jeg er totalt træt af den lov, min kære blanding har fået loppeeksem og vi måtte så en tur til dyrelægen, men hun vil jo ikke have mundkurv på, hun nægter faktisk at røre sig ud af stedet når hun får den på(stædige kræ
) så jeg smed hende i bilen uden og kørte til dyrelæge.
det første ekspedienten siger til mig da jeg træder ind af døren er at jeg skal få sat mundkurv på min hund ellers vil de ikke se på hende
fint sætter mundkurv på og fortæller hende at så kan hun godt hente dyrelægen, for han må komme til min hund og ikke omvendt...det vil hun ikke...så fortæller hende pænt at min hund går ingen steder med mundkurv og hun er velkommen til at prøve, efter 20 min fatter hun endelig at det ikke lykkes og henter lægen.
og hvad gør han. jo han piller mundkurven af og tager hunden med sig..MØGLOV.
da jeg kom tilbage med min hund UDEN mundkurv kunne jeg så ikke lade vær med at spørge om hun overhovedet vidste noget om hunde, for hun burde da kunne vide at hunde ikke altid syntes nyt er fedt og slet ikke jo ældre de bliver.(min tøs er 4 år og kun en meget lille procentvis ulovlig)
vi har så valgt efter det her at skifte til en anden dyrelæge som ikke mener hun skal komme iført mundkurv.
men jeg synes det er langt ude at der skal dræbes små og halvstore hvalpe som er ganske sunde og raske, og at man hindre voksne hunde i at kommunikere med de andre `lovlige`hunde
Anmeld