Min barselskage :o)))) (Billedespam!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.326 visninger
32 svar
0 synes godt om
8. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Så kom endelig dage, hvor jeg skulle lave min barselskage For længe siden, så jeg de der belly-cakes og jeg tænkte bare: SÅDAN en måååå jeg bare lave Så nu har jeg lavet min egen belly cake. Den største udfordring idag, var varmen. FÅÅÅÅÅK; det er svært at arbejde med fondant, når der er 200 grader varmt i køkkenet (sådan ca )... Efter jeg har stillet den i køleskabet, så har jeg lige taget mig et koldt bad, for jeg var da ca ved at dø!!

MEN - Jeg syntes den er blevet mega god, trods varme-vanskeligheder. Jeg er i hvertfald mega stolt

Håber de kan lide den på arbejdet i morgen. Friske jordbær og skildpaddecreme i mavsen og jordbær og flødeboller i babserne (det sidste er et eksperiment. Jeg har læst at det skulle smage godt. Så jeg lavede det kun i babserne, for at det ikke skulle være hele kagen )

Så her er den:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

Enayia

Hold kæft hvor er du bare kreativ, hvor er den bare flot! Uhhh jeg kunne godt spise kage! Mmmmm kaagee!

Ps: Tilykke!!!!

Anmeld

8. juli 2010

dorthemus

Ummmm den ser lækker ud og sikke et fedt billede af Idun

Anmeld

8. juli 2010

LotteN

ej hvor er den da bare super fin

Anmeld

8. juli 2010

Moderator

kæft hvor er den blevet god, Zafir

Og ja, det er bare ikke nemt med fondant i den varme!!! Kan jeg godt huske fra sidste weekend smelte smelte!!!!

Men det må jeg bestemt sige at du er sluppet godt fra... Glæder mig til at høre om dit flødebolle forsøg

Anmeld

8. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Arghhh bliver helt kagesulten nu. Den ser godt nok lækker og flot ud!!!

Anmeld

8. juli 2010

Moderator

Weee... tak Glæder mig også for vildt til at tage den med i morgen

Anmeld

8. juli 2010

Vial

Waauv den er flot.. mmmm

De bryster ligner en tro kopi af mine ...næsten..

Anmeld

8. juli 2010

Dot D

Zafir skriver:

Så kom endelig dage, hvor jeg skulle lave min barselskage For længe siden, så jeg de der belly-cakes og jeg tænkte bare: SÅDAN en måååå jeg bare lave Så nu har jeg lavet min egen belly cake. Den største udfordring idag, var varmen. FÅÅÅÅÅK; det er svært at arbejde med fondant, når der er 200 grader varmt i køkkenet (sådan ca )... Efter jeg har stillet den i køleskabet, så har jeg lige taget mig et koldt bad, for jeg var da ca ved at dø!!

MEN - Jeg syntes den er blevet mega god, trods varme-vanskeligheder. Jeg er i hvertfald mega stolt

Håber de kan lide den på arbejdet i morgen. Friske jordbær og skildpaddecreme i mavsen og jordbær og flødeboller i babserne (det sidste er et eksperiment. Jeg har læst at det skulle smage godt. Så jeg lavede det kun i babserne, for at det ikke skulle være hele kagen )

Så her er den:

Hvor er den go´    . Hvad er det du smører op med? Og det der med barsel, du skjuler da maven godt det er ikke helt et "selvportræt"

Anmeld

8. juli 2010

Moderator

Hvor er den go´    . Hvad er det du smører op med? Og det der med barsel, du skjuler da maven godt det er ikke helt et "selvportræt"

Skjuler mavsen?!... :-S Mine 108 cm er nok ikke liiiige til at skjule hehe...

Det jeg smører op med er palminsmørcreme med lidt kakao i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.