Jeg var lige udenfor, for at ryge... Står i mine egne tanker.. Høre godt i baggrunden noget der kradser rundt... Pludselig ender det henne foran mine fødder... Jeg stivner helt, tør ikke gør noget...
Jeg kunne ikke se hvad det var, bare en sort klump... Jeg tænker over hvordan jeg bedst muligt for listet mig ind efter min kæreste uden at skræmme den klump væk...
Jeg flyver ind af døren, videre ned på det værelse kæresten sover på, kalder på ham og siger "Kom lige, du skal lige se noget som jeg ikke kan se hvad er"
Han flyver med ned til terrassen og kigger på den sorte klump inde fra stuen af og siger "Det er bare et pindsvin" Øh okey, det kunne jeg ikke se... Og jeg havde stadig en ½ smøg til at ose i askebægeret derude, det skulle jeg simpelthen ud og ryge...
Jeg gik ud i rigtig stiv bevægelse og røg det sidste færdigt, samtidig med at den klump pindsvin forsvandt væk...
Jeg begyndte ligeså stille og kigge efter den, hvor den kom ud henne osv... Det viser sig at den ligger henne under noget ved terrassen...
Pyh hvor er det skummelt at stå i ren mørke og så kommer der sådan en listende... Nøj jeg var bange,... Helt vildt...
Det er lidt klamt faktisk...
Anmeld