Hold kæft hvor blev jeg lige bange...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.728 visninger
27 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

Mira0911

Jeg var lige udenfor, for at ryge... Står i mine egne tanker.. Høre godt i baggrunden noget der kradser rundt... Pludselig ender det henne foran mine fødder... Jeg stivner helt, tør ikke gør noget...

Jeg kunne ikke se hvad det var, bare en sort klump... Jeg tænker over hvordan jeg bedst muligt for listet mig ind efter min kæreste uden at skræmme den klump væk...

Jeg flyver ind af døren, videre ned på det værelse kæresten sover på, kalder på ham og siger "Kom lige, du skal lige se noget som jeg ikke kan se hvad er"

Han flyver med ned til terrassen og kigger på den sorte klump inde fra stuen af og siger "Det er bare et pindsvin" Øh okey, det kunne jeg ikke se... Og jeg havde stadig en ½ smøg til at ose i askebægeret derude, det skulle jeg simpelthen ud og ryge...

Jeg gik ud i rigtig stiv bevægelse og røg det sidste færdigt, samtidig med at den klump pindsvin forsvandt væk...

Jeg begyndte ligeså stille og kigge efter den, hvor den kom ud henne osv... Det viser sig at den ligger henne under noget ved terrassen...

Pyh hvor er det skummelt at stå i ren mørke og så kommer der sådan en listende... Nøj jeg var bange,... Helt vildt...

Det er lidt klamt faktisk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hihi.. ja, de er listige de små sataner

Vi havde pindsvin her sidste år.. Stod udenfor en aften og trak frisk luft (graviditetskvalme) da jeg pludselig hørte et lille nys!? troede det var en af kattene, men næh nej... det var skam et pindsvin

Anmeld

6. juli 2010

Enayia

Puha! Sikke en forskrækkelse, men vold morsomt egentlig

Hvis den havde en ekstra pig var det i øvrigt en han :p

Ønsker dig en rolig aften uden flere mørke forskrækkelser, inklusiv diverse edderkopper og kravl der ellers er på denne tid

Anmeld

7. juli 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

hihi.. ja, de er listige de små sataner

Vi havde pindsvin her sidste år.. Stod udenfor en aften og trak frisk luft (graviditetskvalme) da jeg pludselig hørte et lille nys!? troede det var en af kattene, men næh nej... det var skam et pindsvin

Nåh... Og det lyder garanteret bare en lille smule sødt når de nyser? Har aldrig hørt et pindsvin nyse...

Anmeld

7. juli 2010

Silvermist1

Gys... Kan meget godt forstå at du blev forskrækket

Anmeld

7. juli 2010

Mira0911

Enayia skriver:

Puha! Sikke en forskrækkelse, men vold morsomt egentlig

Hvis den havde en ekstra pig var det i øvrigt en han :p

Ønsker dig en rolig aften uden flere mørke forskrækkelser, inklusiv diverse edderkopper og kravl der ellers er på denne tid

Det kan være temmelig skummelt og stå ude i mørket alene.. Har prøvet at der lister lidt kryp rundt på hovedet af en.... ;)

Anmeld

7. juli 2010

Mira0911

Silvermist skriver:

Gys... Kan meget godt forstå at du blev forskrækket

Fik en klump halsen... Den første tanke som altid kommer igennem hovedet på mig er "Jeg skal ikke ud og ryge mere idag" Fnis...

Anmeld

7. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MoarJ skriver:

Nåh... Og det lyder garanteret bare en lille smule sødt når de nyser? Har aldrig hørt et pindsvin nyse...

næh, jeg ANEDE ikke de kunne nyse... men de vidste jeg så i øvrigt heller ikke at svaner kan, men jo jo! Da jeg gik forbi svanerne nede i søen kom der et nys af dimentioner så vandet sprøjtede om hovedet på den! Og det er ikke engang lyv...

Men jo, det lyder ret kært når de nyser

Anmeld

7. juli 2010

Silvermist1

MoarJ skriver:

Fik en klump halsen... Den første tanke som altid kommer igennem hovedet på mig er "Jeg skal ikke ud og ryge mere idag" Fnis...

Haha... så i sidste ende bliver det måske et pindsvin der får dig til at kvitte smøgerne Haha...

Anmeld

7. juli 2010

Enayia

Hehe de dyr kan finurlige ting. Tro det eller ej, men for et stykke tid siden havde vi en kæmpe og jeg mener KÆMPE hus edderkop (ser om jeg kan finde et billede) Jeg fik den jaget i et hjørne, så hvæste den sgu! Shiiit var ved at skide i bukserne af skræk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.