Da du 'var' ung....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.716 visninger
42 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

Daisy

Hvilke tv- serier eller film var din favorit???

Jeg var helt vild med 21Jump street og Top Gun var en film der næsten var på i døgndrift Johnny Depp er sku ikke blevet værre med tiden...suk
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

L.J.L

Serier var blomsterbørns børn, de glade tredsere og hænderne fulde Af film elskede jeg alle 80'er teen-filmene som: "Girls just wanna have fun" med en MEGET ung Sarah Jessica Parker Alle "tilbage til fremtiden" filmene, "Footloose", "Beetlejuice" (som jeg syntes var total uhyggelig dengang haha), "Cant by me love" (Total ynglings!) osv. 

Ren nostalgi det her

Anmeld

12. juli 2010

saxa

Hehe.. Da jeg var "ung" - er jeg jo stadig Men da jeg var yngre, der hittede Beverly Hills (selvfølgelig) Melrose place, Det lille hus på prærien. Hehe og det er godt nok ikke en serie som sådan, men så altid Lykkehjulet med mine bedsteforældre, når jeg var på overnatning/weekend der

Af film kan jeg huske jeg var helt vild med " I seng med fjenden" fandt den imellem min fars film, og så den faktisk hver gang jeg var hos ham... Coctail og Top Gun var også de store hit, Og dengang synes jeg nok Tom Cruise så sød ud.. (Bid mærke i DENGANG)

Det er lige dem jeg kan huske - der har garanteret været flere..

Anmeld

12. juli 2010

L.J.L

linselouise skriver:

Serier var blomsterbørns børn, de glade tredsere og hænderne fulde Af film elskede jeg alle 80'er teen-filmene som: "Girls just wanna have fun" med en MEGET ung Sarah Jessica Parker Alle "tilbage til fremtiden" filmene, "Footloose", "Beetlejuice" (som jeg syntes var total uhyggelig dengang haha), "Cant by me love" (Total ynglings!) osv. 

Ren nostalgi det her

Åh ja så glemte jeg jo lige denne helt fantastiske ungdomsfilm (dengang ) Jeg var vildt forelsket i Erik Stoltz haha

"Sig du elsker mig"

Anmeld

12. juli 2010

Daisy

linselouise skriver:

Ren nostalgi det her

Husker godt nok Beeteljuice, synes sku også den var uhyggelig hehe Og Tilbage Til Fremtiden filmene, med en ung M.J.Fox

Anmeld

12. juli 2010

Daisy

saxi skriver:

Hehe.. Da jeg var "ung" - er jeg jo stadig Men da jeg var yngre, der hittede Beverly Hills (selvfølgelig) Melrose place, Det lille hus på prærien. Hehe og det er godt nok ikke en serie som sådan, men så altid Lykkehjulet med mine bedsteforældre, når jeg var på overnatning/weekend der

Af film kan jeg huske jeg var helt vild med " I seng med fjenden" fandt den imellem min fars film, og så den faktisk hver gang jeg var hos ham... Coctail og Top Gun var også de store hit, Og dengang synes jeg nok Tom Cruise så sød ud.. (Bid mærke i DENGANG)

Jeg så altid M.A.S.H. hjemme hos mine bedsteforældre og så spiste vi sådan nogle lakrids man kunne dyppe i noget syrligt pulver. Hadede det, men kunne ikke få mig til at sige det til dem hehe.

Anmeld

12. juli 2010

L.J.L

saxi skriver:

Ahh ja, Beverly Hills! Det var jo selvfølgelig også et hit derhjemme, og Luke Perry "Dylan", MUMS!! Var total skudt i ham, haha

Anmeld

12. juli 2010

L.J.L

Daisy skriver:

Husker godt nok Beeteljuice, synes sku også den var uhyggelig hehe Og Tilbage Til Fremtiden filmene, med en ung M.J.Fox

Nå ja, af uhyggelige film må da lige nævnes "fredag d. 13" filmene, og Chucky "barneleg" filmene, puha hvor havde jeg mareridt over de film, især Chucky! Kan stadig huske sætningen " Hi! My name is Chucky, Wanna Plaaaaaay?" Gyyyyys LOL!

Anmeld

12. juli 2010

wamse

åhhhh det er så mange år siden jeg var ung, at jeg næsten ikke engang kan huske, hvad der var IN

Men kan huske Dirty dancing var et stort hit

Vi så Melrose Place og Beverly hills 90210, og det var altså den første gang de blev vist, ikke alle de genudsendelser.

Af gysere var Nightmare on Elm street et hit

Anmeld

12. juli 2010

saxa

linselouise skriver:

Ahh ja, Beverly Hills! Det var jo selvfølgelig også et hit derhjemme, og Luke Perry "Dylan", MUMS!! Var total skudt i ham, haha

Åhh ja... Han var altså også bare min favorit.. (Havde også et par plakater af ham) Og så var han jo lidt sej, fordi han kørte motercykel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.