Stædige babyer/børn ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.340 visninger
56 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

dorthemus

Godmorgen piger

Ja det er jo ingen hemmelighed, at jeg har en datter der ikke gerne lægger sig til at sove uden protest.

Jeg tog dette billede af min lille selskabspapegøje mens hun sad op og sov hos min far...læg mærke til hendes meget sigende knyttede næver

KOM MED JERES SJOVE BILLEDER AF JERES SMÅ NÅR DE PÅ FORSKELLIG VIS VISER DERES STÆDIGHED/KAMPGEJST

Kh Runa og hendes trætte mor

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

Koen.

nej hvor er hun lækker Man kan ligefrem se at hun nærmest siger: Bare fordi jeg ikke kunne holde øjne åbne, bestemmer jeg altså stadig

har vist kun et lidt "for sjov" billede , for hun var ikk stædig, men skæld ud kunne jeg få

Anmeld

12. juli 2010

dorthemus

lillespurv19 skriver:

nej hvor er hun lækker Man kan ligefrem se at hun nærmest siger: Bare fordi jeg ikke kunne holde øjne åbne, bestemmer jeg altså stadig

har vist kun et lidt "for sjov" billede , for hun var ikk stædig, men skæld ud kunne jeg få

Tak Haha ja hvor sjovt med den belærende pegefinger...kan lige se hende om et par år med hænderne i siden og panderynker fortælle dig hvor skabet skal stå...bare hvis du nu sku være i tvivl  

Anmeld

12. juli 2010

Koen.

dorthemus skriver:

Tak Haha ja hvor sjovt med den belærende pegefinger...kan lige se hende om et par år med hænderne i siden og panderynker fortælle dig hvor skabet skal stå...bare hvis du nu sku være i tvivl  

ja, lige præcis, frygter allerede trods alderen, for nøjjj hvor kan hun blive mopset hvis maden ikke bliver serveret på sekundet

Anmeld

12. juli 2010

smokin

har ikke noget billede men Malou har skreget hele morgenen for vi skal stå op ikke nu men nu! Så kl. 8 stod vi endelig op og hvem sover nu i mors arm???

kh
den trætte mor

Anmeld

12. juli 2010

dorthemus

Zette skriver:

har ikke noget billede men Malou har skreget hele morgenen for vi skal stå op ikke nu men nu! Så kl. 8 stod vi endelig op og hvem sover nu i mors arm???

kh
den trætte mor

Din stakkel...kender det kun alt for godt Herjemme synes Runa vi skal stå op kl seks, men jeg kan lige trække den til kl. syv...og så er dagen dæleme lang når hun først sover igen ved 15 tiden

Anmeld

12. juli 2010

smokin

dorthemus skriver:

Din stakkel...kender det kun alt for godt Herjemme synes Runa vi skal stå op kl seks, men jeg kan lige trække den til kl. syv...og så er dagen dæleme lang når hun først sover igen ved 15 tiden

først kl. 15 ????

igår sov malou 5,5 time om natten - jeg vågnede ved at hun gryntede og måtte kigge flere gange på uret. så fik hun en babs og sov 3 timer mere. MERE AF DET TAK!!!!

Anmeld

12. juli 2010

NinaNymannMadsen

"hey havd tror du lige du laver der mor?"

Anmeld

12. juli 2010

dorthemus

Zette skriver:

først kl. 15 ????

igår sov malou 5,5 time om natten - jeg vågnede ved at hun gryntede og måtte kigge flere gange på uret. så fik hun en babs og sov 3 timer mere. MERE AF DET TAK!!!!

Jep og det ikke uden en kamp  I denne varme kan hun bare ikke finde ro og "sover" måske samlet  set en halv time før hun jo så endelig går omkuld ved 15 tiden. Så sover hun til gengæld også længe og ofte også hele aftenen væk lige afbrudt af en enkelt amning...men pyhhh hvor er jeg tyndslidt om dagen

Anmeld

12. juli 2010

dorthemus

Astasmor skriver:

"hey havd tror du lige du laver der mor?"

Sej Ninja Baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.