til thailand, amerkansk køleskab, havemøbelsæt, glasbrænder ovn osv videre gaver der starter på 2000kr og op efter , ja ja og jeg skal selv betale min kjole som hun skal godkende inden jeg køber denjeg har allermest lyst til at sige F..K dig jeg deltager ikke, jeg kan se hele fremtiden for mig der går vel 3 mdr så vil de skilles helt ærligt hva mener i min kæreste er også rasende og siger at hvis hun skal bestemme hvilken kjole jeg skal have på skal hun betale og nåå ja det er jo ikke helt sikkert at jeg overhovedet skal være brudepige, for der er nogle i hendes familie som er imod det og at det er deres børn som skal være det, jeg er bare så træt af det hele og føler lidt jeg bliver stresset over det og jeg har altså 2 æg jeg skal passe på i min lille mave,.... Alle kommetarer er velkomne vil bare gerne hører om det virkeligt er mig der bare har set rødt og er helt galt på den, jeg er gået igang med at planlægge polterabend og er ved at invitere folk men jeg gider næsten ikke

Ej søde Lene... Sig hun kan rende dig i røven... Du gider ikke være brudepige... Du skal nok selv bestemme hvad du vil have på når du selv skal købe det... Hendes polterabend er der også en anden der må tage... Du skal ruge og passe på... Stress duer bare ikke nu!!!! Sådan en selvisk møgkælling.... Du fortjener bare så meget bedre end det her!!!! Du har mit nr. og ring hvis du vil snakke!!!! Jeg er her!!!! Knus til dig og Kim og held og lykke med rugningen!!!!

Knus Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.