Han gider ikke have sex med mig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.998 visninger
21 svar
0 synes godt om
8. juli 2010

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har været sammen i en hel del år, har 3 børn sammen og har altid haft et godt sexliv. Jeg har altid været slank og eftertragtet. Men desværre har 3 børnefødsler sat sine spor på min krop og jeg vejer nu 35 kilo for meget. Jeg er nu i gang med at tabe mig, men har dog svært ved at finde motivationen i en travlt hverdag, men jeg kæmper.

Efter jeg har født børnene gider min mand ikke have sex med mig mere - jeg skal sgu næsten vride armen om på ham!!! Vi har sex max. 1 gang hver 3.-4. måned, og så er det altid mig der tager intativet.

Jeg kan mærke han ikke bryder sig om mine ekstra kilo, hvilket jo bare sårer mig endnu mere. Han siger han elsker mig, men rører aldrig ved mig! Han siger det ikke skyldes mine ekstra kilo, men at han bare ikke tænker over det med sex så meget......yea right!

Det sårer mig meget, for han "kører den tit af" på sig selv....enten opdager jeg ham eller osse fortæller han mig det selv Det sårer mig meget.

Jeg tænder ikke så ofte på ham mere, da jeg hele tiden har det i baghovedet, at han sikkert syntes jeg er ulækker Men jeg har virkelig behov for mere sex i mit liv.....dog tænker jeg osse ofte, at når jeg har smidt de kilo igen og igen er blevet hot og lækker, så vil jeg vædde med han vil komme efter sex hele tiden...men har jeg så lyst til at give ham det????

Åh, er det mig der er mærkelig??

Anonym

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

Enayia

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har været sammen i en hel del år, har 3 børn sammen og har altid haft et godt sexliv. Jeg har altid været slank og eftertragtet. Men desværre har 3 børnefødsler sat sine spor på min krop og jeg vejer nu 35 kilo for meget. Jeg er nu i gang med at tabe mig, men har dog svært ved at finde motivationen i en travlt hverdag, men jeg kæmper.

Efter jeg har født børnene gider min mand ikke have sex med mig mere - jeg skal sgu næsten vride armen om på ham!!! Vi har sex max. 1 gang hver 3.-4. måned, og så er det altid mig der tager intativet.

Jeg kan mærke han ikke bryder sig om mine ekstra kilo, hvilket jo bare sårer mig endnu mere. Han siger han elsker mig, men rører aldrig ved mig! Han siger det ikke skyldes mine ekstra kilo, men at han bare ikke tænker over det med sex så meget......yea right!

Det sårer mig meget, for han "kører den tit af" på sig selv....enten opdager jeg ham eller osse fortæller han mig det selv Det sårer mig meget.

Jeg tænder ikke så ofte på ham mere, da jeg hele tiden har det i baghovedet, at han sikkert syntes jeg er ulækker Men jeg har virkelig behov for mere sex i mit liv.....dog tænker jeg osse ofte, at når jeg har smidt de kilo igen og igen er blevet hot og lækker, så vil jeg vædde med han vil komme efter sex hele tiden...men har jeg så lyst til at give ham det????

Anonym

Kære Ano.

Nej jeg syntes bestemt ikke du er mærkelig. Jeg blev helt ked da jeg læste din indlæg. Du har menneskelige følelser og behov som enhver anden kvinde har. Jeg syntes ikke han kan være bekendt at afvise dig. DU har født ham 3 børn og betalt prisen med din krop. Det burde han værdsætte! Jeg syntes man skal give kærlighed til sin partner uanset om man vejer for meget eller ej! Det er det indre som der tæller.

Jeg ved ikke hvordan jeg skal hjælpe dig. Men du skal have en krammer. Jeg syntes ikke det er dig der har et problem.

Jeg syntes du skal fortælle din mand hvor meget det sårer dig. Vær åben med dine følelser, for du skal ikke gå rundt og være ulykkelig, det er der ingen der kan bære. Jeg håber og ønsker han vil tage det til sig og alt vil ordne sig.

Kæmpe knus til dig

Anmeld

8. juli 2010

<3

Jeg synes din mand og dig skal sætte jer ned en dag hvor I begge har fred og børnefri og snakke om de her ting. Umiddelbart synes jeg at I skal snakke om følgende ting:

1. hvor meget og hvordan skal I være kæreste? Skal I på dates? Have kærestefri? Eller en årlig kærlighedsferie?

2. Hvor meget sex skal I have? At have sex hver dag i en måned siges at være en god måde at sætte tingene i omdrejninger og en god måde at tabe sig på

3. Finde en ugentlig dag hvor når børnene er lagt i seng og der er ro at I skal snakke voksensnak, altså hvor det KUN omhandler jer, ham som individ og dig som individ.

