Rasende over bryllup (mega lang sorry)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2010

Josesmor

Puha puha Sikke noget rod!!

Jeg har haft en rigtig god og nær veninde siden jeg var ca 12 år.., da hun så fandt sammen med hendes mand, og blev udsat for diverse syge ting.., tæsk og psykisk terre, valgte jeg stille og roligt at droppe kontakten.. Jeg blev træt af igen og igen at blive kontaktet når han igen var gået amok og de gik fra hinanden.. Og i sidste ende fande de sku altid sammen igen.. Jeg kunne hjælpe og hjælpe, men fik ikke en skid igen. Efter noget tid helt uden kontakt til hende, blev vi venner på FB og i december spurgte hun og jeg ville være brudepige til hendes bryllup. Men måtte jo så forklare hende at jeg ikke støttede op om det ægteskab med den psykopat og vi havde jo altså heller ikke noget ordentlig kontakt.. De blev så gift i Lørdags og jeg har BESTEMT IKKE fortrudt jeg sagde nej.. I mine øjne er det forhold mere end dødsdømt.. 

Mit råd til dig må være at du skal tænke på dig selv og dit eget liv.. Hun må sku se og blive voksen din kusine, og tage ansvar for eget liv!!

HELD OG LYKKE med de små æg i mavsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

Mette+Mathias

Jamen jamen jamen....det er så langt ude det du skriver, at man skulle tro det var løgn (men det tror jeg altså ikke *S*).

Godt at du har besluttet dig for at melde fra som brudepige,- og egentlig synes jeg du skulle melde helt fra til brylluppet, og hvis der er nogle der undrer sig over hvorfor - så kan du jo bare give dem forklaringen - du har vist ikke skrevet under på noget med tavshedspligt, vel?

Krydser for dine 2 små æg!

Anmeld

12. juli 2010

Mettemus

Altså hvis du ikke er til den helt store konfrontation, synes jeg godt, du kan slippe uden om brudepigehalløjet og polterabendplanlægning med undskyldningen om, at du ikke kan overskue det, fordi der lige sker så meget stort i dit eget liv lige nu. Det er jo et eller andet sted ikke løgn, bare ikke hele sandheden?

I øvrigt er jeg fuldstændig enig med alle de andre - du har al mulig ret til at være rasende, og det er i mine øjne en fuldstændig uacceptabel, møgforkælet og snotegoistisk indstilling at have.

for at du finder en god løsning. Synes ligegyldigt hvilken metode du bruger, at du skal ud af polterabend- og brudepigeshowet, hvis du allerede nu ikke har lyst til det og bliver stresset over det.

Anmeld

12. juli 2010

Trolde_mor

Tropez skriver:

Du er inde på meget af det rigtige og det er også det jeg har tænkt mig at gøre, har grublet meget over det idag og snakket med nogen af dem som er inviteret til polterabend men som ikke kan komme da de er på ferie der eller skal andre ting de har sagt ja til først, og jeg kan godt fornemme på det at jeg ikke er den eneste alligevel som har det svært med det her bryllup, men alle andre der skal med er imod det fordi de ikke kan lide min kusine, og var kærestens venner først og jeg er imod det fordi kæresten altid har været kold og slesk og besidderisk, jeg har kun kendt hende i mit voksne liv og har kun kendt hende mens hun har været sammen med ham og jeg har aldrig kunnet fordrage ham, og hvis der er nogen som pisser på folk så er det ham, men jo jeg har taget et valg om ikke at være brudepige og jeg tager polterabend op til diskussion med hende den anden i morgen samt min kusine og så er jeg nød til at sige farvel efter brylluppet, for jeg kan ikke være der for hende når jeg selv går og håber at hun var nået at skride fra ham i løbet af dette år, så jo må konkludere at dette bryllup koster det der skulle have været et vendskab, men som jeg ikke har gavn af

kæmpe krammer

Det lyder som en rigtig god idé og det mest optimale for dig at gøre.

Håber du giver en opdatering..

