Jeg er kommet til noget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2010

Vial

Caroline86 skriver:

hihi.. hun blev faktisk lidt høj griner!

Hun snork bobler nu, så tror det var der hele værd om 10 min tid går jeg op og vækker hende, giver hende en godnat tår og så hopper manden og jeg i seng og lader op til en skrigende vaccine baby i morgen

Vi skal være hos lægen kl 10.15 til 2 stk. 5-mdr. vaccine! Sidst fik hun 40 i feber og det påstås at være værre 2. gang

Pyhh, jeg frygter at opleve de der vacciner. Ubehageligt at vide, at lige om snart, så bliver ens barn syg.. men til gengæld skåner man dem fra nogle langt værre forløb. Så i den gode sags tjeneste må man bide tænderne sammen.

Pøj pøj med i morgen. Du må have et jordbær i lommen, som hun kan få bagefter.

Nat nat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KaMa skriver:

Pyhh, jeg frygter at opleve de der vacciner. Ubehageligt at vide, at lige om snart, så bliver ens barn syg.. men til gengæld skåner man dem fra nogle langt værre forløb. Så i den gode sags tjeneste må man bide tænderne sammen.

Pøj pøj med i morgen. Du må have et jordbær i lommen, som hun kan få bagefter.

Nat nat

det er nemlig lige det... og det er kun et døgns tid

hehe.. så ser man lige mig med lommen fuld af jordbær Skal nok lige sørge for det ikke er i baglommen på mine hvide bukser

Sov rigtig godt! og giv dine 2 guldklumper hver deres kærlige lille puf!

Anmeld

9. juli 2010

Diana...

Hun skal da bare havde jordbær  Lucas fik det også men nu kan han ikke lide dem mere hmm. tror måske det er alt der er rødt han ikke kan lidt ha ha for han gider heller ikke spise tomater og rød peber frugt. 

Anmeld

9. juli 2010

Mathilde

Mumto3 skriver:

Indrømmet; jeg synes det var forkert hvis du sad og drak cola, spiste chip og slik og gav hende det. Men jordbær!!! ej, ved du hvad, Det er da bare SKØNT for hende at få lov at smag, og få smag for det, og lære at elske at spise dejlige sunde bær!!!

Fedt hun har en god mor, der sørger for at hun får lov til at smage på det der er godt for hende

Helt enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.