Om der er andre ting som også bør tages op kan jeg ikke sige noget om men jeg synes det lyder som om at I er endt i en ond cirkel hvor du føler dig grim og at han væmmes ved dig for det er jo slet ikke sikkert at det reelt forholder sig sådan. Men det er alligevel ikke positivt hverken for kærligheden eller for vægttabet. Det må du tale med ham om men på en ikke anklagende måde. Dvs. at du kan sige at du føler dig grim når I kun har sex så sjældent om I måske kunne gøre noget ved det?

Mht. at han onanerer kan du ikke gøre meget ved, det er jo hans seksualitet medmindre I har aftalt andet. Men du kan måske forklare ham at du helst ikke vil konfronteres med det i en periode fordi det forstærker din nederlagsfølelse som kæreste og kvinde når I ikke samtidigt har sex.

God vind med det hele

Anmeld

8. juli 2010

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres indlæg, hvor er I søde og hvor er det rart at høre, at det ikke bare er mig der er mærkelig. Og tak for krammet, det var lige hvad jeg manglede

Jamen jeg har flere gange snakket med min kæreste om det, mine behov og mine følelser. Han siger han elsker mig, samt han ikke syntes jeg er ulækker, men at det selvfølgelig er mere rart, når man ikke har så meget ekstra hud!!!! Jeg bliver ked af det og siger det til ham. Men så syntes han ikke vi skal snakke mere om det, for der jo ikke er mere at sige til det. Efter en sådan snak kan vi så have sex samme aften, ofte vil han dog helst have et blowjob og så var det det! Igen føler jeg mig snydt....og føler han kun inviligede i sex pga vores snak, men egentlig ikke af lyst

Han gad heller aldrig sex under mine graviditeter....!! Det er bare underligt, for han vejer selv 15 kilo for meget, men jeg syntes da ikke han er ulækker!!

Ano

Anmeld

8. juli 2010

Tanja1

Kæro Ano,

Jeg så din indlæg og følte at det ramte lige lidt tæt på... Jeg har nemmelig lidt af en samme situation, for min mand gider nemlig heller ikke at have sex med mig. Heller ikke nu at jeg HAR smidt alle baby-kiloene og lidt til. Hans undskyldning er også, at han ikke tænker på sex så meget, og jeg ved også, at han fyrer det på sig selv ligesom din mand...  han har ovenikøbet blæret med det overfor vores venner, mens jeg sad i rummet, da det "er da nemmere at ordne sig selv" eller noget i den stil. Dengang var jeg gravid. Jeg fortalt ham så bagefter, hvor meget det sårede mig, og han har ikke snakket så meget om det.

Ellers er hans undskylning for ikke at ville sex, at han er for træt (ja ok, han arbejder også hårdt), eller oftest, fordi jeg har været en bitch den dag. Det sker også, ligesom med dig, at når vi endelig kommer til det, så vil han kun have et blowjob, og jeg skal være meget heldig, hvis jeg også får noget...

Vi elsker hinanden, men har en del problemer ellers også. Er dog også lykkelige i perioder, men jeg tror helt sikkert, at vi ville være meget lykkeligere, hvis vi havde mere sexliv. Og så ville det jo naturligvis hjælpe med det der barn nr.2...

Anmeld

8. juli 2010

misslea

Anonym skriver:

Anonym

Puha.... jeg ved egentlig ikke helt, hvad jeg kan skrive, som kan hjælpe dig!!! Men hold da op, hvor du fortjener et stort

Jeg kan næsten ikke forestille mig, hvordan du må føle - det må være SÅ forfærdelig svært at blive afvist af sin partner, uanset grund!!!

Jeg vil sige til dig, at det på INGEN måde er dig, den er gal med... tvært imod!!! Selvfølgelig har du lyst til sex med din kæreste, og han skulle også gerne have lyst til dig!!! Selvom du har forsøgt at snakke med ham flere gange, er du nødt til at fortsætte....! Hvis jeres sexliv skal have en chance for at kune tilfredsstille jer begge, så har I tydeligvis en masse ting at snakke igennem...!!

Det er på ingen måde et nemt emne at angribe - et meget følsomt ét af slagsen - ingen tvivl om det!!! Men du er nødt til at få din kæreste til at forstå hvad det gør ved dig, at han aldrig tager initiativ til sex, at han aldrig rører ved dig, og at han afviser dig, år du lægger op til noget!!! Det er for tidligt at ens sexliv uddør.... I har jo mange gode år på lagnerne endnu så det er vigtigt, at I får det til at fungere inden det bliver alt for akavet for jer, og inden du får så dårligt selvværd, at det for alvor begynder at påvirke dig - også uden for sengen....!!!!

Håber af hele mit hjerte, at I får talt tingene igennem..... det fortjener du helt bestemt....

