Jeg er fuc**** rasende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.303 visninger
36 svar
0 synes godt om
10. juli 2010

TbCp

Imorges var min pengepung væk... tænkte at jeg måske bare havde forlagt den....
Så har vi så lige fundet ud af at Carstens arbejdspc er væk!

Begge dele var i vores gang og igår havde vi gæster... så har der satme været nogle inde og nuppe det imens!!!

Jeg er TOSSET!!!! Simpelthen så rasende at hvis jeg nogensinde finder ud af hvem det er (hvilket jeg jo aldrig gør) så flår jeg KRAFT ED**** hovederne af dem!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

Hold da helt op - du skriver pænere end jeg ville kunne gøre Jeg ville gå igang med en rundspørge og sige at hvis de aflevere tilbage NU vil der ikke blive nogen politianmeldelse Hvordan f***** kan man finde på sådan noget FY FOR FANDEN

Anmeld

10. juli 2010

Pia.

for pokker hvor er det frækt... kunne folk ikke bare passe sig selv og holde snitterne fra andres ting... bliver så rasende på dine vegne...

Hørte faktisk den ene dag en advarsel om at man skulle låse sin dør inden man gik om i haven - tyvene var smarte her om sommeren til lige at smutte ind imens folk sad i haven og grillede og så snuppede de lige de nærmeste ting.... GRRRR.... Nogen mennesker er bare for frække altså...

Anmeld

10. juli 2010

Pia.

Nu læste jeg det lige igen - er det en af gæsterne ?????? læste det først som om nogen ude fra var gået ind... Er nu er jeg da først tosset på dine vegne hvis det er tilfældet - jeg ville ringe til ALLE og sige du havde politianmeldt det...

Anmeld

10. juli 2010

VIPpigen

Ville også bare se stjerner hvis det var her, det er så uforskammet, men det virker til i ikke ved om det måske er gæsterne, eller fremmed udefra kommende?? Hvis i har mistanke til gæsterne syntes jeg i skal kontakte dem, og forklare det. Det er virkelig luset gjort må jeg sige...

Anmeld

10. juli 2010

TbCp

Pia. skriver:

Nu læste jeg det lige igen - er det en af gæsterne ?????? læste det først som om nogen ude fra var gået ind... Er nu er jeg da først tosset på dine vegne hvis det er tilfældet - jeg ville ringe til ALLE og sige du havde politianmeldt det...

Nej nej, det er ikke nogen af gæsterne... det er nogen udefra der har gjort det.

Det er politianmeldt

Anmeld

10. juli 2010

TbCp

VIPpigen skriver:

Ville også bare se stjerner hvis det var her, det er så uforskammet, men det virker til i ikke ved om det måske er gæsterne, eller fremmed udefra kommende?? Hvis i har mistanke til gæsterne syntes jeg i skal kontakte dem, og forklare det. Det er virkelig luset gjort må jeg sige...

Det er ikke nogen af gæsterne. Det var et par af vores bedste venner, så det er nogen udefrakommende der har gjort det.

Min mand mindede mig lige om at jeg torsdag nævnte for ham at der kørte en bil meget langsomt forbi her, stoppede og kiggede herind...

Anmeld

10. juli 2010

Pia.

TbCp skriver:

Nej nej, det er ikke nogen af gæsterne... det er nogen udefra der har gjort det.

Det er politianmeldt

Nu er jeg mere rolig... altså det er slet ikke okay, men var helt nervøs for det var en gæst der havde haft for lange fingre...

Anmeld

10. juli 2010

VIPpigen

TbCp skriver:

Det er ikke nogen af gæsterne. Det var et par af vores bedste venner, så det er nogen udefrakommende der har gjort det.

Min mand mindede mig lige om at jeg torsdag nævnte for ham at der kørte en bil meget langsomt forbi her, stoppede og kiggede herind...

Åhh, det er bare det værste syntes jeg. At fremmed har været inde og snuse i ens ting, også selvom det kun har været i gangen.

Du lod ikke mærke til bilen, farve, model, og evt nummerplade?? det kan bruges til meget

Anmeld

10. juli 2010

TbCp

Pia. skriver:

Nu er jeg mere rolig... altså det er slet ikke okay, men var helt nervøs for det var en gæst der havde haft for lange fingre...

Nej nej. Det var et par af vores bedste venner.

Men min mand mindede mig om at jeg torsdag havde fortalt ham om en bil der var kørt meget langsomt forbi, havde stoppet og kigget ind til os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.