Tropez skriver:
Det hele startede med at jeg i onsdags, den dag jeg skulle have taget æg ud for første gang nogensinde
, blev ringet op af min kusine kl 06.30 (var oppe da vi skulle kører hjemmefra kl 7) som bare lige ville fortælle mig at vi altså fik en invitation idag med posten og at det var fordi hende og kæresten skulle giftes og jeg skulle være brudepige, men at hun altså ikke har råd til at købe min kjole og forresten så er det også lige den 21AUG
hva gir i mig helt ærlig der er fandme knap nok en måned til og jeg skal selvfølgelig også arangere hendes polterarbend, nå men det er ikke engang det væreste, nej nu skal i bare høre hele historien.
De har værest sammen i omkring 7 år og det er da fint nok, men i løbet af de 7 år har de slået op med hinanden hmm ca 7 gange
ja og i nov sidste år var det rigtig slemt, min kusine vil gerne giftes og have børn hun er på det tidspunkt 25 år og han er 31 år og ha hele tiden sagt at de skulle giftes men ikke have børn, det er fair nok, men så mens de boede over på bornholm, havde hun spurgt ham omkring giftermål og børn igen og han var raset fuldstændig af på hende og bad hende om at være ude af huset inden han kommer hjem, hun kendte ingen på Bornholm de havde boet der i 5 mdr, og hun anede ikke sine levende råd så jeg blev selvfølgelig ringet op og tilbød hende at bo hos mig indtil vi fandt ud af noget, færgerne sejlede så ikke lige den dag, på grund af kraftig storm, og ville så tage en snak med ham når han kom hjem, det er også helt ok, men inden vi ligger på fortæller hun mig at kæresten sagde giv mig 3 gode grunde til at folk får børn for man skal jo nødig gå hen og fortryde bagefter
SAY WHAT og nåå ja han kunne godt gå i kirken med hende det ville bare ikke betyde noget for ham
HVAAAAD, nå men de finder ud af tingene igen og iløbet af decmber flytter de så tilbage til jylland fordi de ikke længere har råd til at bo på Bornholm da deres andet hus ikke er solgt, de flytter hjem og alt er fryd og gammen, på overfladen, jo jo hun vil gerne ud og rejse og får så afvide, at hvis hun nu bliver lidt bedre til at gøre rent i hjemmet så kunne det jo være der blev lagt lidt flere penge i rejsekassen
HVAD SNAKKER DU OM, det er sku da ikke en tjeneste pige han har i huset klamme idiot, nå men så går der ca 2-3mdr efter de er kommet hjem så er helvede løs igen, jeg bliver ringet op en fredag formiddag inden jeg skal på job hvor hun spørg om hun må bo hos mig og min kæreste hen over weekenden for de havde stille og roligt torsdag aften snakket om at de nu ikke var et par mere og de allerede nu havde delt det meste af deres hus
HVAD SKER DER LIGE HER, jo det måtte hun godt, min kæreste og jeg er de eneste i vennekrædsen der ved hvad der er foregået og alle andre synes det er vildt fantastisk, nå men de havde så lige glemt at de havde inviteret en kammerat og hans dame på besøg hele den weekend og de måtte ikke vide noget så hun var nød til at blive hos (exén) nå men jeg bliver så ringet op om mandagen igen og får afvide at de nu er sammen igen og alt er godt
HVAAAD på det her tidspunkt er jeg ved at få nok, og ja det fortsætter en måned efter ringer hun og fortæller at kæresten har bedt hende om at smide p-pillerne de kunne jo se om der skete noget, ja ok hun er nu 26år og han nærmer sig de 32, ok vi fortsætter, hun ringer jo så igen i onsdags hvor det hele kulminere for mig jeg kan ikke overskue mere og sætter mig ind til kæresten for at tude inden vi skal afsted på sygehuset, i lørdags fik jeg så sat 2 æg op og har prøvet at holde mig i ro og bare slappe af, nå men jeg har fået listen på de deltagere hun vil have med til polterabend, og jeg har snakket med ham der skal holde hendes kærestes, og han kan kun den 14 aug, så det bliver der for jeg kan heller ikke andre dage og vi skal lige nå at planlægge, men så i lørdags skulle vi jo holde min kærestes fødselsdagsfest, og det omtalte par deltager også, jeg sidder så og snakker med hende ang. børn og at hun skulle blive tjekket for pco og arvæv på æggestokkene da hun har haft temmelig en del betændelse af den ene eller anden art i underlivet det sidste års tid og hun har øget hårvækst som kan være pco tegn, nå men så siger hun til mig at nu skulle hun jo alligevel ikke have børn for nu blev hun jo gift
DET SAGDE DU BARE IKKE, men jo det gjorde hun, og jeg spurgte så hvorffor det skulle gå så hurtigt og hun svarer at det var kæresten der ville giftes inden sommeren er ovre, jo jo, det skal lige siges at hendes kæreste sad og snakket med en anden af festens gæster hvor han så fortæller at det er hende der har presset på for at blive gift nu, nååå ja og indbydelsen der frabeder de alle sange og taler til festen og slik og drikkevarer som gaver, og ellers er ønskerne, en bryllupsrejse til thailand, amerkansk køleskab, havemøbelsæt, glasbrænder ovn osv videre gaver der starter på 2000kr og op efter
, ja ja og jeg skal selv betale min kjole som hun skal godkende inden jeg køber den
jeg har allermest lyst til at sige F..K dig jeg deltager ikke, jeg kan se hele fremtiden for mig der går vel 3 mdr så vil de skilles helt ærligt hva mener i min kæreste er også rasende og siger at hvis hun skal bestemme hvilken kjole jeg skal have på skal hun betale og nåå ja det er jo ikke helt sikkert at jeg overhovedet skal være brudepige, for der er nogle i hendes familie som er imod det og at det er deres børn som skal være det, jeg er bare så træt af det hele og føler lidt jeg bliver stresset over det og jeg har altså 2 æg jeg skal passe på i min lille mave,.... Alle kommetarer er velkomne vil bare gerne hører om det virkeligt er mig der bare har set rødt og er helt galt på den, jeg er gået igang med at planlægge polterabend og er ved at invitere folk men jeg gider næsten ikke
Ej søde Lene... Sig hun kan rende dig i røven.
.. Du gider ikke være brudepige... Du skal nok selv bestemme hvad du vil have på når du selv skal købe det... Hendes polterabend er der også en anden der må tage... Du skal ruge og passe på.
.. Stress duer bare ikke nu
!!!! Sådan en selvisk møgkælling.
... Du fortjener bare så meget bedre end det her!!!! Du har mit nr. og ring hvis du vil snakke!!!! Jeg er her!!!! Knus til dig og Kim og held og lykke med rugningen
!!!!