Han gider ikke have sex med mig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

Lunae

Jeg sender lige et kæmpe knus til dig jeg kan slet ikke forestille mig hvordan det måtte være at blive afvist! Jeg er selv en stor pige og jeg har bestemt ikke den krop, som jeg ville ønske jeg havde! I vores forhold ligger begrænsningerne omkring sex hos mig! Jeg spørger tit min kæreste om han ikke synes jeg har en klam krop og sådan, men han svarer altid at jeg er dejlig og super blød

Jeg må så indrømme, at jeg ikke er sikker på at jeg ville have de på samme måde, hvis det var min kæreste, som var overvægtig! Jeg synes seriøst, at det mest usexede er overvægtige mænd! Jeg ved, at det er en smule dobbeltmoralsk, hvis ikke meget, men sådan har jeg det bare

Jeg ved ikke hvad jeg ville med det her indlæg! Tænker bare, at du selvfølgelig ikke skal gå at være ked af det og føle dig usexet, for der er helt sikkert mange mænd der ville finde dig atraktiv! Jeg tror også din kæreste og dig har brug for at genfinde gnisten!

Pøj pøj med det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Mumto3

Nu bliver jeg sikkert meget upopulær men jeg vælger alligvel at skrive følgende:

Hvad nu hvis din mand vitterlig ikke har lyst til sex med dig fordi du vejer 30 kg 'for meget'? Er det okay at have det sådan? Eller er det 'forbudt'? -og hvad skal han i så fald stille op med sine følelser? Skal han lyve for dig, og sige at det ikke betyder noget? Skal han være ærlig (og såre dig endnu mere)?

Mht om du vil 'give' ham sex, når du har tabt dig igen, så kunne man også vende den på hovedet og sige: Når du har tabt dig: FÅR du sex igen, du FÅR din mands fulde opmærksomhed, du FÅR en mand som ikke gider gokke den af mere fordi han hellere vil have dig. Ja, faktisk FÅR du styrepostitionen i jeres sexliv (i modsætning til nu, hvor det er din mand der har den, og mere eller mindre 'bestemmer' at I ikke har sex).

Jeg ser ingen grund til at spille martyr og sige: Nå, du ville ikke have mig da jeg var tyk, så må du ikke få mig, nu hvor jeg er blevet tynd. Det ville da være drøn ærgelig for jer BEGGE to!!!

Og til sidst vil jeg gerne inddrømme at det fysiske betyder noget for MIG!  Min mand rejser meget og når han kommer hjem fra en tur i junglen i 2 mdr og han kommer hjem med flad mave og store overarme, ja, så tænder jeg mere på ham, end når han har siddet på sin flade røv i et par måneder og har taget 5 kg på, som alle sammen sider lige foran på maven og ligner en ølvom. Det er der bare ikke ret meget sex-appael over i mine øjne!!! 

Jeg vejede over 100kg da jeg var gravid med den første (mod en før vægt på 70kg), nu har vi 3 børn og jeg vejer 60kg (jeg synes det er benhårdt at have tre børn, jeg sidder jo ikke ned i mere en max 2-3 min adgangen. Der er noget der skal laves konstant, så selvom jeg spiser mega usundt og fed mad, så kan de bare ses, at jeg ikke har siddet i en sofa i snart 4 år) og min mand giver da udtryk for at han er lykkelig for at jeg har tabt alle ekstra-kiloerne. Det kunne jeg vælge at blive sur over, men det er jeg nu ikke. Jeg er bare glad for, at han er glad for min krop som den er nu (inkl hængepatter efter at have ammet 3 børn!!!) Vi kan godt tale om min 'storhedstid' hvor jeg også havde store flotte struttende bryster. Den tid kommer aldrig igen, men det gør ladeporten af en kæmperøv heller ikke. Så han må 'nøjes' med et med par 'lange størmper med en 2 krone i' som mine bryster er nu.

Anmeld

9. juli 2010

lisbethita

Mumto3 skriver:

Nu bliver jeg sikkert meget upopulær men jeg vælger alligvel at skrive følgende:

Hvad nu hvis din mand vitterlig ikke har lyst til sex med dig fordi du vejer 30 kg 'for meget'? Er det okay at have det sådan? Eller er det 'forbudt'? -og hvad skal han i så fald stille op med sine følelser? Skal han lyve for dig, og sige at det ikke betyder noget? Skal han være ærlig (og såre dig endnu mere)?

