Da du 'var' ung....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977
wamse skriver:

åhhhh det er så mange år siden jeg var ung, at jeg næsten ikke engang kan huske, hvad der var IN

Men kan huske Dirty dancing var et stort hit

Vi så Melrose Place og Beverly hills 90210, og det var altså den første gang de blev vist, ikke alle de genudsendelser.

Af gysere var Nightmare on Elm street et hit

Nu er du kun 3 år ældre end mig, så måske jeg kan hjælpe. Elvis havde vist lige lavet sin film nr 2

Ellers var der Days of Thunder med Tomme Juice, Edward Saksehånd, JFK, Fire bryllupper og en begravelse og T2 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

wamse

Jeanne skriver:

Nu er du kun 3 år ældre end mig, så måske jeg kan hjælpe. Elvis havde vist lige lavet sin film nr 2

Ellers var der Days of Thunder med Tomme Juice, Edward Saksehånd, JFK, Fire bryllupper og en begravelse og T2 

Hvad er T2? Terminator 2 måske?

Ha ha Hmmm Elvis, sååå gammel er jeg ikke, hi hi Men elsker 4 bryllupper og 1 begravelse, digtet der bliver læst op til begravelsen er så smuk.

Anmeld

12. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977
wamse skriver:

Hvad er T2? Terminator 2 måske?

Ha ha Hmmm Elvis, sååå gammel er jeg ikke, hi hi Men elsker 4 bryllupper og 1 begravelse, digtet der bliver læst op til begravelsen er så smuk.

Altså - du må give dig en lille bitte smule ang. Elvis. Han var i live da vi blev født

Og ja det er Terminator 2

Anmeld

12. juli 2010

wamse

Jeanne skriver:

Altså - du må give dig en lille bitte smule ang. Elvis. Han var i live da vi blev født

Og ja det er Terminator 2

Døde han ikke i 77? Så har du da også kun lige været ny, da han stilte træskoene

Anmeld

12. juli 2010

Mira0911

Det var helt klart serien "Er du bange for mørke" :O)

Anmeld

12. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977
wamse skriver:

Døde han ikke i 77? Så har du da også kun lige været ny, da han stilte træskoene

Jo han døde august '77 Og jeg havde fødseldag i går

Anmeld

12. juli 2010

wamse

Jeanne skriver:

Jo han døde august '77 Og jeg havde fødseldag i går

Ha ha ja så var du jo helt baby, og tillykke med fødselsdagen i går

Anmeld

12. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åh,jeg elskede Geni skolen(Real genius)

Og hallo,I snakker altså lige med den største Jared Leto fan i DkJeg har alle hans film,også My so-called life.Den er god

Anmeld

13. juli 2010

Christina.78

Vil bare lige sige at videoen From Yesterday med Jared Leto er hammerfed..og hvor er han da bare lækker !!

Anmeld

13. juli 2010

Lullaby

Beetlejuice, beverly hills 90210, tilbage til fremtiden, huset på christianshavn og mange flere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.