Hej piger.
Jeg ville høre om man kunne bruge en klapvogn i stedet for en barnevogn med voksi pose i. jeg har nemlig set på Teutonia mistral klapvogn og ville gerne bruge den året rundt. kan man det når den nu kan lægges helt ned? er der nogen som selv har brugt klapvogn i stedet for barnevogn og hvad syntes i om det?
Er der nogen som har Teutonia mistral klapvogn? og hvad syntes i om den? har nemlig set på andre men den virker bedst.
Vi har også en Mistral DK. Den minder meget om Mistral.
Vi er rigtig glad for den, den er nem og hurtig at pakke sammen og om i bagagerummet. Og så er der mange små gode features, f.eks. kan man tage siderne af, så der bare er net omkring, godt på varme dage som idag. Dog er der ikke så meget plads nedenunder til indkøb etc.
Dog ville jeg ikke vælge den i stedet for en barnevogn. Madrassen i klapvognen er ikke lavet til at sove der flere timer, og en lille bebs sover jo meget. Desuden er klapvognen lidt lavere end en barnevogn, det ville jeg nok synes var lidt irriterende. Men hvis man kommer en madras ned i voksi posen, kunne det da sikkert godt lade sig gøre.
Du kan få nogle kombi vogne hvor du så køber en lift ved siden af. Men aner ikke om de er gode.
Liam kom i klapvognen da han var ca. 7 måneder. Og han har faktisk fået mange lure i den uden at lide overlast.
Anmeld