Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
puttecolle skriver: ja det var det jeg mente men har du haft skålene i ovnen?
ja det var det jeg mente men har du haft skålene i ovnen?
Nej du tager bare en flad bund og skære sådan lidt ud og maser ud mod kanterne på skålen. HVis du havde skålene i ovnen, ville du jo ikke kunne putte fyld i Så var de jo helt fyldte...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zafir skriver: Så kom endelig dage, hvor jeg skulle lave min barselskage For længe siden, så jeg de der belly-cakes og jeg tænkte bare: SÅDAN en måååå jeg bare lave Så nu har jeg lavet min egen belly cake. Den største udfordring idag, var varmen. FÅÅÅÅÅK; det er svært at arbejde med fondant, når der er 200 grader varmt i køkkenet (sådan ca )... Efter jeg har stillet den i køleskabet, så har jeg lige taget mig et koldt bad, for jeg var da ca ved at dø!! MEN - Jeg syntes den er blevet mega god, trods varme-vanskeligheder. Jeg er i hvertfald mega stolt Håber de kan lide den på arbejdet i morgen. Friske jordbær og skildpaddecreme i mavsen og jordbær og flødeboller i babserne (det sidste er et eksperiment. Jeg har læst at det skulle smage godt. Så jeg lavede det kun i babserne, for at det ikke skulle være hele kagen ) Så her er den:
Så kom endelig dage, hvor jeg skulle lave min barselskage For længe siden, så jeg de der belly-cakes og jeg tænkte bare: SÅDAN en måååå jeg bare lave Så nu har jeg lavet min egen belly cake. Den største udfordring idag, var varmen. FÅÅÅÅÅK; det er svært at arbejde med fondant, når der er 200 grader varmt i køkkenet (sådan ca )... Efter jeg har stillet den i køleskabet, så har jeg lige taget mig et koldt bad, for jeg var da ca ved at dø!!
MEN - Jeg syntes den er blevet mega god, trods varme-vanskeligheder. Jeg er i hvertfald mega stolt
Håber de kan lide den på arbejdet i morgen. Friske jordbær og skildpaddecreme i mavsen og jordbær og flødeboller i babserne (det sidste er et eksperiment. Jeg har læst at det skulle smage godt. Så jeg lavede det kun i babserne, for at det ikke skulle være hele kagen )
Så her er den:
BetinaMikkel skriver: Hvilken størrelse skål brugte du til maven - hvor mange personer skulle kagen være til?MvhBetina
Hvilken størrelse skål brugte du til maven - hvor mange personer skulle kagen være til?MvhBetina
Sådan en mellem skål... Mmm.. Skulle abre passe proportionelt til babserne
Der var ca 20 der skulle havve kage
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128