Navnet Mercedes :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad synes i om navnet Mercedes

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.921 visninger
38 svar
0 synes godt om
8. juli 2010

Anonym trådstarter

Hvad synes i om navnet Mercedes?

begrund venligst svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

ll.andersen

Jeg syns det er super flot

Hmm .... Kunne det være at min egen datter hedder det

Anmeld

8. juli 2010

Sommerfuglelarven

Jeg er ikke meget for det, men det er fordi det er et bilmærke, og personen Mercedes fra 2900 Happiness kan jeg ikke fordrage

Anmeld

8. juli 2010

Diana...

Sommerfuglelarven skriver:

Jeg er ikke meget for det, men det er fordi det er et bilmærke, og personen Mercedes fra 2900 Happiness kan jeg ikke fordrage

Enig.

Anmeld

8. juli 2010

otlitrom

Jeg er enig

Men! Hvis det er det navn I ønsker at give Jeres datter, så GØR DET! Det er jo lige meget, hvad vi andre synes...

Anmeld

8. juli 2010

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Jeg er enig

Men! Hvis det er det navn I ønsker at give Jeres datter, så GØR DET! Det er jo lige meget, hvad vi andre synes...

Hun får også navnet uanset hvad, var bare nysgerrig på hvad folk synes, da flere i vores omgangs kreds ikke synes om det.

Anmeld

8. juli 2010

Mama3

jeg er også enig ikke lige min smag

Anmeld

8. juli 2010

Liljesilas

Begrundelsen for mit nej er, at jeg sammenligner navnet med hende fra 2900 happines... Også fordi det virker lidt snobbet, at kalde sit barn for et dyrt bilmærke. Men det var min mening, hvis du slev er helt vild med det, så er det jo det vigtigste

Anmeld

8. juli 2010

CiSo

enig.

Anmeld

8. juli 2010

Sees

Jeg synes det er ok - Ikke noget jeg ville kalde mit eget barn, dog.

Jeg kender tre søstre, som er døtre af en bilhandler, de hedder Mercedes, Carrera og Lotus til mellemnavne - Det synes jeg er lidt sejt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.