Jeg er kommet til noget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.263 visninger
23 svar
0 synes godt om
8. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

... og jeg ved godt det ikke er helt reglementeret

Vores sp var her forleden og jeg talte med hende omkring det med frugt osv! Hun sagde at vi faktisk gerne må begynde at give hende grød af forskellige frugter (hun nævnte så æbler, ferskner, pærer, jordbær osv) nu det går så godt med grøden...

I dag sidder jeg så og spiser jordbær (igen) og Laura er bare SÅ nysgerrig og sidder og savler (jeps, hun savlede) ved siden af!

Jeg gav hende lov til at smage! Og aldrig i mit liv har jeg set så begejstret en lille pige Hun suttede glædeligt saften i sig og sad glad og tilfreds og smaskede

Var det meget forkert gjort?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

Skouboe

Hun ligner ikke en der har lidt voldsom overlast - det skulle da lige være fordi hun ikke fik flere - så mon ikke hun overlever?

Anmeld

8. juli 2010

Ina33

Caroline86 skriver:

Vores sp var her forleden og jeg talte med hende omkring det med frugt osv! Hun sagde at vi faktisk gerne må begynde at give hende grød af forskellige frugter (hun nævnte så æbler, ferskner, pærer, jordbær osv) nu det går så godt med grøden...

I dag sidder jeg så og spiser jordbær (igen) og Laura er bare SÅ nysgerrig og sidder og savler (jeps, hun savlede) ved siden af!

Jeg gav hende lov til at smage! Og aldrig i mit liv har jeg set så begejstret en lille pige Hun suttede glædeligt saften i sig og sad glad og tilfreds og smaskede

Jeg ved ikke om det var forkert. Men hold da op hvor ser hun sød ud...

Anmeld

8. juli 2010

Moderator

Skouboe skriver:

Hun ligner ikke en der har lidt voldsom overlast - det skulle da lige være fordi hun ikke fik flere - så mon ikke hun overlever?

hihi.. hun blev faktisk lidt sur da jeg ikke mente hun skulle have mere

Anmeld

8. juli 2010

Moderator

Loppe skriver:

Jeg ved ikke om det var forkert. Men hold da op hvor ser hun sød ud...

tak.. jeg står med jordbærret i hånden på billedet - meget ivrig lille pige

Anmeld

8. juli 2010

XXSS

Sålænge hun ikke får ondt i maven - så er det da bestemt ikke forkert!

Anmeld

8. juli 2010

Laulund87

Alt med måde, bare pas på hun ikke får ondt i maven

Hun har da bare det lækreste hår

Anmeld

8. juli 2010

<3

Caroline86 skriver:

Tja så længe hun hverken reagerer eller får ondt i maven så går det jo nok

Anmeld

8. juli 2010

Enayia

Jeg syntes ikke det var forkert. Det fik vi andre altså også da vi var små og jeg er da ikke død endnu

Anmeld

8. juli 2010

Mumto3

Indrømmet; jeg synes det var forkert hvis du sad og drak cola, spiste chip og slik og gav hende det. Men jordbær!!! ej, ved du hvad, Det er da bare SKØNT for hende at få lov at smag, og få smag for det, og lære at elske at spise dejlige sunde bær!!!

Fedt hun har en god mor, der sørger for at hun får lov til at smage på det der er godt for hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.