synge for bebs i maven ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

VNB

vingummibamse skriver:

hehe er 2 dage korte henne end dig..

ej er vidst mere bare fordi at jeg syntes det hele er gået så stærkt så jeg oppe i mit hoved slet slet ikke er med på at jeg faktisk snart er halv vejs fordi det bare er gået så stærkt..

er også bare helt vild med Disney sange.. uhh kunne høre dem dagen lang..

her hjemme tror jeg også nogen gange at han glemmet at jeg kan høre hva han siger.. for han snakker også med babyen om de sjoveste og underligste ting..

kan godt følge dig, for det går virkelig stærkt!

men er ret så sikker på at den kan høre lidt nu  om ikk andet så dit hjerteslag, tarmenes lyde osv, og tror altså helt sikkert også moderens stemme.

hehe ja de siger de mærkeligste (og søde) ting til maven. igår lavede min kæreste sådan en "baby stemme"  da han snakkede til den, så jeg var flad af grin hahahaha!  det lød simpelthen så sjovt og sødt! og heldigvis skræmte det ham ikke fra at snakke videre med den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

ChatH

VNB skriver:

hihi sødt, synger pigerne så med?

ja det er nemlig rigtig hyggeligt! elsker at synge, og derfor kan bebs lige så godt vende sig til lidt sang

blob-sangen er altså også bare rigtig god! det er sådan en god gammeldaws godnat sang! Det var faktisk et ret godt bud, og kan den udenaf da "min søstersbørn" filmene er blevet set/blir set til hudløshed herhjemme!

ÅHHH hvor rart at høre, herhjemme elsker vi også bare at se dem

Og elsker den sang, synes den er rigtig familie agtig, og jeps pigerne er med til at synge de fleste dage, det er edder hyggeligt

Anmeld

8. juli 2010

Bebisim

Jeg er begyndt med at synge fra " cheetah girls" -men på spanks den er såå sød en vuggevise .. " A la nanita nana" hedder den.

Jeg synger den heletiden

Anmeld

8. juli 2010

MM1987

Min veninde sang "smuk og dejlig" - det synes jeg er en rigtig god sang at synge for baby...

Anmeld

9. juli 2010

K&S

VNB skriver:

iiiih allerede i uge 19! Snart halvvejs.... hvor går tiden stærkt!

Jeg kan læse mig frem til at den lille bebsi inde i maven nu kan høre, og derfor kan opfange lyde samt genkende dem!

Herhjemme bruger vi allerede rigtig meget at min kæreste "snakker til baby" han ligger sit hoved på min mave og fortæller lystigt om sin dag osv

jeg kunne også rigtig godt tænke mig at begynde at synge lidt for den lille, synge den samme sang eller 2, som den måske vil kunne genkende og falde til ro ved når den kommer ud

så kunne godt tænke mig at høre:

Sang/synger i for bebs i maven?

Og er der nogle der har nogle gode byd på sange?, da jeg er helt blank og ikke rigtig gider "bare" synge lille peter edderkop 

måske kan nogle anbefale en god sangbog eller hjemmeside?

Jeg synger indimellem til lillemanden i mavsen - jeg synger "mon du bemærket har" - om elefanten på loften  jeg synes, den er sååå sød...!

Farmand snakker også rigtig meget til mavsen og lillemanden bevæger sig helt vildt derinde, ligeså snart han hører fars stemme, det er så dejlig at mærke

Katja

Anmeld

9. juli 2010

Vial

Jeg har siden 16. uge sunget Albertes Månebarn. Den findes på cd'en "Tju bang Chokolademand".

Den er bare vildt sød og min søster har brugt den til begge sine børn. Det kræver, at man kan komme lidt højt om i stemmen... Det kan jeg ikke, så det er det rene kattejammer, men børnene kan jo lige som ikke flygte, og regner med at de bare nyder deres mors stemme.. haha..

Du kan finde sangen på youtube i mere eller mindre privat udgaver, hvor folk spiller den mens deres børn bliver filmet.

...her er lidt af den:

http://us.dada.net/music/alberte/m%C3%A5nebarn_3887862m.html

Anmeld

9. juli 2010

ll.andersen

Da Mercedes lå inde i maven sang jeg *Tænk hvis jeg sad på månen*

Og den dag i dag, er det den sang der kan stoppe et hvert skrigeri herhjemme, hun bliver så beroliget og falder næsten i søvn til den

Anmeld

9. juli 2010

TbCp

Jeg sang for Liva da hun lå i maven.

Sang

You are my sunshine
my only sunshine
you make me happy
when sky is grey
You'll never know dear
How much I love you
Please don't take my sunshine away

Anmeld

9. juli 2010

LotteGabriella

Da Daniella lå i maven sang jeg 2 forskellige sange for hende, Simone "vindens farver" og Alex/Nik & Jay med "Hvad nu hvis"

De 2 sange hjalp mig altid med at få hende til at falde til ro, da hun VAR kommet ud af maven, så det var bare skønt

Anmeld

9. juli 2010

NinaNymannMadsen

sang for asta da hun lå i maven. men det var mest lille peter edderkop, mester jakob og se den lille katte killing.

men ellers kan man jo købe den bog der "de små synger" der er rigtig mange gode børne sange i, nogen man selv kan huske ens mor sang for en da man var lille. har den her hjemme og synger næsten hver aften for asta. men det er nu mest mester jakob da hun falder bedst ned når jeg synger den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.