Jeg er fuc**** rasende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2010

Diana...

Hold K... hvor er det frækt forstå sgu godt du er rasende og hvor er det klamt at der nogen der gået ind mens i har været hjemme  Nej nej nej altså!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

TbCp

VIPpigen skriver:

Åhh, det er bare det værste syntes jeg. At fremmed har været inde og snuse i ens ting, også selvom det kun har været i gangen.

Du lod ikke mærke til bilen, farve, model, og evt nummerplade?? det kan bruges til meget

Det eneste jeg husker er at den var rød og at der sad to udlændinge i den

Anmeld

10. juli 2010

VIPpigen

TbCp skriver:

Det eneste jeg husker er at den var rød og at der sad to udlændinge i den

Ja, det var ikke meget, øv hvor skod... Syntes slet ikke om sådan noget...

Jeg bor i lejlighed med en hoveddør som er låst hele tiden, så vil folk ind i opgangen skal de ringe på dørtelefonen, men alligevel har jeg når jeg sidder og syer, det med at låse min dør, for kan ikke høre hvis der kommer nogen ind, og jeg høre musik også.

Men hold op hvor ubehageligt, men hold øje det næste stykke tid, hvis i bor i et villakvarter kan de jo vende tilbage, ikke kun til jer, men også naboer. Og evt advare naboer også, så i alle er OBS på en rød bil med udlændinge...

Anmeld

10. juli 2010

wamse

Kan godt forstå du er rasende Åhh hvor er det bare lavt at man gør det mon andre mennesker. de skulle sgu få sig et job i stedet for skiderikker

Anmeld

10. juli 2010

TbCp

Har lige været over ved genboen som kunne fortælle at for 14 dage siden havde en anden i gaden haft indbrud.

Og der bliver nu givet besked til naboer om at holde ekstra øje med folk!

Anmeld

10. juli 2010

TbCp

Nå ja og så er vi kommet frem til at det er sket mellem kl. 20 og 22 hvor vi sad i haven OG Liva sad i stuen og så tegnefilm... Tænk hvis hun havde opdaget dem!!! Kan slet ikke klare den tanke 

Anmeld

10. juli 2010

klmf

TbCp skriver:

Nå ja og så er vi kommet frem til at det er sket mellem kl. 20 og 22 hvor vi sad i haven OG Liva sad i stuen og så tegnefilm... Tænk hvis hun havde opdaget dem!!! Kan slet ikke klare den tanke 

Ej det er bare det værste Føj hvor klamt, håber der er nogen der fanger de skiderikker på fersk gerning og giver dem en lærestreg... Og deler wamses holdning: de skulle få sig et job!

Anmeld

10. juli 2010

Mumto3

Åh, det er bare noget der gør en mega gal i hovedet!!!

Vi har en ret stor baghave, og vi låser BÅDE fordøren og have-døren når vi er i haven. Jeg synes det er latterligt at man skal gå rundt med nøgle på sig, og at børnene skal komme og bede om at få låst op når de skal ind, men vi har prøvet at vente gæster og vi kunne ikke forstå de ikke kom. (De havde dog sagt at de MÅSKE villle komme) Da vi snakke med dem efterfølgende fortæller de os lidt undrende at de havde været ude hos os, men vi var jo ikke hjemme, selvom vi havde inviteret dem. Øh...jo det var vi!!!

Men selvom de havde banket på, var gået rundt om huset, havde råbt på os, ja, så opdagede vi ikke at de var der. Så var det jeg tænkte, at en tyv der går stille (og ikke stiller sig op og råber!) ja, ham ville jeg da slet ikke opdage. -og så begyndte vi at låse døren hele tiden.

Mega træls!!!! men nødvendigt....

Anmeld

10. juli 2010

wamse

TbCp skriver:

Nej puha, skræmmende tanke at hun kunne have set dem.  Jeg har altid min hoveddør låst, for har boet tæt på en psykisk syg, som jævnligt kom og ville ind i vores lejlighed, selv midt om natten kunne han stå og tage i håndtaget

Anmeld

10. juli 2010

TbCp

Jeg har det simpelthen så skidt.... har så ondt i maven over det.

Fremover bliver døren ALTID låst!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.