Mht om du vil 'give' ham sex, når du har tabt dig igen, så kunne man også vende den på hovedet og sige: Når du har tabt dig: FÅR du sex igen, du FÅR din mands fulde opmærksomhed, du FÅR en mand som ikke gider gokke den af mere fordi han hellere vil have dig. Ja, faktisk FÅR du styrepostitionen i jeres sexliv (i modsætning til nu, hvor det er din mand der har den, og mere eller mindre 'bestemmer' at I ikke har sex).

Jeg ser ingen grund til at spille martyr og sige: Nå, du ville ikke have mig da jeg var tyk, så må du ikke få mig, nu hvor jeg er blevet tynd. Det ville da være drøn ærgelig for jer BEGGE to!!!

Og til sidst vil jeg gerne inddrømme at det fysiske betyder noget for MIG!  Min mand rejser meget og når han kommer hjem fra en tur i junglen i 2 mdr og han kommer hjem med flad mave og store overarme, ja, så tænder jeg mere på ham, end når han har siddet på sin flade røv i et par måneder og har taget 5 kg på, som alle sammen sider lige foran på maven og ligner en ølvom. Det er der bare ikke ret meget sex-appael over i mine øjne!!! 

Jeg vejede over 100kg da jeg var gravid med den første (mod en før vægt på 70kg), nu har vi 3 børn og jeg vejer 60kg (jeg synes det er benhårdt at have tre børn, jeg sidder jo ikke ned i mere en max 2-3 min adgangen. Der er noget der skal laves konstant, så selvom jeg spiser mega usundt og fed mad, så kan de bare ses, at jeg ikke har siddet i en sofa i snart 4 år) og min mand giver da udtryk for at han er lykkelig for at jeg har tabt alle ekstra-kiloerne. Det kunne jeg vælge at blive sur over, men det er jeg nu ikke. Jeg er bare glad for, at han er glad for min krop som den er nu (inkl hængepatter efter at have ammet 3 børn!!!) Vi kan godt tale om min 'storhedstid' hvor jeg også havde store flotte struttende bryster. Den tid kommer aldrig igen, men det gør ladeporten af en kæmperøv heller ikke. Så han må 'nøjes' med et med par 'lange størmper med en 2 krone i' som mine bryster er nu.

Hej Ano :-)

Jeg må ærligt tilstå, at jeg er enig i dette indlæg, som jeg her citere. Jeg er også lidt bange for at blive upopulær, men på den anden side, så er det kærligt ment og jeg synes nu engang, at man opnår mere ved at få den ærlige holdning at vide, fremfor at bare sige det er synd for dig.

Men jeg SYNES faktisk, at det er synd for dig - men jeg mener også, at du har magten i din egen hånd. Du skal da ikke "nøjes" med at give ham blow job?? Hvis det er det eneste sex du får?? Du har da fortjent at få et helt normalt sexliv efter du har fået 3 børn!! 30 kg for meget er ingen undskyldning, søde mor!! DU HAR FORTJENT DET BEDSTE!! Kun det bedste er godt nok!! Du må aldrig nøjes med mindre - og heller ikke med, at I to blot er blevet roommates! Det er sgu lidt for nemt for ham så.

Jeg forstår godt, at 3 børn kan gøre, at man tager sig lidt for meget på....og man ikke har tid til sig selv. Jeg har kun 1 barn endnu, men har familie, som jeg kan se har drønene travlt. Nu er dine børn nok ved at blive så store, at det snart må være DIN tur til at tænke lidt på dig selv. Og uanset om man har 30, 20 eller 10 kg for meget.... så skal du altid sørge for at gøre noget ud af dig selv. Det er ikke kg'erne det kommer an på. Det er også selvfølelsen og selvværdet. Det mener jeg!! Derudover så skal du også sørge for at komme lidt ud og væk fra børn og bleer engang imellem - HELT ALENE!!!! Du skriver ikke om du allerede gør det, men jeg forstiller mig, at du tager meget af slæbet, da du skriver, at du konstant løber rundt. Din mand har godt af at tage over hjemmefronten og de tre børn, mens du er ude og opleve noget og møde andre mennesker! Det bliver DU nemlig mere attrativ og spændende af og du får en anden selvfølelse af det ;-) 

For mig handler det om ALTID at se smuk ud.....FOR MIN SKYLD....fordi jeg får det godt med  mig selv og naturligvis også for min mands. Jeg mener at BEGGE partere ALTID skal gøre sit upperligste, for at forblive attraktiv for den anden part. Det er bare min holdning, og du behøver ikke være enig. Selvom man vejer 30 kg for meget, så kan man sagtens ligne og føle sig som en million ;-) Hverken du eller din mand er en selvfølge resten af livet, bare fordi man er gift eller har børn sammen. Derfor mener jeg, at man altid skal være bevidst om at forsøge at se godt ud for den anden. Det er ikke sikkert man orker det hver dag, men man skal blot være bevist og gøre en indsats.  

