Hold kæft hvor blev jeg lige bange...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

Mira0911

Diana... skriver:

EJ EJ EJ jeg troet lige det var en KÆMPE edderkop  Jeg turde næsten ikke læse færdig ha ha men nysgerrieheden tog over 

Vi havde også pindsvin hver år under vores terresse de var så søde alle de baby pindsvin så de fik mælk hver dag og det elsket de 

Hehe... Jeg stivnede totalt... Har godt hørt mange giver de pindsvin unger mælk... :)

Min p-mor gjorde det også, da jeg boede hjemme... De samlede sig på trappen hver morgen, og ventede på hun kom ud med mælk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Mira0911

Sissel skriver:

Jeg blev også forskrækket af et pindsvin for mange år siden. Dengang jeg boede hjemme hos min mor.. Der var noget der raslede ovre i buskene, og min første tanke var FUCK, en puma.. Og jeg var bare ved at dø af skræk, og overvejede hvordan jeg sku komme derfra i live..
Børnefantasier er livlige..

Jeg stod nemlig også tænkte, hvordan jeg skulle kom ind i en fart uden den skulle angribe mig... Fnis...

Anmeld

7. juli 2010

Mira0911

saxi skriver:

Hehehe... Og så over et pindsvin..  LOOOOL... Ej ville nok selv blive forskrækket - meget, når man står der i mørket.. Troede det var et eller andet minimonster eller andet uidentificeret levende væsen, da jeg læste dit indlæg.. Hehe..

Kram Marianne - der engang tog 1½time før på arbejde fordi der kravlede en monster edderkop ind under sofaen, hvilket gjorde jeg ikke turde være alene hjemme

Hehe edderkopper rør mig ikke.... Hunden tager dem, hvis han får øje på dem... ;)

Sikke noget med den edderkop under din sofa - Forstår godt du kørte det tid før...

Anmeld

7. juli 2010

Enayia

Ranarupta skriver:

Haha! Genialt! Jeg skreg af grin - fik lige vækket baby og hund 

Hvor har du egentlig været? Har kigget efter dig nogle gange, men du var "grå"?

Haha Jeg havde lige brug for en lille pause, men som altid endte det med jeg ikke kunne holde mig fra siden og jer dejlige quinder

Anmeld

7. juli 2010

CS

Hihi - kunne ikke lade være med at grine, du får da godt nok en på opleveren i det der sommerhus  glæder mig til at høre hvad det næste bliver

Anmeld

7. juli 2010

Ranarupta

Enayia skriver:

Haha Jeg havde lige brug for en lille pause, men som altid endte det med jeg ikke kunne holde mig fra siden og jer dejlige quinder

Ahh... Jeg er glad for at du ikke kunne undvære baby.dk

Anmeld

7. juli 2010

Enayia

Ranarupta skriver:

Ahh... Jeg er glad for at du ikke kunne undvære baby.dk

Åhh, tak sødeste! Det er jeg også

Anmeld

9. juli 2010

Mira0911

ChristinaS skriver:

Hihi - kunne ikke lade være med at grine, du får da godt nok en på opleveren i det der sommerhus  glæder mig til at høre hvad det næste bliver

Hehe jep... Har dog ikke oplevet noget særligt siden... Andet en når jeg leger med hunden i haven, så ser jeg et fyr rende rundt... Og det er ikke min kæreste...

Der flyver åbenbart end masse mærkeligt rundt i hovedet på mig for tiden.... :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.