Navnet Mercedes :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2010

otlitrom

Anonym skriver:

Hun får også navnet uanset hvad, var bare nysgerrig på hvad folk synes, da flere i vores omgangs kreds ikke synes om det.

Super  Jeres omgangskreds vænner sig helt sikkert til det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

Laulund87

Jeg bryder mig ikke om det

Anmeld

8. juli 2010

grinbidderen

jeg syntes nu ellers det er meget sød navn kan godt lide det.. men vi ville ikke skulle have en pige ved det navn da min svigermor ikke ville kunne udtale det..  men hvis i syntes om det navn så go for it det er jeres barn og ikke jeres vennekreds og os..

Anmeld

8. juli 2010

misslea

Jeg er slet ikke vild med det!!!

Det klinger ikke godt i min mund.... og er et navn som snobbede personligheder ofte får i dårlige amerikanske b-film... heheh (Samt Mercedes fra 2900....)!!

Men det er jo bare min holdning....

Anmeld

8. juli 2010

Mor til L&S

Heller ikke lige min smag!

Men hver sin smag heldigvis

Anmeld

8. juli 2010

Daisy

Synes det er helt fint Og til dem der tænker på en bil så er grunden her:

Mercedes var datter af racerkøreren Emil Jelinek, som forhandlede Gottlieb Daimlers biler i Frankrig. Jelinek havde overtalt Daimlers chef-designer Wilhelm Maybach til at fremstille en serie på 6 racerbiler, som han ville benytte i et væddeløb i Nice. Men da Daimler havde solgt licensrettighederne til sine biler i Frankrig til Panhard-Levassor, måtte de have et andet navn. Jelinek foreslog så at man brugte hans datters navn. Bilerne var uhyre succesfulde, så Daimler besluttede sig for at beholde navnet til sine fremtidige modeller.

Anmeld

8. juli 2010

*A*

Navnet lyder ikke godt i mine ører. Sorry

Anmeld

8. juli 2010

Sommerfuglelarven skriver:

Jeg er ikke meget for det, men det er fordi det er et bilmærke, og personen Mercedes fra 2900 Happiness kan jeg ikke fordrage

Hehe.. Helt enig!! Man forbinder altid navne med en person man kender!!

Anmeld

8. juli 2010

>>Carina<<

Jeg syns det er et flot navn :-)
Skidt være med om andre kan li det. Bare man selv kan li det. Det er det vigtigste... Jeg syns det er fedt med et navn ikke alle hedder og bare fordi hun får det navn, betyder det jo ikke at hun blir snobbet eller at folk vil opfatte hende sådan. DUMT AT DØMME UD FRA ET NAVN, hvis du spørger mig :-)

Anmeld

8. juli 2010

3xM

havde det været en pige i min mave havde hun kommet til at hedde mercedes...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.