Jeg er fuc**** rasende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2010

TbCp

Diana... skriver:

Hold K... hvor er det frækt forstå sgu godt du er rasende og hvor er det klamt at der nogen der gået ind mens i har været hjemme  Nej nej nej altså!!!!!!!

Det er næsten det der er det værste... at der har været fremmede mennesker inde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

TbCp

Mumto3 skriver:

Åh, det er bare noget der gør en mega gal i hovedet!!!

Vi har en ret stor baghave, og vi låser BÅDE fordøren og have-døren når vi er i haven. Jeg synes det er latterligt at man skal gå rundt med nøgle på sig, og at børnene skal komme og bede om at få låst op når de skal ind, men vi har prøvet at vente gæster og vi kunne ikke forstå de ikke kom. (De havde dog sagt at de MÅSKE villle komme) Da vi snakke med dem efterfølgende fortæller de os lidt undrende at de havde været ude hos os, men vi var jo ikke hjemme, selvom vi havde inviteret dem. Øh...jo det var vi!!!

Men selvom de havde banket på, var gået rundt om huset, havde råbt på os, ja, så opdagede vi ikke at de var der. Så var det jeg tænkte, at en tyv der går stille (og ikke stiller sig op og råber!) ja, ham ville jeg da slet ikke opdage. -og så begyndte vi at låse døren hele tiden.

Mega træls!!!! men nødvendigt....

Jamen det er simpelthen utroligt at det skal være nødvendigt

Anmeld

10. juli 2010

Enayia

Det er sgu da utroligt folk ikke kan holde deres dertil indrettede pølsefingre væk fra andres sager! Kan fanme godt forstå du er gal, jeg var også eksploderet i raseri!

Anmeld

10. juli 2010

TbCp

Enayia skriver:

Det er sgu da utroligt folk ikke kan holde deres dertil indrettede pølsefingre væk fra andres sager! Kan fanme godt forstå du er gal, jeg var også eksploderet i raseri!

Jeg har bare lyst til at grrrrr!!!!! Hvis jeg dog bare nogensinde fandt dem!!!

Håber lidt at de har smidt min pung et sted så der forhåbentlig er nogle ærlige mennesker der kan levere den tilbage!

Mandens computer ser vi desværre nok aldrig igen

Anmeld

10. juli 2010

Enayia

TbCp skriver:

Jeg har bare lyst til at grrrrr!!!!! Hvis jeg dog bare nogensinde fandt dem!!!

Håber lidt at de har smidt min pung et sted så der forhåbentlig er nogle ærlige mennesker der kan levere den tilbage!

Mandens computer ser vi desværre nok aldrig igen

Ja det er fanme surt! Utroligt folk kan være så ondskabsfulde. Tænk alt det man mister, penge, kort og private ting i pungen, computer er også personligt! fy for pokker siger jeg bare!!!!!!

Anmeld

10. juli 2010

TbCp

Enayia skriver:

Ja det er fanme surt! Utroligt folk kan være så ondskabsfulde. Tænk alt det man mister, penge, kort og private ting i pungen, computer er også personligt! fy for pokker siger jeg bare!!!!!!

Nyt kørekort, nyt dankort, 2 nye sygesikringsbevis, div. videokort osv osv.... heldigvis har jeg aldrig penge i min pung, udover den 10'er jeg bruger til indkøbsvogne

Anmeld

10. juli 2010

TbCp

Enayia skriver:

Og ja de ting kan heldigvis erstattes, det er langt værre med mandens arbejdscomputer

Anmeld

10. juli 2010

Enayia

TbCp skriver:

Nyt kørekort, nyt dankort, 2 nye sygesikringsbevis, div. videokort osv osv.... heldigvis har jeg aldrig penge i min pung, udover den 10'er jeg bruger til indkøbsvogne

det er en god ting, men det sgu træls alligevel!

Anmeld

10. juli 2010

Enayia

TbCp skriver:

Og ja de ting kan heldigvis erstattes, det er langt værre med mandens arbejdscomputer

JA det er også det jeg tænker! ihh jeg sidder og bliver helt gal på jeres vegne! Håber i på en eller anden måde får jeres ting tilbage..

Knus

Anmeld

10. juli 2010

TbCp

Enayia skriver:

JA det er også det jeg tænker! ihh jeg sidder og bliver helt gal på jeres vegne! Håber i på en eller anden måde får jeres ting tilbage..

Knus

Det ville være fantastisk.... men tror desværre ikke det sker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.