Sex er vigtigt for mig, og hvis jeg ikke fik sex hjemme, så kan jeg love dig for, at jeg ikke synes min mand var særligt interessant mere. Børn eller ikke børn!! Vi har sgu også fortjent et sexliv og ikke bare en roommate!! Når vi er gladere, så vil jeg påstå, at så er vores børn det også! Det holder ikke i længden, at man ikke har et sexliv, så tag fat om roret og tag styringen i din egen hånd.

Du har kun 1 liv - så giv slip på føringen indimellem og sørg for at lev det!!! Dagen der gik, kommer jo aldrig igen!    

HUSK DET NU - DU FORTJENER KUN DET ALLER BEDSTE, SØDE!!!!  

Ha en fantastisk dag!!

Kram Lisbeth

Anmeld

9. juli 2010

Anonym trådstarter

Jeg er dybt taknemlig for jeres indlæg, tøser

Ja, nogle af tingene gør da ondt, men jeg kan jo godt følge jer i det I skriver.

Vi kan hurtigt blive enig om, at fedt bare ikke er attraktivt. Men er det så ikke unfair, at min kæreste kan sidde med den holdning, mens han osse selv vejer 15 kilo for meget??

Jeg må tage en snak med ham i aften, når børnene er lagt i seng. Jeg vil jo hellere have han er ærlig overfor mig, siger: ved du hvad skat, jeg elsker dig lige præcis som den du er. Men skulle vi ikke sammen smide de overflødige kilo, både for vores helbreds skyld, men osse for udseendets skyld!!!?? Jeg kan ikke lide han bare giver mig den kolde skulder.....og så kan jeg ellers gætte mig til resten. Det syntes jeg ikke er fair og det er det der gør mig så ked af det

Anmeld

9. juli 2010

Tanja1

Anonym skriver:

Jeg er dybt taknemlig for jeres indlæg, tøser

Ja, nogle af tingene gør da ondt, men jeg kan jo godt følge jer i det I skriver.

Vi kan hurtigt blive enig om, at fedt bare ikke er attraktivt. Men er det så ikke unfair, at min kæreste kan sidde med den holdning, mens han osse selv vejer 15 kilo for meget??

Jeg må tage en snak med ham i aften, når børnene er lagt i seng. Jeg vil jo hellere have han er ærlig overfor mig, siger: ved du hvad skat, jeg elsker dig lige præcis som den du er. Men skulle vi ikke sammen smide de overflødige kilo, både for vores helbreds skyld, men osse for udseendets skyld!!!?? Jeg kan ikke lide han bare giver mig den kolde skulder.....og så kan jeg ellers gætte mig til resten. Det syntes jeg ikke er fair og det er det der gør mig så ked af det

Godt for dig, at du vil gøre noget ved det. Tror også at jeg vil tage mig sammen nu og se hvad jeg selv kan gøre for at komme ind i varmen igen... knus

Anmeld

10. juli 2010

JustAnotherName

jeg ved godt det her gør ondt, men alså jeg kan egentlig godt følge din mand.

min egen mand har taget 10 kg på de sidste 2 år og har er blevet bedt om at tabe dem, for jeg tænder ikke på ham som han ser ud nu og selv er jeg da også igang, da jeg ved at han virkelig hellere ikke tænder på mig, når jeg vejer for meget, så derfor synes jeg det vigtigt at holde vægten nede og stabil

men hvorfor ikke vende den og bruge den som motivation, at du kan komme ned på den før baby-vægt og så det pludselig diog der styre hvornår HAN må få sex og ikke ham der styre det, hvis det viser sig at det er din overvægt der gør det.

da jeg vejede 15 kg for meget gad min mand hellere ikke sex med mig og vi har hellere aldrig haft sex under graviditet, da han ikke finder mig attraktiv, men det har jo så været noget vi har snakket om fra start, så jeg har vidst det.

men jeg synes da du skal prøve at vende den om og bruge den til motivation for at tabe dig istedet

Du får det til at lyde så nemt .....

