Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Oliver var heller ikke altid den nemmeste at få til at sove, men her er et billede, hvor han i hvert fald har overgivet sig fuldstænig he he.... Tror han er 3-4 uger gammel der.
Mors lille bøf
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dorthemus skriver: Ihh sådan én gad jeg godt have, men Runa gider ikke sut
Ihh sådan én gad jeg godt have, men Runa gider ikke sut
Har du prøvet flere forskellige slags? Mon ikke det kommer når hun bliver LIDT ældre? Synes jeg har læst nogen gange her inde at de først har ville da de var lidt ældre?
KNUS
Bianca som sovende lille....
En sovende Celina...
Diana... skriver: Har du prøvet flere forskellige slags? Mon ikke det kommer når hun bliver LIDT ældre? Synes jeg har læst nogen gange her inde at de først har ville da de var lidt ældre? KNUS
Vi har prøvet flere...håber også det kommer
lotchen aka Charlotte skriver: Oliver var heller ikke altid den nemmeste at få til at sove, men her er et billede, hvor han i hvert fald har overgivet sig fuldstænig he he.... Tror han er 3-4 uger gammel der. Mors lille bøf
Nårh hvor sødt
JustAnotherName skriver: En sovende Celina...
Der er bare ikke noget som sovende babyer
Diana... skriver: Her er et af Lucas og Tjek lige sutten
Her er et af Lucas og Tjek lige sutten
hehe, skønt billede.
Jeg har sådan 2 sutter du må få, hvis du kommer til viborg en dag. Lærke gider ikke de flade sutter
LotteN skriver: hehe, skønt billede. Jeg har sådan 2 sutter du må få, hvis du kommer til viborg en dag. Lærke gider ikke de flade sutter
Jeg har 4 tror jeg. Måske til den næste tak Men Lucas bruger ikke særlig meget sut mere.
Jamen vi vil også være med
Billede 1: HVAD???!!! Jeg spiser!!
Billede 2: Øh, kan man få sin massage i fred??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128