klapvogn istedet for barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

Tulipan skriver:

Hvad med en kombivogn?

Jeg tænker bare at der er jo ikke lige så meget læ i en klapvogn som der er i en barnevogn og bliver der så kold en vinter igen som der var sidste, så bliver en en kølig tur, trods voksi. vil jeg i hvert fald mene

Frederic blev født i sep '08 og har kun brugt klapvogn - voksi og et godt forlæder til klapvogn.

Han har altid været dejli lun uanset om det var sne vejr - regn - slud eller frost.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

LIZO

vi har valgt barnevognen fra denne gang..

vi havde en emmaljunge classoc fra storbror. vi valgt at ofre i en dyrer lift. en qoudrolift. den kan laves om til kørepose..

mener os at teunisa har en lift..

det med de ikke ligger lige så godt isolret passer ikke.. liam har ligget i den om vinter. og zoey gjorde det os.. hun lå i liften. godt pakket ind..

jeg kan kun anbefale at bruge klapvogn fra starten... 

camilla

Anmeld

9. juli 2010

Tanja1

sarahb skriver:

Altså vi jeg er inde i byen mange gange om ugen med den lille både i barnevogn og klapvogn. Og jeg ville aldrig vælge en klapvogn istedet for barnevognen fordi den er lettere at komme rund med på nørreport osv. Du kommer afsted og igennem uanset om du har en barnevogn eller en klapvogn.
Jeg ville aldrig leve uden barnevognen når de er små. Den er bedre lyd isoleret og madrassen er til de små´s rygge og det er klapvognen ikke. Madrasser i barnevognen er helt klart bedre for en lille en, end en klapvogn.

Enig.

Anmeld

9. juli 2010

jinx

Tak for alle svarene for det første. Rart at vide at der er andre som også anbefaler klapvogn. Jeg har en barnevogn men føler den er klodset og jeg bruger den udelukket til at transpotere ham rundt, bor nemlig på 4 sal med åben gård og ville aldrig ture at lade ham sove dernede. han sover altid indenfor .

Anmeld

9. juli 2010

sarahb skriver:

Altså vi jeg er inde i byen mange gange om ugen med den lille både i barnevogn og klapvogn. Og jeg ville aldrig vælge en klapvogn istedet for barnevognen fordi den er lettere at komme rund med på nørreport osv. Du kommer afsted og igennem uanset om du har en barnevogn eller en klapvogn.
Jeg ville aldrig leve uden barnevognen når de er små. Den er bedre lyd isoleret og madrassen er til de små´s rygge og det er klapvognen ikke. Madrasser i barnevognen er helt klart bedre for en lille en, end en klapvogn.

Sikke da noget ævl...

Frederic har brugt voksi allerede inden vi tog hjem fra syghus og han bliver 2 år til september - han har ikke lidt nogen skade... Han har hverken haft fladt hoved eller været syg. Vi har gået i sne og frost til og fra babysvøm - baby salme sang osv.

De har skisme da ikke godt af at ligge som en prins eller prinsesse på ærten, på en eller anden madras de synker helt ned i. Lige som dem der putter en kæmpe baby hoved pude i.

Så har du vel også valgt en emmaljunga barnevogn da den har bedre stødabsoberende bund end odder?

Anmeld

9. juli 2010

bette

jeg har købt en combi, en trille vicki combivogn... og den er simpelthen så vild skøn..!!! kan kun anbefale den. og den har et af de længste liggemål så den er jeg overud tilfreds med.

Anmeld

9. juli 2010

Cris

Ja da! Nogle gange tænker jeg, hvorfor så mange køber de store klodsede barnevognen? Du kan også købe en lift. Der er nogle som er dejlige bløde og "sporty" og babien er også dejligt beskyttet derinde. Du kan selv vælge en voksi pose eller en lift.

Anmeld

10. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Den er jeg helt med på Idun gad ikke det med barnevogn, så vores barnevogn er helt møl-ædt og trist at se på. vi skaffer os en klapvogn også må den bruges fra starten Gider ikke have to.

Desuden er der masser af andre muligheder både for transport og sovning ude

Men jeg kender ikke den der du snakker om, for jeg går ikke rigtig op i mærker og sådan.

Anmeld

10. juli 2010

sarahb

Mor til Frederic skriver:

Sikke da noget ævl...

Frederic har brugt voksi allerede inden vi tog hjem fra syghus og han bliver 2 år til september - han har ikke lidt nogen skade... Han har hverken haft fladt hoved eller været syg. Vi har gået i sne og frost til og fra babysvøm - baby salme sang osv.

De har skisme da ikke godt af at ligge som en prins eller prinsesse på ærten, på en eller anden madras de synker helt ned i. Lige som dem der putter en kæmpe baby hoved pude i.

Så har du vel også valgt en emmaljunga barnevogn da den har bedre stødabsoberende bund end odder?

Tror jeg vælger ikke at svare på din sarkastiske respons, for så lavt synker jeg ikk! Har ikke brug for at hæve mig på denne måde for at få det lidt bedre med mig selv.
Hvad du synes er godt for dit barn er det rigtige for Dit barn og nej han har sikkert ikke taget skade, men det har min vel gud heller ikke i at ligge i en barnevogn.

Anmeld

10. juli 2010

sarahb skriver:

Tror jeg vælger ikke at svare på din sarkastiske respons, for så lavt synker jeg ikk! Har ikke brug for at hæve mig på denne måde for at få det lidt bedre med mig selv.
Hvad du synes er godt for dit barn er det rigtige for Dit barn og nej han har sikkert ikke taget skade, men det har min vel gud heller ikke i at ligge i en barnevogn.

Nogen var da nød til at lave et mod svar, til det du skrev..

Men selvom du oplyser du ikke vil svare - gør du det jo alligevel...

Uanset om de bliver kørt rundt i barnevogn eller klapvogn er man skisme da lige så god en mor..

Mange har den indstilling at når de skal have barn, så skal de have barnevogn - sådan er det bare... Men kender flere der har fortrudt det og bruger klapvogn. Netop fordi de ligger lige så godt i dem.

Om de ligger i en barnevogn eller i en klapvogn med voksi pose og bæreplade - giver det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.