Kontanthjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

Na-Wi

K&S skriver:

Hej hej

Det er måske bare mig, der misforstår det du skriver, men du skriver at du arbejder på Amager? Hvorfor skal du så søge/modtage kontanthjælp?

Jeg bor i vestsjælland og arbejder på amager og fordi jeg skal møde kl 7 hver morgen skal jeg med toget kl 04:47 og der har williams dagpleje ikke åbent og min kæreste møder kl 5 de fleste dage så derfor kan det på ingen måde lade sig gøre :/

Derfor ville jeg vide hvad mulighederne var hvis ikke jeg fandt et nyt job inden min barsel slutter.. Men eftersom jeg ikke får karantæne i a-kassen har jeg ingen problemer alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Na-Wi

Marge skriver:

Når man har 1 eller flere hjemmeboende børn får man 9000kr udbetalt ca. Jeg bor sammen med faren og det er hvad jeg får Det er jo ikke meget- men kæft det er en god hjælp når der ingen job er

Ja der er lidt uenighed omkring det

Anmeld

9. juli 2010

K&S

Naannaa87 skriver:

Jeg bor i vestsjælland og arbejder på amager og fordi jeg skal møde kl 7 hver morgen skal jeg med toget kl 04:47 og der har williams dagpleje ikke åbent og min kæreste møder kl 5 de fleste dage så derfor kan det på ingen måde lade sig gøre :/

Derfor ville jeg vide hvad mulighederne var hvis ikke jeg fandt et nyt job inden min barsel slutter.. Men eftersom jeg ikke får karantæne i a-kassen har jeg ingen problemer alligevel

SUPER, så er jeg med  tak tak...! og dejligt at høre at det hele flasker sig for jer...!

Anmeld

9. juli 2010

Na-Wi

K&S skriver:

SUPER, så er jeg med  tak tak...! og dejligt at høre at det hele flasker sig for jer...!

Ja det var rart, så slipper jeg for at tænke på det

Anmeld

9. juli 2010

Mor Til Julie<3

Jeq får os kontakthjælp oq er alene me min datter oq jeq får de her 9436 om måneden når der er trukken til skat ...

Oq vi ka ment får det til oq løbe rundt men Okaiii, jeq får jo så os forhøjet børnetilskud hver 3 månede ...

Anmeld

9. juli 2010

Ann.

Har ikke lige læst alle svarene

På kontanthjælp får du ca. 9800 ubetalt og det er efter skat.

Jeg er på det nu, og bor sammen med Lærkes far. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.