Kraaaam

Anmeld

12. juli 2010

Tropez

ønskebarn74 skriver:

Ej søde Lene... Sig hun kan rende dig i røven... Du gider ikke være brudepige... Du skal nok selv bestemme hvad du vil have på når du selv skal købe det... Hendes polterabend er der også en anden der må tage... Du skal ruge og passe på... Stress duer bare ikke nu!!!! Sådan en selvisk møgkælling.... Du fortjener bare så meget bedre end det her!!!! Du har mit nr. og ring hvis du vil snakke!!!! Jeg er her!!!! Knus til dig og Kim og held og lykke med rugningen!!!!

Knus Lene

Hejsa Lene

takker for din oppakning jeg synes det hele er noget lort og kan ikke helt finde ud af hvordan jeg lige takler det fra i morgen hvor jeg ønsker at sige fra, men jeg gidder bare heller ikke stå og virke som en anden kælling i tilfælde af at projekt barn ikke lykkes og jeg så må fortælle hende at jeg ikke er gravis, jeg ved bare jeg får smidt i hovedet at så kunne jeg jo godt have været der fra starten af,ggrrrr dumme so, nå men håber det går lidt bedre hos dig

mega mega mega kæmpetil dig vi må snart stikke hovederne sammen igen

Anmeld

12. juli 2010

Tropez

Trolde_mor skriver:

Det lyder som en rigtig god idé og det mest optimale for dig at gøre.

Håber du giver en opdatering..

Kraaaam

Hejsa

Jo jo jeg skal nok komme med en opdatering når jeg lige er kommet mig lidt mere oven på alt det her, håber da at mit job de næste fire dage kan aflede mine tanker fra det jeg ligsom tænker over nu

kæmpe

Anmeld

12. juli 2010

prettybutterfly

Hold op hvor er du bare en god kusine der altid har været der for hende!!

Men NEJ det er IKKE dig der er noget galt med. Syntes det er helt vanvittigt du skal sørge for alt det i "din tilstand(du skal passe på dig selv)" og det syntes jeg faktisk du godt kan tillade dig at bruge som undskyldning for at slippe for hele baduljen!

Det jo skørt hvis du skal bruge en formue på polterabend og KJOLE du nok aldrig kommer til at ha på igen, når deres forhold har den ruchebanetur bag sig. Håber for dig selv du får sagt fra.

Men held og lykke uanset hvad, både med fest/kusine og ikke mindst DINE ÆG!!!

Anmeld

12. juli 2010

ønskebørn74

Tropez skriver:

Hejsa Lene

takker for din oppakning jeg synes det hele er noget lort og kan ikke helt finde ud af hvordan jeg lige takler det fra i morgen hvor jeg ønsker at sige fra, men jeg gidder bare heller ikke stå og virke som en anden kælling i tilfælde af at projekt barn ikke lykkes og jeg så må fortælle hende at jeg ikke er gravis, jeg ved bare jeg får smidt i hovedet at så kunne jeg jo godt have været der fra starten af,ggrrrr dumme so, nå men håber det går lidt bedre hos dig

mega mega mega kæmpetil dig vi må snart stikke hovederne sammen igen

Den er jeg med på.... Skal lige ned til min søs de næste par dage... Så er jeg klar.... Og ved du hvad... Om så hun synes du er en ko, så er det hendes problem... Projekt baby er vigtigere end hendes stjerne nykker... Nu er det dig og Kim det drejer sig om... Om jeres ønskebarn.... Jeg  alt hvad jeg kan for at den er der i første hug!!!

Knus Lene

Anmeld

12. juli 2010

Trolde_mor

Tropez skriver:

Hejsa

Jo jo jeg skal nok komme med en opdatering når jeg lige er kommet mig lidt mere oven på alt det her, håber da at mit job de næste fire dage kan aflede mine tanker fra det jeg ligsom tænker over nu

kæmpe

Der er ikke noget at sige til du lige har brug for et afbræk, og ja, det kunne da være dejligt hvis arbejdet kunne hjælpe til det.

Og så må du passe godt på de små æg, så vi snart kan få et overlykkeligt indlæg fra dig, omkring graviditet

Stort

Anmeld

12. juli 2010

Lone Jakobsen

får lidt den der "drop dog kontakten hun er ikke det værd"

men ved godt at verden ikke er så simpel. jeg synes bare det må være utroligt udmattende for dig. og jeg synes du først og fremmeste skal tænke på dig selv lige nu. pas på din krop, og lær så at sige "NEJ" når nogen er så urimelig som hun er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.