Navnet Mercedes :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2010

NoName

Anonym skriver:

Hvad synes i om navnet Mercedes?

begrund venligst svar.

Ikke min smag, for mig er det en en bil.

beklager

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

Englepigen

Jeg synes ikke om det. Ikke fordi det er grimt, men - det er et navn jeg forbinder med en bil, og synes derfor ikke man bør kalde en person det.

Måske det ville passe til en lille pige, men hvad så når hun bliver ældre?

Desuden forbinder jeg det med en dans tv-serie med en trunte med det navn, som jeg så absolute ikke havde sympati for i serien (ej heller hende som person i virkeligheden), så det trækker også ned for mig.

Anmeld

17. juli 2010

Mussen2

merichs skriver:

Synes det er et lækkert navn  Feminint og samtidig lidt råt

Enig - en pige med egen vilje og stærk personlighed

Anmeld

17. juli 2010

mortenw

2900 Happiness, som startede i 2007, har i hvert fald nok påvirket navnets popularitet. Se her:

mitbarnsnavn.dk/pigenavne/Mercedes

Anmeld

24. juli 2010

Mamalou

Det er slet ikke mig... Det har ikke så meget med 2900 Happiness at gøre, nok mere at det er et bilmærke!  

Anmeld

24. juli 2010

Susanne79

det er ikke lige min smag, for mig er det et bilmærke.....

Anmeld

24. juli 2010

Kløver

Anonym skriver:

Hvad synes i om navnet Mercedes?

begrund venligst svar.

hmm synes ikke om det, er ikke meget for navne som er kommet ud fra ting, synes jo heller ik man pludselig kalder sin dreng for Ford

Så nej, jeg synes ikke om navnet

Anmeld

24. juli 2010

oo

som der allerede er en der har skrevet, så var det et pigenavn længe før det blev et bilmærke

jeg gik i klasse med en pige der hed Kamilla Mercedes... men det er nu heller ikke på min top ti liste. på den anden side, så er det navn min evt datter skal have højst sandsynlig heller ikke på din (eller særlig mange andres), så det er jo ligegyldigt - som du også skriver - hvad andre mener, hvis man selv synes man har fundet det helt rigtige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.