Min barselskage :o)))) (Billedespam!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
puttecolle skriver:

ja det var det jeg mente men har du haft skålene i ovnen?

Nej du tager bare en flad bund og skære sådan lidt ud og maser ud mod kanterne på skålen. HVis du havde skålene i ovnen, ville du jo ikke kunne putte fyld i Så var de jo helt fyldte...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

Jakob'sMor

Zafir skriver:

Så kom endelig dage, hvor jeg skulle lave min barselskage For længe siden, så jeg de der belly-cakes og jeg tænkte bare: SÅDAN en måååå jeg bare lave Så nu har jeg lavet min egen belly cake. Den største udfordring idag, var varmen. FÅÅÅÅÅK; det er svært at arbejde med fondant, når der er 200 grader varmt i køkkenet (sådan ca )... Efter jeg har stillet den i køleskabet, så har jeg lige taget mig et koldt bad, for jeg var da ca ved at dø!!

MEN - Jeg syntes den er blevet mega god, trods varme-vanskeligheder. Jeg er i hvertfald mega stolt

Håber de kan lide den på arbejdet i morgen. Friske jordbær og skildpaddecreme i mavsen og jordbær og flødeboller i babserne (det sidste er et eksperiment. Jeg har læst at det skulle smage godt. Så jeg lavede det kun i babserne, for at det ikke skulle være hele kagen )

Så her er den:

Hvilken størrelse skål brugte du til maven - hvor mange personer skulle kagen være til?

Mvh

Betina

Anmeld

7. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
BetinaMikkel skriver:

Hvilken størrelse skål brugte du til maven - hvor mange personer skulle kagen være til?

Mvh

Betina

Sådan en mellem skål... Mmm.. Skulle abre passe proportionelt til babserne

Der var ca 20 der skulle havve kage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.