synge for bebs i maven ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.846 visninger
22 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

VNB

iiiih allerede i uge 19! Snart halvvejs.... hvor går tiden stærkt!

Jeg kan læse mig frem til at den lille bebsi inde i maven nu kan høre, og derfor kan opfange lyde samt genkende dem!

Herhjemme bruger vi allerede rigtig meget at min kæreste "snakker til baby" han ligger sit hoved på min mave og fortæller lystigt om sin dag osv

jeg kunne også rigtig godt tænke mig at begynde at synge lidt for den lille, synge den samme sang eller 2, som den måske vil kunne genkende og falde til ro ved når den kommer ud

så kunne godt tænke mig at høre:

Sang/synger i for bebs i maven?

Og er der nogle der har nogle gode byd på sange?, da jeg er helt blank og ikke rigtig gider "bare" synge lille peter edderkop 

måske kan nogle anbefale en god sangbog eller hjemmeside?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

vingummibamse

da Noah lå inde i maven sang jeg meget Hva nu hvis (den der med alex, nik og jay)

og må ærligt indrømme at jeg ikke rigtig Troede på alt det der "fis" om at den sang så ville kunne få ham til at falde til ro..

men du kan tro det virkede det første ½ år ca. derefter holdte det ligesom op... men den sang er så tilgengæld en af Noahs ynglings sange den dag i dag.. hvis vi høre den i radioen blir han ved med at sige igen igen igen... hehe lidt sødt..

Anmeld

7. juli 2010

VNB

vingummibamse skriver:

da Noah lå inde i maven sang jeg meget Hva nu hvis (den der med alex, nik og jay)

og må ærligt indrømme at jeg ikke rigtig Troede på alt det der "fis" om at den sang så ville kunne få ham til at falde til ro..

men du kan tro det virkede det første ½ år ca. derefter holdte det ligesom op... men den sang er så tilgengæld en af Noahs ynglings sange den dag i dag.. hvis vi høre den i radioen blir han ved med at sige igen igen igen... hehe lidt sødt..

ej hvor sødt!

ja så må der jo være noget om at de kan genkende sangen.

og synes det er lidt sødt at det ikke "behøver" at være børnesange som sådan man synger. kunne være jeg skulle google nogle sang-tekster fra "the voice top 10"

Synger du så også for bebs i maven  denne gang?

Anmeld

7. juli 2010

vingummibamse

ikke i nu.. men er jo heller ikke helt så langt henne at den kan høre noget...

men kæresten snakker til den konstant hehe..

ved heller ikke helt hva det skal være for en sang den her gang

tror måske det ville ende med at blive True to your heart fra disney filmen Mulan... elsker den sang.. hehe

Anmeld

7. juli 2010

Enayia

Hvor sødt!

Jeg synger ikke for bebsen i maven, for så tror jeg den bliver alt for afskrækket til at komme ud

Kan i have en dejlig dag

Anmeld

7. juli 2010

ChatH

VNB skriver:

iiiih allerede i uge 19! Snart halvvejs.... hvor går tiden stærkt!

Jeg kan læse mig frem til at den lille bebsi inde i maven nu kan høre, og derfor kan opfange lyde samt genkende dem!

Herhjemme bruger vi allerede rigtig meget at min kæreste "snakker til baby" han ligger sit hoved på min mave og fortæller lystigt om sin dag osv

jeg kunne også rigtig godt tænke mig at begynde at synge lidt for den lille, synge den samme sang eller 2, som den måske vil kunne genkende og falde til ro ved når den kommer ud

så kunne godt tænke mig at høre:

Sang/synger i for bebs i maven?

Og er der nogle der har nogle gode byd på sange?, da jeg er helt blank og ikke rigtig gider "bare" synge lille peter edderkop 

måske kan nogle anbefale en god sangbog eller hjemmeside?

IHHH det er også bare så hyggeligt

Vi synger blobsangen fra min søsters børn til vores baby og sang den også til pigerne da de lå derinde

og det er bare suuper når de kommer ud!!

Anmeld

7. juli 2010

VNB

vingummibamse skriver:

ikke i nu.. men er jo heller ikke helt så langt henne at den kan høre noget...

men kæresten snakker til den konstant hehe..

ved heller ikke helt hva det skal være for en sang den her gang

tror måske det ville ende med at blive True to your heart fra disney filmen Mulan... elsker den sang.. hehe

hmm har da ellers læst flere steder at bebs kan høre noget nu, ved ikke hvor meget eller hvor lidt, men tænker at bare den kan høre lidt, kan den jo begynde at genkende lydene måske

vi er da lige langt henne ikk?  

åååh ja den sang er også god! i det hele taget er alle disney sange faktisk super

hehe det er såååå sødt når faderen snakker til den, nogle gange tror jeg helt at min kæreste glemmer at jeg kan høre ham

Anmeld

7. juli 2010

VNB

Enayia skriver:

Hvor sødt!

Jeg synger ikke for bebsen i maven, for så tror jeg den bliver alt for afskrækket til at komme ud

Kan i have en dejlig dag

hahahaha hvor godt skrevet! 

det er altså heller ikke skøn sang fra min side af

også rigtig god dag til jer!

Anmeld

7. juli 2010

VNB

Chatarina skriver:

IHHH det er også bare så hyggeligt

Vi synger blobsangen fra min søsters børn til vores baby og sang den også til pigerne da de lå derinde

og det er bare suuper når de kommer ud!!

hihi sødt, synger pigerne så med?

ja det er nemlig rigtig hyggeligt! elsker at synge, og derfor kan bebs lige så godt vende sig til lidt sang

blob-sangen er altså også bare rigtig god! det er sådan en god gammeldaws godnat sang! Det var faktisk et ret godt bud, og kan den udenaf da "min søstersbørn" filmene er blevet set/blir set til hudløshed herhjemme!

Anmeld

7. juli 2010

vingummibamse

VNB skriver:

hmm har da ellers læst flere steder at bebs kan høre noget nu, ved ikke hvor meget eller hvor lidt, men tænker at bare den kan høre lidt, kan den jo begynde at genkende lydene måske

vi er da lige langt henne ikk?  

åååh ja den sang er også god! i det hele taget er alle disney sange faktisk super

hehe det er såååå sødt når faderen snakker til den, nogle gange tror jeg helt at min kæreste glemmer at jeg kan høre ham

hehe er 2 dage korte henne end dig..

ej er vidst mere bare fordi at jeg syntes det hele er gået så stærkt så jeg oppe i mit hoved slet slet ikke er med på at jeg faktisk snart er halv vejs fordi det bare er gået så stærkt..

er også bare helt vild med Disney sange.. uhh kunne høre dem dagen lang..

her hjemme tror jeg også nogen gange at han glemmet at jeg kan høre hva han siger.. for han snakker også med babyen om de sjoveste og underligste ting..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.