Da du 'var' ung....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2010

Silvermist1

linselouise skriver:

ihhh du kan få den her:

http://www.amazon.com/So-Called-Life-Complete-Bess-Armstrong/dp/B00006SFLV

Overvejer kraftigt!!

1000 tak  Overvejer det også meget kraftigt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

Daisy

karina1980 skriver:

Beverly Hills, Baywatch, The X-files, dawson creek, nord og syd kan ikke lige komme på flere, men der er sikkert flere

af film hmm ved vi så dirty dancing en millard gange samt petty woman, i seng med fjenden og leg med døden(julia fan) så var der ghost og youngblood

Leg med døden er det den der hedder 'Flatliners' på engelsk Den med Kevin Bacon, Julia Roberts og Kiefer Sutherland??

Anmeld

12. juli 2010

Nemesis

uhhh da jeg var heeelt ung var det Knight rider! Det var da bare den sejeste, sjoveste fedeste bil!

X-files, beverly Hills lidt senere og glamour..uhh ja den har jeg godt nok fulgt i maaaange år. Har dog ikke set den siden de rundede afsnit nr. 200 :-)

Dam jeg er da vist gammel.

:-) Sisse

Anmeld

12. juli 2010

karina1980

Daisy skriver:

Leg med døden er det den der hedder 'Flatliners' på engelsk Den med Kevin Bacon, Julia Roberts og Kiefer Sutherland??

uhh jeg er ikke sikker, men mener helt bestemt det er den, det ihvertfald dem om du nævner der er med

Anmeld

12. juli 2010

AnneBJ

Jeg så Dawsons Creek, Beverly Hills, Hænderne fulde og det lille hus på prærien. Evt. også kaos i familien m.fl.

Så Grease, Dirty Dancing, She's all that, Clueless, !0 things I hate about you, My best friends wedding, Runaway Bride, og andre i samme sil..

Anmeld

12. juli 2010

L.J.L

ladydan1 skriver:

uhhh da jeg var heeelt ung var det Knight rider! Det var da bare den sejeste, sjoveste fedeste bil!

X-files, beverly Hills lidt senere og glamour..uhh ja den har jeg godt nok fulgt i maaaange år. Har dog ikke set den siden de rundede afsnit nr. 200 :-)

Dam jeg er da vist gammel.

:-) Sisse

Glamour er også bare en evigheds-serie! Har selv fulgt med on and off, men syntes til sidst det bare blev for meget! Hvor mange gange er det lige de forskellige personer i serien er døde på mystisk vis og så dukker op senere igen? Uhh Mirakel!! LOL

Anmeld

12. juli 2010

Ansemusen

Beverly Hills helt sikkert og Vi Bliver i Familien

Anmeld

12. juli 2010

ekzunz

Degrassi Junior High, Dallas, Dick Turpin, Alf, Miami Vice, Cosby & Co, De unge strissere (21th jump street) - det var dengang i 80'erne

Anmeld

12. juli 2010

L.J.L

Znuzke skriver:

Degrassi Junior High, Dallas, Dick Turpin, Alf, Miami Vice, Cosby & Co, De unge strissere (21th jump street) - det var dengang i 80'erne

Nå ja! Degrassi! Den kan jeg da godt huske, det var bare en fed serie! -Gud hvor var man lille dengang....

Anmeld

12. juli 2010

Dansker i England

Jeg så selvfølgelig Berverly Hills og Vi bliver i familien. Men hvor mange af jer kan huske Zig Zag? Jeg kan huske, jeg så det hver dag(eller var det hver uge) og jeg deltog altid i ko kurrencerne. Og så var der også det om aftenen med Mette what's her name og Tim og Gordon fortalte godnat historier som det sidste i programmet. "God nat og sov godt." Så I også det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.