Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad synes i om navnet Mercedes?
begrund venligst svar.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg syns det er super flot
Hmm .... Kunne det være at min egen datter hedder det
Jeg er ikke meget for det, men det er fordi det er et bilmærke, og personen Mercedes fra 2900 Happiness kan jeg ikke fordrage
Sommerfuglelarven skriver: Jeg er ikke meget for det, men det er fordi det er et bilmærke, og personen Mercedes fra 2900 Happiness kan jeg ikke fordrage
Enig.
Jeg er enig
Men! Hvis det er det navn I ønsker at give Jeres datter, så GØR DET! Det er jo lige meget, hvad vi andre synes...
kitty skriver: Jeg er enig Men! Hvis det er det navn I ønsker at give Jeres datter, så GØR DET! Det er jo lige meget, hvad vi andre synes...
Hun får også navnet uanset hvad, var bare nysgerrig på hvad folk synes, da flere i vores omgangs kreds ikke synes om det.
jeg er også enig ikke lige min smag
Begrundelsen for mit nej er, at jeg sammenligner navnet med hende fra 2900 happines... Også fordi det virker lidt snobbet, at kalde sit barn for et dyrt bilmærke. Men det var min mening, hvis du slev er helt vild med det, så er det jo det vigtigste
enig.
Jeg synes det er ok - Ikke noget jeg ville kalde mit eget barn, dog.Jeg kender tre søstre, som er døtre af en bilhandler, de hedder Mercedes, Carrera og Lotus til mellemnavne - Det synes jeg er lidt sejt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128