Mumto3 skriver:
Nu bliver jeg sikkert meget upopulær men jeg vælger alligvel at skrive følgende:
Hvad nu hvis din mand vitterlig ikke har lyst til sex med dig fordi du vejer 30 kg 'for meget'? Er det okay at have det sådan? Eller er det 'forbudt'? -og hvad skal han i så fald stille op med sine følelser? Skal han lyve for dig, og sige at det ikke betyder noget? Skal han være ærlig (og såre dig endnu mere)?
Mht om du vil 'give' ham sex, når du har tabt dig igen, så kunne man også vende den på hovedet og sige: Når du har tabt dig: FÅR du sex igen, du FÅR din mands fulde opmærksomhed, du FÅR en mand som ikke gider gokke den af mere fordi han hellere vil have dig. Ja, faktisk FÅR du styrepostitionen i jeres sexliv (i modsætning til nu, hvor det er din mand der har den, og mere eller mindre 'bestemmer' at I ikke har sex).
Jeg ser ingen grund til at spille martyr og sige: Nå, du ville ikke have mig da jeg var tyk, så må du ikke få mig, nu hvor jeg er blevet tynd. Det ville da være drøn ærgelig for jer BEGGE to!!!
Og til sidst vil jeg gerne inddrømme at det fysiske betyder noget for MIG! Min mand rejser meget og når han kommer hjem fra en tur i junglen i 2 mdr og han kommer hjem med flad mave og store overarme, ja, så tænder jeg mere på ham, end når han har siddet på sin flade røv i et par måneder og har taget 5 kg på, som alle sammen sider lige foran på maven og ligner en ølvom. Det er der bare ikke ret meget sex-appael over i mine øjne!!!
Jeg vejede over 100kg da jeg var gravid med den første (mod en før vægt på 70kg), nu har vi 3 børn og jeg vejer 60kg (jeg synes det er benhårdt at have tre børn, jeg sidder jo ikke ned i mere en max 2-3 min adgangen. Der er noget der skal laves konstant, så selvom jeg spiser mega usundt og fed mad, så kan de bare ses, at jeg ikke har siddet i en sofa i snart 4 år) og min mand giver da udtryk for at han er lykkelig for at jeg har tabt alle ekstra-kiloerne. Det kunne jeg vælge at blive sur over, men det er jeg nu ikke. Jeg er bare glad for, at han er glad for min krop som den er nu (inkl hængepatter efter at have ammet 3 børn!!!) Vi kan godt tale om min 'storhedstid' hvor jeg også havde store flotte struttende bryster. Den tid kommer aldrig igen, men det gør ladeporten af en kæmperøv heller ikke. Så han må 'nøjes' med et med par 'lange størmper med en 2 krone i' som mine bryster er nu.
Hej Ano :-)
Jeg må ærligt tilstå, at jeg er enig i dette indlæg, som jeg her citere. Jeg er også lidt bange for at blive upopulær, men på den anden side, så er det kærligt ment og jeg synes nu engang, at man opnår mere ved at få den ærlige holdning at vide, fremfor at bare sige det er synd for dig.
Men jeg SYNES faktisk, at det er synd for dig - men jeg mener også, at du har magten i din egen hånd. Du skal da ikke "nøjes" med at give ham blow job?? Hvis det er det eneste sex du får?? Du har da fortjent at få et helt normalt sexliv efter du har fået 3 børn!! 30 kg for meget er ingen undskyldning, søde mor!! DU HAR FORTJENT DET BEDSTE!! Kun det bedste er godt nok!! Du må aldrig nøjes med mindre - og heller ikke med, at I to blot er blevet roommates! Det er sgu lidt for nemt for ham så.
Jeg forstår godt, at 3 børn kan gøre, at man tager sig lidt for meget på....og man ikke har tid til sig selv. Jeg har kun 1 barn endnu, men har familie, som jeg kan se har drønene travlt. Nu er dine børn nok ved at blive så store, at det snart må være DIN tur til at tænke lidt på dig selv. Og uanset om man har 30, 20 eller 10 kg for meget.... så skal du altid sørge for at gøre noget ud af dig selv. Det er ikke kg'erne det kommer an på. Det er også selvfølelsen og selvværdet. Det mener jeg!! Derudover så skal du også sørge for at komme lidt ud og væk fra børn og bleer engang imellem - HELT ALENE!!!! Du skriver ikke om du allerede gør det, men jeg forstiller mig, at du tager meget af slæbet, da du skriver, at du konstant løber rundt. Din mand har godt af at tage over hjemmefronten og de tre børn, mens du er ude og opleve noget og møde andre mennesker! Det bliver DU nemlig mere attrativ og spændende af og du får en anden selvfølelse af det ;-)
For mig handler det om ALTID at se smuk ud.....FOR MIN SKYLD....fordi jeg får det godt med mig selv og naturligvis også for min mands. Jeg mener at BEGGE partere ALTID skal gøre sit upperligste, for at forblive attraktiv for den anden part. Det er bare min holdning, og du behøver ikke være enig. Selvom man vejer 30 kg for meget, så kan man sagtens ligne og føle sig som en million ;-) Hverken du eller din mand er en selvfølge resten af livet, bare fordi man er gift eller har børn sammen. Derfor mener jeg, at man altid skal være bevidst om at forsøge at se godt ud for den anden. Det er ikke sikkert man orker det hver dag, men man skal blot være bevist og gøre en indsats.
Sex er vigtigt for mig, og hvis jeg ikke fik sex hjemme, så kan jeg love dig for, at jeg ikke synes min mand var særligt interessant mere. Børn eller ikke børn!! Vi har sgu også fortjent et sexliv og ikke bare en roommate!! Når vi er gladere, så vil jeg påstå, at så er vores børn det også! Det holder ikke i længden, at man ikke har et sexliv, så tag fat om roret og tag styringen i din egen hånd.
Du har kun 1 liv - så giv slip på føringen indimellem og sørg for at lev det!!! Dagen der gik, kommer jo aldrig igen!
HUSK DET NU - DU FORTJENER KUN DET ALLER BEDSTE, SØDE!!!! 

Ha en fantastisk dag!!
Kram Lisbeth