Hård mave :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.700 visninger
36 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

Diana...

Åhh altså i skønne pige. 

Er jeg den eneste der lider voldsomt meget af hård mave, det gør så ond  Jeg har fået noget pulver jeg skal hælde i noget drikkeligt som skulle hjælpe men hver gang jeg kikke på pakkerne får jeg  så dem kan jeg ikke tage så kaster jeg op lider desværre også af alt for meget kvalme/opkast. 

Har i ikke nogen gode råd mod hård mave som ikke giver mig  

Knus Diana 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

vingummibamse

tager du jern i piller eller i flydende form..?

Anmeld

7. juli 2010

Diana...

vingummibamse skriver:

tager du jern i piller eller i flydende form..?

NEJ det gør jeg ikke heldigvis ikke endnu og måtte også lade vær at tage dem sidst da jeg fik endnu mere hård mave af det. Men denne gang er det altså være. 

Anmeld

7. juli 2010

vingummibamse

Diana... skriver:

NEJ det gør jeg ikke heldigvis ikke endnu og måtte også lade vær at tage dem sidst da jeg fik endnu mere hård mave af det. Men denne gang er det altså være. 

eeeej hvor træls..

slap også for jern sidste gang.. men ved at der er nogen der for hård mave af pillerne nemlig men tynd mave af det flydende.. så hvis du to pillerne ville jeg råde dig til at prøve at ændre det..

men ellers ved jeg det ikke..  

jeg plejer at tage en kop kaffe når jeg for hård mave hehe..

Anmeld

7. juli 2010

Diana...

vingummibamse skriver:

eeeej hvor træls..

slap også for jern sidste gang.. men ved at der er nogen der for hård mave af pillerne nemlig men tynd mave af det flydende.. så hvis du to pillerne ville jeg råde dig til at prøve at ændre det..

men ellers ved jeg det ikke..  

jeg plejer at tage en kop kaffe når jeg for hård mave hehe..

åhh hvis jeg og bare kunne lide kaffe. 

Hmm mon man skulle prøve de flydende det vidste jeg slet ikke man kunne få. 

Anmeld

7. juli 2010

vingummibamse

Diana... skriver:

åhh hvis jeg og bare kunne lide kaffe. 

Hmm mon man skulle prøve de flydende det vidste jeg slet ikke man kunne få. 

ja prøv.. kan jo kun håbe at det virker..

ellers har jeg desværre ikke flere gode råd..

jo hvis du rygger kan du prøve at skifte til menthol.. hehe bare om morgenen.. det ved jeg ahr virket for nogle af mine veninder hihi

Anmeld

7. juli 2010

L.J.L

jeg tog HUSK under min graviditet, og de hjalp helt fantastisk på hård mave! Også selvom jeg tog jernpiller

Anmeld

7. juli 2010

TbCp

Jeg er ikke gravid, men pga noget medicin jeg får lider jeg også meget af hård mave. Der kan nogle gange gå over en uge hvor jeg ikke kan komme af med noget, det er virkelig ubehageligt!
jeg tager noget der hedder HUSK, det er et naturprodukt, og så længe jeg husker at tage det hver dag, så har jeg ingen problemer med maven.

Anmeld

7. juli 2010

Ina33

Det der pulver du har, det er garanteret HUSK (eller i hvert fald noget tilsvarende). Det virker, men jeg kan godt se du har et problem, når du ikke engang kan kigge på pakken.  Jeg har set at man i Føtex kan få det selvsamme pulver i tablet form, måske kunne det være noget for dig? Det er godt nok noget dyrere i tablet form, men hvis det er det der skal til, så er det måske pengene værd.

Anmeld

7. juli 2010

Pena

Jeg tog også engang HUSK pga ekstrem hård mave. Kunne gå op til tre uger...

Måden jeg tog HUSK på var ved at hælde det på yoghurt sammen med noget all bran. Kunne slet ikke smage HUSK'en.

Eller jeg hældte det i noget app juice. Så virker det bare som om man drikker juice med frugtkød i.

Og det virkede. Man skal vist bare huske at drikke en masse vand også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.