Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
dorthemus skriver: Jep og det ikke uden en kamp I denne varme kan hun bare ikke finde ro og "sover" måske samlet set en halv time før hun jo så endelig går omkuld ved 15 tiden. Så sover hun til gengæld også længe og ofte også hele aftenen væk lige afbrudt af en enkelt amning...men pyhhh hvor er jeg tyndslidt om dagen
Jep og det ikke uden en kamp I denne varme kan hun bare ikke finde ro og "sover" måske samlet set en halv time før hun jo så endelig går omkuld ved 15 tiden. Så sover hun til gengæld også længe og ofte også hele aftenen væk lige afbrudt af en enkelt amning...men pyhhh hvor er jeg tyndslidt om dagen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zette skriver: jeg må og SKAL anbefale mit tip. malou græd så hjerteskærende når det var varmt i sidste uge. Tilsidst hentede jeg blæseren i garagen og satte den et godt stykke fra hende i soveværelset, men stadig så hun kunne mærke den.. og hun blev bare så sagelig!
jeg må og SKAL anbefale mit tip. malou græd så hjerteskærende når det var varmt i sidste uge. Tilsidst hentede jeg blæseren i garagen og satte den et godt stykke fra hende i soveværelset, men stadig så hun kunne mærke den.. og hun blev bare så sagelig!
Jeg læste det godt i går og idag skal jeg hente min blæser hos eks´ når vi kommer hjem fra Riget
Tror ikke jeg har en, hvor Lærke viser stædighed, for hun var nu ret nem, men har 1 million milliard sjove billeder af hende:
Lærke spiller lige fløjte her
Zette skriver: og sov derefter flere smålure på et par timer hver dag selvom vi havde 30 grader!
og sov derefter flere smålure på et par timer hver dag selvom vi havde 30 grader!
Hvor skønt...så kan det være at jeg også får det behageligt når hun sover oven på mig, den lille klister-medister
dorthemus skriver: Jeg læste det godt i går og idag skal jeg hente min blæser hos eks´ når vi kommer hjem fra Riget
wamse skriver: Tror ikke jeg har en, hvor Lærke viser stædighed, for hun var nu ret nem, men har 1 million milliard sjove billeder af hende: Lærke spiller lige fløjte her
Årh hvor er hun yndig
Zette skriver: Er du på hospitalet???
Er du på hospitalet???
Nej nej, men jeg skal ind med Runa til forundersøgelse og røngten af hendes ekstra fingre og tæer
dorthemus skriver: Godmorgen piger Ja det er jo ingen hemmelighed, at jeg har en datter der ikke gerne lægger sig til at sove uden protest. Jeg tog dette billede af min lille selskabspapegøje mens hun sad op og sov hos min far...læg mærke til hendes meget sigende knyttede næver KOM MED JERES SJOVE BILLEDER AF JERES SMÅ NÅR DE PÅ FORSKELLIG VIS VISER DERES STÆDIGHED/KAMPGEJST Kh Runa og hendes trætte mor
Godmorgen piger
Ja det er jo ingen hemmelighed, at jeg har en datter der ikke gerne lægger sig til at sove uden protest.
Jeg tog dette billede af min lille selskabspapegøje mens hun sad op og sov hos min far...læg mærke til hendes meget sigende knyttede næver
KOM MED JERES SJOVE BILLEDER AF JERES SMÅ NÅR DE PÅ FORSKELLIG VIS VISER DERES STÆDIGHED/KAMPGEJST
Kh Runa og hendes trætte mor
nårh hvor er hun dejlig
dorthemus skriver: Nej nej, men jeg skal ind med Runa til forundersøgelse og røngten af hendes ekstra fingre og tæer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128