Anonym skriver:
Min kæreste og jeg har været sammen i en hel del år, har 3 børn sammen og har altid haft et godt sexliv. Jeg har altid været slank og eftertragtet. Men desværre har 3 børnefødsler sat sine spor på min krop og jeg vejer nu 35 kilo for meget. Jeg er nu i gang med at tabe mig, men har dog svært ved at finde motivationen i en travlt hverdag, men jeg kæmper.
Efter jeg har født børnene gider min mand ikke have sex med mig mere - jeg skal sgu næsten vride armen om på ham!!! Vi har sex max. 1 gang hver 3.-4. måned, og så er det altid mig der tager intativet.
Jeg kan mærke han ikke bryder sig om mine ekstra kilo, hvilket jo bare sårer mig endnu mere. Han siger han elsker mig, men rører aldrig ved mig! Han siger det ikke skyldes mine ekstra kilo, men at han bare ikke tænker over det med sex så meget......yea right!
Det sårer mig meget, for han "kører den tit af" på sig selv....enten opdager jeg ham eller osse fortæller han mig det selv
Det sårer mig meget.
Jeg tænder ikke så ofte på ham mere, da jeg hele tiden har det i baghovedet, at han sikkert syntes jeg er ulækker
Men jeg har virkelig behov for mere sex i mit liv.....dog tænker jeg osse ofte, at når jeg har smidt de kilo igen og igen er blevet hot og lækker, så vil jeg vædde med han vil komme efter sex hele tiden...men har jeg så lyst til at give ham det????
Åh, er det mig der er mærkelig??
Anonym 
Puha.... jeg ved egentlig ikke helt, hvad jeg kan skrive, som kan hjælpe dig!!! Men hold da op, hvor du fortjener et stort 
Jeg kan næsten ikke forestille mig, hvordan du må føle - det må være SÅ forfærdelig svært at blive afvist af sin partner, uanset grund!!!
Jeg vil sige til dig, at det på INGEN måde er dig, den er gal med... tvært imod!!! Selvfølgelig har du lyst til sex med din kæreste, og han skulle også gerne have lyst til dig!!! Selvom du har forsøgt at snakke med ham flere gange, er du nødt til at fortsætte....! Hvis jeres sexliv skal have en chance for at kune tilfredsstille jer begge, så har I tydeligvis en masse ting at snakke igennem...!!
Det er på ingen måde et nemt emne at angribe - et meget følsomt ét af slagsen - ingen tvivl om det!!! Men du er nødt til at få din kæreste til at forstå hvad det gør ved dig, at han aldrig tager initiativ til sex, at han aldrig rører ved dig, og at han afviser dig, år du lægger op til noget!!! Det er for tidligt at ens sexliv uddør.... I har jo mange gode år på lagnerne endnu så det er vigtigt, at I får det til at fungere inden det bliver alt for akavet for jer, og inden du får så dårligt selvværd, at det for alvor begynder at påvirke dig - også uden for sengen....!!!!
Håber af hele mit hjerte, at I får talt tingene igennem..... det fortjener du helt bestemt....
Mange
fra Lea