lisbethita skriver:
Hej Ano :-)
Jeg må ærligt tilstå, at jeg er enig i dette indlæg, som jeg her citere. Jeg er også lidt bange for at blive upopulær, men på den anden side, så er det kærligt ment og jeg synes nu engang, at man opnår mere ved at få den ærlige holdning at vide, fremfor at bare sige det er synd for dig.
Men jeg SYNES faktisk, at det er synd for dig - men jeg mener også, at du har magten i din egen hånd. Du skal da ikke "nøjes" med at give ham blow job?? Hvis det er det eneste sex du får?? Du har da fortjent at få et helt normalt sexliv efter du har fået 3 børn!! 30 kg for meget er ingen undskyldning, søde mor!! DU HAR FORTJENT DET BEDSTE!! Kun det bedste er godt nok!! Du må aldrig nøjes med mindre - og heller ikke med, at I to blot er blevet roommates! Det er sgu lidt for nemt for ham så.
Jeg forstår godt, at 3 børn kan gøre, at man tager sig lidt for meget på....og man ikke har tid til sig selv. Jeg har kun 1 barn endnu, men har familie, som jeg kan se har drønene travlt. Nu er dine børn nok ved at blive så store, at det snart må være DIN tur til at tænke lidt på dig selv. Og uanset om man har 30, 20 eller 10 kg for meget.... så skal du altid sørge for at gøre noget ud af dig selv. Det er ikke kg'erne det kommer an på. Det er også selvfølelsen og selvværdet. Det mener jeg!! Derudover så skal du også sørge for at komme lidt ud og væk fra børn og bleer engang imellem - HELT ALENE!!!! Du skriver ikke om du allerede gør det, men jeg forstiller mig, at du tager meget af slæbet, da du skriver, at du konstant løber rundt. Din mand har godt af at tage over hjemmefronten og de tre børn, mens du er ude og opleve noget og møde andre mennesker! Det bliver DU nemlig mere attrativ og spændende af og du får en anden selvfølelse af det ;-)
For mig handler det om ALTID at se smuk ud.....FOR MIN SKYLD....fordi jeg får det godt med mig selv og naturligvis også for min mands. Jeg mener at BEGGE partere ALTID skal gøre sit upperligste, for at forblive attraktiv for den anden part. Det er bare min holdning, og du behøver ikke være enig. Selvom man vejer 30 kg for meget, så kan man sagtens ligne og føle sig som en million ;-) Hverken du eller din mand er en selvfølge resten af livet, bare fordi man er gift eller har børn sammen. Derfor mener jeg, at man altid skal være bevidst om at forsøge at se godt ud for den anden. Det er ikke sikkert man orker det hver dag, men man skal blot være bevist og gøre en indsats.
Sex er vigtigt for mig, og hvis jeg ikke fik sex hjemme, så kan jeg love dig for, at jeg ikke synes min mand var særligt interessant mere. Børn eller ikke børn!! Vi har sgu også fortjent et sexliv og ikke bare en roommate!! Når vi er gladere, så vil jeg påstå, at så er vores børn det også! Det holder ikke i længden, at man ikke har et sexliv, så tag fat om roret og tag styringen i din egen hånd.
Du har kun 1 liv - så giv slip på føringen indimellem og sørg for at lev det!!! Dagen der gik, kommer jo aldrig igen!
HUSK DET NU - DU FORTJENER KUN DET ALLER BEDSTE, SØDE!!!! 

Ha en fantastisk dag!!
Kram Lisbeth
Jeg er i høj grad enig i dette indlæg.
På mig virker det som om de 35 kg har fået trådstarter til at afsky sin egen krop. Og det må være et turn off for ham..
Nogle mennesker - kvinder som mænd - kan ose af sex også med for mange kilo her og der. Så jeg tror måske det kan være selvtilliden, den er lidt gal med.
Hvordan du kan gå til det er svært. Jeg er nemlig ikke sikker på at slankekure alene gør det. Men fx. pilates, Gotvedgymnastik, afspændingspædagog eller yoga. Ting, der er med til at give en god kropsfornemmelse og flot kropsholdning.. Jeg tror det er vigtigere end alt mulgt andet. Og så er undertøj, rødvin, solnedgange og børnefri bestemt ikke at foragte..
Held og lykke