Min barselskage :o)))) (Billedespam!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

Shibby

fuck hvor er den flot...

Godt gået

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

NinaNymannMadsen

hold kæft den er flot. og den er da bare rigtig cool. gid jeg kunne lave sådanne kager men har jeg hverken tolmodig hed til eller krativit nok til.

og så lyder den da bare lækker. du må jo lige opdatere på om de kunne li den dem på arbejdet

Anmeld

9. juli 2010

puttecolle

Zafir skriver:

Så kom endelig dage, hvor jeg skulle lave min barselskage For længe siden, så jeg de der belly-cakes og jeg tænkte bare: SÅDAN en måååå jeg bare lave Så nu har jeg lavet min egen belly cake. Den største udfordring idag, var varmen. FÅÅÅÅÅK; det er svært at arbejde med fondant, når der er 200 grader varmt i køkkenet (sådan ca )... Efter jeg har stillet den i køleskabet, så har jeg lige taget mig et koldt bad, for jeg var da ca ved at dø!!

MEN - Jeg syntes den er blevet mega god, trods varme-vanskeligheder. Jeg er i hvertfald mega stolt

Håber de kan lide den på arbejdet i morgen. Friske jordbær og skildpaddecreme i mavsen og jordbær og flødeboller i babserne (det sidste er et eksperiment. Jeg har læst at det skulle smage godt. Så jeg lavede det kun i babserne, for at det ikke skulle være hele kagen )

Så her er den:

hvordan har du lavet den? og hvordan har du lavet selve formene

Anmeld

9. juli 2010

CiSo

må altså lige kommenterer noget andet end kagen!! Din datter, gud hvor er hun SMUK! ellers super flot kage!

Anmeld

9. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
puttecolle skriver:

hvordan har du lavet den? og hvordan har du lavet selve formene

Maven er bare en skål kage og babserne er små skålekager Så havde jeg lidt bund tilbage og den brugte jeg så til skuldrende, altså lagde under babserne

Jeg syntes jeg har prøvet at vise det i billedeserien. - Jeg har også været inde på youtube, hvor jeg fandt en tutorial til en bellycake.

Men jeg syntes de amerikanske bellycakes, er så pussenussede, så jeg lavede min egen version Men grundlæggende, er det jo det samme.

Anmeld

9. juli 2010

Moderator

Astasmor skriver:

hold kæft den er flot. og den er da bare rigtig cool. gid jeg kunne lave sådanne kager men har jeg hverken tolmodig hed til eller krativit nok til.

og så lyder den da bare lækker. du må jo lige opdatere på om de kunne li den dem på arbejdet

De kunne rigtig godt lide den Det smagte kanon godt med friske jordbær i skildpaddecremen

Anmeld

9. juli 2010

NinaNymannMadsen

Zafir skriver:

De kunne rigtig godt lide den Det smagte kanon godt med friske jordbær i skildpaddecremen

et var da dejligt den lød også rigtig lækker

Anmeld

9. juli 2010

puttecolle

Zafir skriver:

Maven er bare en skål kage og babserne er små skålekager Så havde jeg lidt bund tilbage og den brugte jeg så til skuldrende, altså lagde under babserne

Jeg syntes jeg har prøvet at vise det i billedeserien. - Jeg har også været inde på youtube, hvor jeg fandt en tutorial til en bellycake.

Men jeg syntes de amerikanske bellycakes, er så pussenussede, så jeg lavede min egen version Men grundlæggende, er det jo det samme.

jamen hvad er formene lavet af?

Anmeld

10. juli 2010

Moderator

puttecolle skriver:

jamen hvad er formene lavet af?

Jeg forstår altså ikke helt hvad du mener...

De små skåle var lavet er porcelæn og den store skål er en plastik skål... Er det det du spørger om? Det er jo det eneste der er formet.

Almindelige bunde, som du bare fylder i en plastikskål. Så har du en rund kage.

Anmeld

10. juli 2010

puttecolle

Zafir skriver:

Jeg forstår altså ikke helt hvad du mener...

De små skåle var lavet er porcelæn og den store skål er en plastik skål... Er det det du spørger om? Det er jo det eneste der er formet.

Almindelige bunde, som du bare fylder i en plastikskål. Så har du en rund kage.

ja det var det jeg mente men har du haft skålene i ovnen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.