"min egen mand har taget 10 kg på de sidste 2 år og han er blevet bedt om at tabe dem, for jeg tænder ikke på ham som han ser ud nu. Og selv er jeg da også igang, da jeg ved at han virkelig heller ikke tænder på mig, når jeg vejer for meget, så derfor synes jeg det vigtigt at holde vægten nede og stabil "

Hvis man vejer 35 kg. over sin ønskede vægt, så er det jo ikke ligefrem sådan en vupti-agtig ting at smide igen.

Og ja, selvfølgelig er det vigtigt at man kan tænde sin partner og at man gør noget ud af sig selv, og at man selv tænder på sin partner. Men seriøst, så burde det indre skinne mere igennem end det ydre ....uanset årsagen til de ekstra kilo. Andet er - i min verden - simpelthen for overfladisk!

Anmeld

10. juli 2010

Louise mortil4

JustAnotherName skriver:

"min egen mand har taget 10 kg på de sidste 2 år og han er blevet bedt om at tabe dem, for jeg tænder ikke på ham som han ser ud nu. Og selv er jeg da også igang, da jeg ved at han virkelig heller ikke tænder på mig, når jeg vejer for meget, så derfor synes jeg det vigtigt at holde vægten nede og stabil "

Hvis man vejer 35 kg. over sin ønskede vægt, så er det jo ikke ligefrem sådan en vupti-agtig ting at smide igen.

Og ja, selvfølgelig er det vigtigt at man kan tænde sin partner og at man gør noget ud af sig selv, og at man selv tænder på sin partner. Men seriøst, så burde det indre skinne mere igennem end det ydre ....uanset årsagen til de ekstra kilo. Andet er - i min verden - simpelthen for overfladisk!

enig

Anmeld

10. juli 2010

sarahb

Kan det ikke have noget at gøre med graviditeten og at dine børn er kommet ud dernede. hvis det allerede startede under den første graviditet. Det er der mange mænd der døjer med.

Anmeld

10. juli 2010

Maria-s

JustAnotherName skriver:

Ikke helt enig...

Nej det er det overhovedet ikke og jeg tror heller ikke at det er det der menes. MEN 35 kg ekstra forandre bare kroppen og udseende rigtig meget. Og selvom det er PISSE hårdt at indse, så er det vel lidt en fact? Det er også super vigtigt at der ikke bliver set 35 kg som det eneste mål. Det er nødt til at blive breaket op i mindre bidder. Udseenest vil da også (meget positivt) ændre sig ved minus 10 kg. Og det kan så give motivation til de næste 10 kg osv.

Jeg synes bare ikke man helt kan stille det sådan her op.. Jeg tror rigtig mange mennesker ender op sammen fordi man "spotter" hinanden ud. Dvs. fysisk/ karisma. DEREFTER kommer de dybere ting og den dybere kærlighed. Og hendes mand fortæller hun jo også at han fortæller at han elsker hende..

Jeg kan kun sammenligne med mit eget liv... Men min kæreste og jeg snakkede faktisk omkring det her med vægt allerede kort tid efter vi mødtes. Der sagde han at han var nødt til at indrømme noget og det var at han syntes jeg var super lækker ( ) MEN at han også godt i fremtiden kunne finde på at sige; så moster så er det snitterne væk fra slikskålen! hvis det var han syntes at jeg blev for tyk. Det lyder hårdt og meget overfladisk måske, men jeg er meget taknemmelig for at han har den holdning, for jeg VED hvor meget 10+ kg kan gøre ved ens selværd. Og jo så er der de extra kg men det stråler igennem alt; væremåde, personligheden ændre sig.. Det er en ond spiral..

Så til kære, kære dig der startede indlægget; hvordan har DU det med dig selv i dag? hvordan drømmer DU om at se ud? Hvis du er ked af hvordan DU føler dig og gerne vil tabe dig, ja så er der altså ikke andet at gøre end at tørre tårerne af kinderne og komme igang.

Få din mand til at tage børnene nogle aftner om ugen eller hvordan det nu kan lade sig gøre og gør noget ved det! FOR DIG SELV.

