klapvogn istedet for barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.463 visninger
24 svar
0 synes godt om
9. juli 2010

jinx

Hej piger.

Jeg ville høre om man kunne bruge en klapvogn i stedet for en barnevogn med voksi pose i. jeg har nemlig set på Teutonia mistral klapvogn og ville gerne bruge den året rundt. kan man det når den nu kan lægges helt ned? er der nogen som selv har brugt klapvogn i stedet for barnevogn og hvad syntes i om det?

Er der nogen som har Teutonia mistral klapvogn? og hvad syntes i om den? har nemlig set på andre men den virker bedst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Valle81

Jeg har en Teutonia Mistral dk, og jeg har været glad for den men ville ikke vælge den igen.

Ligge målet er ikke særlig langt, og du skal lige prøve at tjekke selerne ud, dem der var i min vogn var så korte at da Asta var fyldt to var de ubrugelige.

Dernæst synes jeg den var meget lav og jeg brugte kurven under meget, men der kunne ikke være så meget i den, da vognen var lige ovenover.

Ellers en super godt kørend vogn og vendbart styr virker upåklageligt, kalechen har også holdt sin stryke så den ikke lige pludselig selv klapper ned:0)

Men smag og behag.

Jeg har til begge mine børn brugt barnevogn og først klapvogn senere og det har været til en hurtig tur i byen for at handle eller når vi har skulle i fx Djurs sommerland osv. Jeg elsker barnevogne:0)

Anmeld

9. juli 2010

Laulund87

Vi har en Teutonia og den er rigtig god. Vi kiggede også meget på Emmaljunga, men den virker så stor og klodset i forhold.

Tror såmænd godt du kan bruge den fra starten med en voksi i

Desuden fylder den mindre klappet sammen i forhold til andre klapvogne i samme størrelse.

Anmeld

9. juli 2010

jinx

Valle81 skriver:

Jeg har en Teutonia Mistral dk, og jeg har været glad for den men ville ikke vælge den igen.

Ligge målet er ikke særlig langt, og du skal lige prøve at tjekke selerne ud, dem der var i min vogn var så korte at da Asta var fyldt to var de ubrugelige.

Dernæst synes jeg den var meget lav og jeg brugte kurven under meget, men der kunne ikke være så meget i den, da vognen var lige ovenover.

Ellers en super godt kørend vogn og vendbart styr virker upåklageligt, kalechen har også holdt sin stryke så den ikke lige pludselig selv klapper ned:0)

Men smag og behag.

Jeg har til begge mine børn brugt barnevogn og først klapvogn senere og det har været til en hurtig tur i byen for at handle eller når vi har skulle i fx Djurs sommerland osv. Jeg elsker barnevogne:0)

Jeg syntes heller ikke kurven er særlig stor, det er et minus. har fået afvide at man kan skifte selen ud så har tænkt mig at bruge en barnevogn sele i den i stedet. jeg syntes det er svært og komme rundt med barnevogn inde på nørreport, klapvognen virker letter at komme rundt med når er nu er så mange mennesker.

Anmeld

9. juli 2010

Vingummien

Hvad med en kombivogn?

Jeg tænker bare at der er jo ikke lige så meget læ i en klapvogn som der er i en barnevogn og bliver der så kold en vinter igen som der var sidste, så bliver en en kølig tur, trods voksi. vil jeg i hvert fald mene

Anmeld

9. juli 2010

Valle81

Tulipan skriver:

Hvad med en kombivogn?

Jeg tænker bare at der er jo ikke lige så meget læ i en klapvogn som der er i en barnevogn og bliver der så kold en vinter igen som der var sidste, så bliver en en kølig tur, trods voksi. vil jeg i hvert fald mene

Ud fra min ringe ekspertise om klapvogne, så mener jeg at denne model går under kombivogn:0)

Anmeld

9. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

schiller skriver:

Hej piger.

Jeg ville høre om man kunne bruge en klapvogn i stedet for en barnevogn med voksi pose i. jeg har nemlig set på Teutonia mistral klapvogn og ville gerne bruge den året rundt. kan man det når den nu kan lægges helt ned? er der nogen som selv har brugt klapvogn i stedet for barnevogn og hvad syntes i om det?

Er der nogen som har Teutonia mistral klapvogn? og hvad syntes i om den? har nemlig set på andre men den virker bedst.

Vi fravalgte barnevogn og købte en emmaljunga cerox 360' og en voksi pose med bæreplade...

Anmeld

9. juli 2010

Vingummien

Valle81 skriver:

Ud fra min ringe ekspertise om klapvogne, så mener jeg at denne model går under kombivogn:0)

Ah oki har ik tjekket hvad det er for en, læste bare klapvogn

Anmeld

9. juli 2010

Valle81

schiller skriver:

Hej piger.

Det er denne model jeg har:0)

Anmeld

9. juli 2010

sarahb

schiller skriver:

Jeg syntes heller ikke kurven er særlig stor, det er et minus. har fået afvide at man kan skifte selen ud så har tænkt mig at bruge en barnevogn sele i den i stedet. jeg syntes det er svært og komme rundt med barnevogn inde på nørreport, klapvognen virker letter at komme rundt med når er nu er så mange mennesker.

Altså vi jeg er inde i byen mange gange om ugen med den lille både i barnevogn og klapvogn. Og jeg ville aldrig vælge en klapvogn istedet for barnevognen fordi den er lettere at komme rund med på nørreport osv. Du kommer afsted og igennem uanset om du har en barnevogn eller en klapvogn.
Jeg ville aldrig leve uden barnevognen når de er små. Den er bedre lyd isoleret og madrassen er til de små´s rygge og det er klapvognen ikke. Madrasser i barnevognen er helt klart bedre for en lille en, end en klapvogn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.