Jeg vræler altså over den hundelov!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.298 visninger
35 svar
5 synes godt om
10. juli 2010

smokin

http://ekstrabladet.tv/nyheder/112/article1375022. ece

Det synes jeg bare er for klamt og jeg kan slet slet ikke tilslutte mig den nye lov!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

det er satme langt ude!

(men du skal altså i seng nu!!!!)

Anmeld

10. juli 2010

smokin

Caroline86 skriver:

det er satme langt ude!

(men du skal altså i seng nu!!!!)

Kl.11?

Nej jeg skal da have morgenmad som Nicolai er igang med at fabrikere imens Malou tager en lur på sofaen...

Og ja det er SATME langt ude... Især at de holder dem i live for på mandag at aflive dem...

Anmeld

10. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Har det på præcis samme måde. Fatter slet ikke hvad der sker for tiden. Magen til hysterilovgivning, og så på bekostning af nogle skønne hvalpe...

Anmeld

10. juli 2010

smokin

Alexis skriver:

Har det på præcis samme måde. Fatter slet ikke hvad der sker for tiden. Magen til hysterilovgivning, og så på bekostning af nogle skønne hvalpe...

Sad også og snøftede voldsomt da jeg så hvalpene... Det er bare IKKE fair!

Anmeld

10. juli 2010

Pia.

NEJ NEJ NEJ... Denne video rammer mig så dybt... sidder virkelig og tænker på at hente de små hvalpe og tage dem her hjem i nattens mørke... Hvad er det for en syg syg lov... FØJ FOR SATAN - det er sgu det eneste jeg har at sige til det...  ØV....

Hvis man ved de små hunde skal dø lige meget hvad - hvorfor pokker får man det så ikke overstået med det samme - hvorfor skal de stakkels piger have dem i pleje .... ?

Øv hvor er det bare trist...

Anmeld

10. juli 2010

smokin

Pia. skriver:

NEJ NEJ NEJ... Denne video rammer mig så dybt... sidder virkelig og tænker på at hente de små hvalpe og tage dem her hjem i nattens mørke... Hvad er det for en syg syg lov... FØJ FOR SATAN - det er sgu det eneste jeg har at sige til det...  ØV....

Hvis man ved de små hunde skal dø lige meget hvad - hvorfor pokker får man det så ikke overstået med det samme - hvorfor skal de stakkels piger have dem i pleje .... ?

Øv hvor er det bare trist...

hvis du henter dem tager jeg gerne en af hvalpene...

Anmeld

10. juli 2010

CiSo

EJ! Hvor er det bare forfærdentligt!!! FØJ 

Anmeld

10. juli 2010

Pia.

Zette skriver:

hvis du henter dem tager jeg gerne en af hvalpene...

Ja ikk.... Syntes det er frygteligt det her... Kan slet ikke holde tanken ud om at aflive raske dyr og da slet ikke små hvalpe... hvad er det for noget... Men tænker også på den ejer der har sat dem i en papkasse på stranden ??? altså....

Lidt som om at, så er han/hun sluppet af med problemet og hvalpene... de har nok vist det blev svært at sælge dem...

Syntes virkelig de små dyr fortjener en chance...

Anmeld

10. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zette skriver:

Kl.11?

Nej jeg skal da have morgenmad som Nicolai er igang med at fabrikere imens Malou tager en lur på sofaen...

Og ja det er SATME langt ude... Især at de holder dem i live for på mandag at aflive dem...

nå hun endelig sover, så skal du også! You need it, hon'!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.