Om det er motionscenter, gåture, svømning eller hvad du nu har lyst til, så nyd det og nyd den følelse du får i kroppen ved at DU nu gør noget for at DU får det bedre. Snak evt. med en kostvejleder, for det er vigtigt at du får den rette mængde energi ind, hvis du seriøst går igang med projekt "tab mig" (FOR DIG og DIT selværd). Du skal spise rigtigt og NOK.

Jeg håber virkelig at du forstår meningen med det jeg skriver og at det på ingen måde er for at "trampe på en der ligger ned". Jeg har bare selv engang vejet for meget og jeg ved hvor ødelæggende det kan være for en selv og for et forhold. Jeg "tvang" min X til at fortælle hvordan han havde det med at jeg havde taget godt 15 kg på fra den dag vi blev kærester og så til nu 6-7 år senere. Og da han så sagde at han ja da faktisk syntes at jeg VAR blevet tykkere og at det måske faktisk betød lidt, ja så blev jeg først rasende over at han kunne finde på at FØLE sådan og så blev jeg MEGA ked af det... Men manden sagde jo bare hvad HAN følte og kun fordi jeg nærmest tvang ham til det. Det handlede intet om at han ikke elskede mig, han var "bare" ikke så tiltrukket af mig mere.. VI gjorde ikke noget ved det.. Han var bange for konfrontationerne og jeg blev bare ked af det og lukkede mig inde i mig selv. Vi fejede det under gulvtæppet og blev enige om at vi da havde det meget fint og at sex var en overdrevet størrelse.. det er der det bare ikke. Vi blev "venner" istedet. Og ja vi er som sagt ikke sammen den dag i dag.

Nu har jeg fået en mand der tør konfrontere mig og sige tingende som de er (og hjælper mig med mad og motivation) og jeg er lykkelig  

Jeg har inden anelse om det kan hjælpe dig, dette her. Men jeg håber du kan finde en eller anden forståelse eller motivation i det...

STOOORT

Anmeld

10. juli 2010

Slettet

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har været sammen i en hel del år, har 3 børn sammen og har altid haft et godt sexliv. Jeg har altid været slank og eftertragtet. Men desværre har 3 børnefødsler sat sine spor på min krop og jeg vejer nu 35 kilo for meget. Jeg er nu i gang med at tabe mig, men har dog svært ved at finde motivationen i en travlt hverdag, men jeg kæmper.

Efter jeg har født børnene gider min mand ikke have sex med mig mere - jeg skal sgu næsten vride armen om på ham!!! Vi har sex max. 1 gang hver 3.-4. måned, og så er det altid mig der tager intativet.

Jeg kan mærke han ikke bryder sig om mine ekstra kilo, hvilket jo bare sårer mig endnu mere. Han siger han elsker mig, men rører aldrig ved mig! Han siger det ikke skyldes mine ekstra kilo, men at han bare ikke tænker over det med sex så meget......yea right!

Det sårer mig meget, for han "kører den tit af" på sig selv....enten opdager jeg ham eller osse fortæller han mig det selv Det sårer mig meget.

Jeg tænder ikke så ofte på ham mere, da jeg hele tiden har det i baghovedet, at han sikkert syntes jeg er ulækker Men jeg har virkelig behov for mere sex i mit liv.....dog tænker jeg osse ofte, at når jeg har smidt de kilo igen og igen er blevet hot og lækker, så vil jeg vædde med han vil komme efter sex hele tiden...men har jeg så lyst til at give ham det????

Åh, er det mig der er mærkelig??

Anonym

Jeg føler virkelig med dig - det må være frygteligt, at føle sig afvist på den måde af den man elsker

Omvendt vil jeg også sige, at din kæreste jo ikke selv er herre over hvad der tænder ham, og hvis deller bare ikke gør det - jamen what can a man do??

Jeg vil sige, at hvis ikke et bedre sexliv kan give dig motivation til at tabe de ekstra kilo (som du jo godt selv ved, at du er i besiddelse af) jamen hvad skulle så kunne??

Jeg forstår så heller ikke helt din kommentar om hvorvidt du skal have sex med ham når du har tabt dig? Det lyder lidt som om du har tænkt dig, at tabe dig og dermed blive lækker (sådan forstår jeg at du mener det) og så straffe ham med ikke at have sex med ham? Et parforhold handler om at spille for hinandens hold - ikke mod hinanden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.