Mange fra Lea

Anmeld

8. juli 2010

charlottekri

nu ved jeg godt at det ikke er helt det samme, men jeg har faktisk haft en lang periode, hvor jeg slet ikke har haft lyst til sex efter vi har fået vores datter... det har intet med min mand at gøre, men bare generelt... jeg har aldrig rigtig været "gøre det selv"-typen, så derfor har jeg bare nærmest undværet. måske er det det din mand oplever nu??

Anmeld

8. juli 2010

Ik fordi jeg skal strø salt i  såret, men hvis min mand vejede 35kg. for meget, så ville jeg stadigvæk elske ham, men jeg ville  ikke tænde på han på samme måde som før... Synet er jo også en del af det seksuelle..

Anmeld

9. juli 2010

Anonym trådstarter

Tak for de nye indlæg. Jeg kunne forstå ham, hvis det var en periode han gik igennem, hvilket vi alle vel kan komme ud for. Men så er det godt nok en lang periode, eftersom det startede under min første graviditet....og et er nu 9 år siden..

TILMELDT: Ja, jeg må indrømme dit indlæg gjorde ondt. Men jeg kan jo godt se du har ret....jeg ved jo godt jeg ikke er attraktiv på samme måde mere, selvom jeg virkleig gør meget ud af mig selv, hår, make-up, tøj osv. Og jeg er nu osse i gang med at smide de her kilo. Men...hvis det så viser sig, at han meget gerne vil have sex med mig, når jeg har tabt dem...så føler jeg mig osse bare lidt røvrendt, fordi hvorfor er jeg ikke god nok, blot fordi jeg vejer ekstra efter en fødsel?!?!? Det kan godt være han ser mig mindre attraktiv, men derfor skal han da ikke helt afvise mig og helt slå hånden af mig mht sex. Han burde elske mig uanset størrelse og vide, at de kilo skyldes jeg har født hans 3 børn, samt at jeg nok skal finde min normalvægt igen. Jeg afviser jo ikke ham, selvom han osse vejer lidt mere, end da vi mødtes.

Det er virkelig bare en ubehagelig situation at stå i, at blive afvist af sin kæreste. Jeg kan ikke lade være med at tænke på heller, i hvilke situationer han ellers kan finde på at svigte mig...!!

Anmeld

9. juli 2010

karina1980

Anonym skriver:

Tak for de nye indlæg. Jeg kunne forstå ham, hvis det var en periode han gik igennem, hvilket vi alle vel kan komme ud for. Men så er det godt nok en lang periode, eftersom det startede under min første graviditet....og et er nu 9 år siden..

TILMELDT: Ja, jeg må indrømme dit indlæg gjorde ondt. Men jeg kan jo godt se du har ret....jeg ved jo godt jeg ikke er attraktiv på samme måde mere, selvom jeg virkleig gør meget ud af mig selv, hår, make-up, tøj osv. Og jeg er nu osse i gang med at smide de her kilo. Men...hvis det så viser sig, at han meget gerne vil have sex med mig, når jeg har tabt dem...så føler jeg mig osse bare lidt røvrendt, fordi hvorfor er jeg ikke god nok, blot fordi jeg vejer ekstra efter en fødsel?!?!? Det kan godt være han ser mig mindre attraktiv, men derfor skal han da ikke helt afvise mig og helt slå hånden af mig mht sex. Han burde elske mig uanset størrelse og vide, at de kilo skyldes jeg har født hans 3 børn, samt at jeg nok skal finde min normalvægt igen. Jeg afviser jo ikke ham, selvom han osse vejer lidt mere, end da vi mødtes.

Det er virkelig bare en ubehagelig situation at stå i, at blive afvist af sin kæreste. Jeg kan ikke lade være med at tænke på heller, i hvilke situationer han ellers kan finde på at svigte mig...!!

jeg ved godt det her gør ondt, men alså jeg kan egentlig godt følge din mand.

min egen mand har taget 10 kg på de sidste 2 år og har er blevet bedt om at tabe dem, for jeg tænder ikke på ham som han ser ud nu og selv er jeg da også igang, da jeg ved at han virkelig hellere ikke tænder på mig, når jeg vejer for meget, så derfor synes jeg det vigtigt at holde vægten nede og stabil

men hvorfor ikke vende den og bruge den som motivation, at du kan komme ned på den før baby-vægt og så det pludselig diog der styre hvornår HAN må få sex og ikke ham der styre det, hvis det viser sig at det er din overvægt der gør det.

da jeg vejede 15 kg for meget gad min mand hellere ikke sex med mig og vi har hellere aldrig haft sex under graviditet, da han ikke finder mig attraktiv, men det har jo så været noget vi har snakket om fra start, så jeg har vidst det.

men jeg synes da du skal prøve at vende den om og bruge den til motivation for at tabe dig istedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.