klapvogn istedet for barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2010

sarahb

Mor til Frederic skriver:

Nogen var da nød til at lave et mod svar, til det du skrev..

Men selvom du oplyser du ikke vil svare - gør du det jo alligevel...

Uanset om de bliver kørt rundt i barnevogn eller klapvogn er man skisme da lige så god en mor..

Mange har den indstilling at når de skal have barn, så skal de have barnevogn - sådan er det bare... Men kender flere der har fortrudt det og bruger klapvogn. Netop fordi de ligger lige så godt i dem.

Om de ligger i en barnevogn eller i en klapvogn med voksi pose og bæreplade - giver det samme.

Et mod svar til det jeg skrev. Ja det er fint nok, men synes absolut ikke at mit svar gav anledning til at du indirekte skal svine mig til og begynde at komme med sarkastiske bemærkninger fx. du har nok en emmaljunga. Jeg har ikke brug for at hævde mig selv ved at nedgøre andre personligt, det har jeg nok selvtillid og selvrespekt til ikke at gøre.
Jeg kom bare med mit svar der slet ikke på nogle måder var stødende men blot en mening der blev ytret.
Jeg har aldrig sagt man er en dårlig mor fordi man kører rundt i klapvogn, slet ikke. Det er da bare et valg man som mor tager, og uanset hvilket valg man tager er man en god mor for Sit barn. For uanset hvad man vælger så vælger man da sikkert det man selv synes er bedst for sit barn.
Du kender mange der kører rundt i klapvogn og det er jo bare super for dig og dem at det fungerer for jer, men mit valg faldt på en kombivogn. Og det er Jeg vildt glad for. Ville da aldrig pådutte andre at gøre det samme men ytret mig blot om denne tråd uden at blive grov.

Ha en fantastisk weekend.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

Rikke, Liam & Linus

Hej piger.

Jeg ville høre om man kunne bruge en klapvogn i stedet for en barnevogn med voksi pose i. jeg har nemlig set på Teutonia mistral klapvogn og ville gerne bruge den året rundt. kan man det når den nu kan lægges helt ned? er der nogen som selv har brugt klapvogn i stedet for barnevogn og hvad syntes i om det?

Er der nogen som har Teutonia mistral klapvogn? og hvad syntes i om den? har nemlig set på andre men den virker bedst.

Vi har også en Mistral DK. Den minder meget om Mistral.

Vi er rigtig glad for den, den er nem og hurtig at pakke sammen og om i bagagerummet. Og så er der mange små gode features, f.eks. kan man tage siderne af, så der bare er net omkring, godt på varme dage som idag. Dog er der ikke så meget plads nedenunder til indkøb etc.

Dog ville jeg ikke vælge den i stedet for en barnevogn. Madrassen i klapvognen er ikke lavet til at sove der flere timer, og en lille bebs sover jo meget. Desuden er klapvognen lidt lavere end en barnevogn, det ville jeg nok synes var lidt irriterende. Men hvis man kommer en madras ned i voksi posen, kunne det da sikkert godt lade sig gøre.

Du kan få nogle kombi vogne hvor du så køber en lift ved siden af. Men aner ikke om de er gode.

Liam kom i klapvognen da han var ca. 7 måneder. Og han har faktisk fået mange lure i den uden at lide overlast.

Anmeld

10. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

sarahb skriver:

Et mod svar til det jeg skrev. Ja det er fint nok, men synes absolut ikke at mit svar gav anledning til at du indirekte skal svine mig til og begynde at komme med sarkastiske bemærkninger fx. du har nok en emmaljunga. Jeg har ikke brug for at hævde mig selv ved at nedgøre andre personligt, det har jeg nok selvtillid og selvrespekt til ikke at gøre.
Jeg kom bare med mit svar der slet ikke på nogle måder var stødende men blot en mening der blev ytret.
Jeg har aldrig sagt man er en dårlig mor fordi man kører rundt i klapvogn, slet ikke. Det er da bare et valg man som mor tager, og uanset hvilket valg man tager er man en god mor for Sit barn. For uanset hvad man vælger så vælger man da sikkert det man selv synes er bedst for sit barn.
Du kender mange der kører rundt i klapvogn og det er jo bare super for dig og dem at det fungerer for jer, men mit valg faldt på en kombivogn. Og det er Jeg vildt glad for. Ville da aldrig pådutte andre at gøre det samme men ytret mig blot om denne tråd uden at blive grov.

Ha en fantastisk weekend.

Jeg sviner dig ikke til. Men det er dig selv der påstår at en madras er bedre end klapvogn.

En del bruger jo lift i klapvogn og der køber man jo en madras til.

Grunden til jeg nævnte emmaljunga er, fordi du selv nævnte med madras - lyd osv. Og ved de har den bedste bund i deres barnevogne.

En klapvogn har korter aksel afstand og derved også lettere at komme rundt med. Ligeledes er de nye klapvogne lige så godt affjeret som barnevogne.

Anmeld

10. juli 2010

sarahb

Mor til Frederic skriver:

Jeg sviner dig ikke til. Men det er dig selv der påstår at en madras er bedre end klapvogn.

En del bruger jo lift i klapvogn og der køber man jo en madras til.

Grunden til jeg nævnte emmaljunga er, fordi du selv nævnte med madras - lyd osv. Og ved de har den bedste bund i deres barnevogne.

En klapvogn har korter aksel afstand og derved også lettere at komme rundt med. Ligeledes er de nye klapvogne lige så godt affjeret som barnevogne.

Det er helt fint..
Jeg taler hverken om lidt i klapvogn eller af fjedring men om decideret klapvogn vs. Barnevogn.
Ja emmaljunga har den bedste bund og det er netop derfor min søn fik en emmaljunga for det var hvad jeg synes var bedst for min søn. Og ikke hvad der er bedst for jer andres..

Ha en dejlig weekend..

Anmeld

10. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

sarahb skriver:

Det er helt fint..
Jeg taler hverken om lidt i klapvogn eller af fjedring men om decideret klapvogn vs. Barnevogn.
Ja emmaljunga har den bedste bund og det er netop derfor min søn fik en emmaljunga for det var hvad jeg synes var bedst for min søn. Og ikke hvad der er bedst for jer andres..

Ha en dejlig weekend..

Vi har selv en emmaljunga cerox 360' - vi vidste fra start vi ville have en emmaljunga.

Alle hans madras'er i barnevogne og junior seng er fra areosleep, netop fordi han ligger på en bikube struktur der gør der kommer luft omkring ham. Og der er indbykket tisseunderlag der ikke kommer i berøring med huden.

Alt kan vaskes på 60' og tørrer på ca 30 min. Perfekt for en allergi dreng. Da der så ikke kommer noget ind i kernen af madras og giver gro bund for en del bakterier -når det gælder uheld (opkast mm)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.