Stædige babyer/børn ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2010

smokin

dorthemus skriver:

Jep og det ikke uden en kamp  I denne varme kan hun bare ikke finde ro og "sover" måske samlet  set en halv time før hun jo så endelig går omkuld ved 15 tiden. Så sover hun til gengæld også længe og ofte også hele aftenen væk lige afbrudt af en enkelt amning...men pyhhh hvor er jeg tyndslidt om dagen

jeg må og SKAL anbefale mit tip. malou græd så hjerteskærende når det var varmt i sidste uge. Tilsidst hentede jeg blæseren i garagen og satte den et godt stykke fra hende i soveværelset, men stadig så hun kunne mærke den.. og hun blev bare så sagelig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

smokin

Zette skriver:

jeg må og SKAL anbefale mit tip. malou græd så hjerteskærende når det var varmt i sidste uge. Tilsidst hentede jeg blæseren i garagen og satte den et godt stykke fra hende i soveværelset, men stadig så hun kunne mærke den.. og hun blev bare så sagelig!

og sov derefter flere smålure på et par timer hver dag selvom vi havde 30 grader!

Anmeld

12. juli 2010

dorthemus

Zette skriver:

Jeg læste det godt i går og idag skal jeg hente min blæser hos eks´ når vi kommer hjem fra Riget

Anmeld

12. juli 2010

wamse

Tror ikke jeg har en, hvor Lærke viser stædighed, for hun var nu ret nem, men har 1 million milliard sjove billeder af hende:

Lærke spiller lige fløjte her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. juli 2010

dorthemus

Zette skriver:

og sov derefter flere smålure på et par timer hver dag selvom vi havde 30 grader!

Hvor skønt...så kan det være at jeg også får det behageligt når hun sover oven på mig, den lille klister-medister

Anmeld

12. juli 2010

smokin

dorthemus skriver:

Jeg læste det godt i går og idag skal jeg hente min blæser hos eks´ når vi kommer hjem fra Riget

Er du på hospitalet???

Anmeld

12. juli 2010

dorthemus

wamse skriver:

Tror ikke jeg har en, hvor Lærke viser stædighed, for hun var nu ret nem, men har 1 million milliard sjove billeder af hende:

Lærke spiller lige fløjte her

Årh hvor er hun yndig

Anmeld

12. juli 2010

dorthemus

Zette skriver:

Er du på hospitalet???

Nej nej, men jeg skal ind med Runa til forundersøgelse og røngten af hendes ekstra fingre og tæer

Anmeld

12. juli 2010

millesofie

dorthemus skriver:

Godmorgen piger

Ja det er jo ingen hemmelighed, at jeg har en datter der ikke gerne lægger sig til at sove uden protest.

Jeg tog dette billede af min lille selskabspapegøje mens hun sad op og sov hos min far...læg mærke til hendes meget sigende knyttede næver

KOM MED JERES SJOVE BILLEDER AF JERES SMÅ NÅR DE PÅ FORSKELLIG VIS VISER DERES STÆDIGHED/KAMPGEJST

Kh Runa og hendes trætte mor

nårh hvor er hun dejlig

Anmeld

12. juli 2010

smokin

dorthemus skriver:

Nej nej, men jeg skal ind med Runa til forundersøgelse og røngten af hendes ekstra fingre og tæer

Okay, dem skal hun snart have fjernet?

Her er mors prut der tager sig en velfortjent lur efter at have underholdt hele morgenen..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.